سبد خرید شما خالی می باشد.
چه مواقعی مو رنگ نمیگیرد

جذابیتی که رنگ کردن مو به چهره انسان می‌دهد باعث شده تا امروزه بیشتر مردم به این کار گرایش پیدا کنند. در این میان شرایط و عواملی دست به دست هم می‌دهند تا موی شما رنگ مورد نظر را قبول نکند. مواقعی که شما از رنگ‌های طبیعی مانند حنا استفاده کرده باشید این رنگ کل مو را پوشش داده است و مانع از رنگ‌پذیری مجدد موها می‌شود، بنابراین باید اجازه دهید تا مو رشد کند و این رنگ از روی موها پاک شود. در صورتی که تاریخ انقضای رنگ مو گذشته باشد، در رنگ کردن مو هیچ تاثیری نخواهد داشت و می‌تواند حتی منجر به سوختن ریشه و پیاز مو شود. در زمان استفاده از رنگ مو باید حتما به تاریخ تولید، انقضاء، مارک آن توجه کنید. قاعدگی دوران خاصی است که در آن هورمون‌های بدن عکس‌العمل های متفاوتی از خود نشان می‌دهند و همین امر هم باعث شده تا در این زمان رنگ روی مو جواب ندهد. موهای خشک شده و سوخته به هیچ عنوان رنگ نمی‌گیرند، پس قبل از رنگ کردن باید از نرم و بدون سوختگی بودن موها مطمئن شوید. اگر قبل از رنگ از ماسک‌های نرم‌کننده و مرطوب کننده استفاده کنید، سوختگی و آسیب دیدگی مو برطرف می شود و موهای نرم شما به راحتی رنگ می‌گیرند. تمام عوامل ذکر شده در رنگ نگرفتن موها دخیل هستند و اگر می‌خواهید موهایی رنگی و زیبا داشته باشید باید ابتدا مشکلات را ریشه یابی کنید. قیمت رنگ مو با بهترین کیفیت و عملکرد بهتر و بدون کمترین آسیب، در مانی نی موجود است. 

چه مواقعی مو رنگ نمیگیرد

چرا بعضی مواقع مو رنگ نمیگیرد؟

اگر چه رنگ کردن موها می‌تواند تغییراتی عظیم در ظاهر شما ایجاد کند، اما برخی مواقع شرایطی پیش می‌آید که رنگ مورد نظر روی موهای شما جواب نمی‌دهد. تغییرات هورمونی که در دوران بارداری رخ می‌دهد، باعث شده تا برخی خانم‌ها نتوانند موهایی رنگ شده و زیبا داشته باشند. این تغییرات هورمونی در دوران قاعدگی هم رخ می دهد که در این زمان یا مو قرمز می شود یا یه به طور کلی رنگ نمی‌گیرد. وقتی تارهای مو به شدت خشک و خشن شده باشند، رنگ روی آن‌ها پوشش دهی لازم را نخواهد داشت، به همین دلیل شما پس از شستن رنگ هیچ تغییری روی موهای خود مشاهده نمی‌کنید. اگر به جای انتخاب رنگ‌های دائمی از رنگ‌های فانتزی و نیمه دائمی استفاده کنید، موهای شما به خوبی رنگ نمی‌گیرد. عامل دیگری که می‌تواند رنگ کردن مو را به تعویق بیندازد، سوختگی و حساس شدن پیاز مو به دلیل دکلره و رنگ کردن‌های زیاد است که در این زمان پیاز مو سست شده و نمی‌تواند رنگ مورد نظر را قبول و تار مو را رنگی کند. ترکیب کردن مواد برای رنگ کردن مو اهمیت زیادی دارد و در صورتی که شما نسبت رنگ و اکسیدان و حتی دکلره را به میزان لازم و درست انتخاب نکرده باشید، نه تنها موی شما رنگ نمی‌گیرد بلکه باعث سوختگی و آسیب مو نیز می‌شود. زمانی که موی شما بیش از اندازه کثیف باشد، رنگ روی آن به خوبی قرار نمی گیرد و بدین ترتیب شما رنگ دلخواه خود را مشاهده نخواهید کرد. رنگ مو چند دقیقه باید روی سر بماند؟ در اینجا برای شما کامل توضیح داده ایم.

چرا بعضی مواقع مو رنگ نمیگیرد؟

علت رنگ نگرفتن مو چیست؟

رنگ نگرفتن مو علت‌های مختلفی دارد که در اینجا به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم که هر کدام با راه حلی خاص برطرف می‌شوند:

  1. اولین و مهم‌ترین علت رنگ نگرفتن مو انتخاب رنگ بی کیفیت است. پس در وهله اول شما می‌توانید با انتخاب رنگ‌های مارک و باکیفیت که دارای تاریخ تولید و انقضا و همچنین آرم استاندارد و بهداشت هستند مشکل را برطرف کنید.
  2. دومین عامل عدم توجه به ترکیب مناسب رنگ مو است، این بدین معنی است که اگر موی شما مشکي باشد، ترکیب رنگی کاملا روشن غیر ممکن است و موی شما رنگ نمی گیرد.
  3. رنگ نگرفتن موهای سفید می‌تواند سومین علت تغییر نکردن رنگ مو باشد. افرادی که موی سفید زیاد دارند، بیشتر با این مشکل مواجه می‌شوند.
  4. وجود رنگ‌های گیاهی مانند حنا روی مو مانع از رنگ گرفتن مجدد مو می‌شود. ماندگاری رنگ های طبیعی زیاد است و با بلندی مو کم کم محو می‌شوند.
  5. افرادی که موی مشکي پر کلاغی دارند، قطعا در مقابل رنگ‌های روشن مقاومت بیشتری دارند و این می تواند مانع از رنگ گرفتن موها شود.
    مویی که قبلا دکلره شده باشد، برای بار دوم رنگ نمی‌گیرد.
  6. اگر قبل از رنگ کردن مو با این مشکلات مواجه شدید باید ابتدا آن‌ها را ریشه یابی و حل کنید و سپس اقدام به رنگ کردن مو کنید تا بتوانید نتیجه دلخواه را بدست آورید.

ما‌نی‌نی یکی از بهترین فروشگاه های آرایشی و بهداشتی است. برای خرید بهترین و با کیفیت ترین رنگ مو به وب سایت آن مراجعه کنید تا بدون نگرانی از رنگ نگرفتن مویتان، به رنگ دلخواه خود برسید.

دیدگاه‌ها  
خب ما رنگ میکنیم که سفیدا رو بپوشانیم بعد شما گفتید علت رنگ نگرفتن موهای سفیده ؟؟ الان چکار کنیم من حنا زدم 12 ساعت بعد وسمه زدم ویمه اصلا رنگ‌نگرفت
به نقل از سحر:
خب ما رنگ میکنیم که سفیدا رو بپوشانیم بعد شما گفتید علت رنگ نگرفتن موهای سفیده ؟؟ الان چکار کنیم من حنا زدم 12 ساعت بعد وسمه زدم ویمه اصلا رنگ‌نگرفت
سلام و درود قطعا بعد از حنا رنگ گرفتن مو مشکل است و در بسیاری موارد مو رنگ را نمی پذیرد. دوست عزیز بسیار افراد به علت کاهش رنگدانه موی سفید، موهای خود را رنگ می کنند و متاسفانه رنگ نمیگیرد. ما علت رنگ نگرفتن و کارهایی که برای رنگ گرفتن مو کردیم را برای شما شرح داده ایم.
نوشتن دیدگاه