سبد خرید شما خالی می باشد.
ساخت رنگ مو در خانه برای کودکان

ساخت رنگ مو در خانه برای کودکان به راحتی امکان پذیر است. می‌توانید با رنگ خوراکی یا ماژیک هایلایت و معمولی، یک رنگ موی جذاب و موقت برای کودکان درست کنید. این رنگ موها نباید به صورت منظم روی موها استفاده شوند. چون زیبایی موها را تحت تاثیر قرار می دهند اما نسبت به رنگ‌های شیمیایی، مضرات کمتری دارند. بنابراین، اگر کودک شما اصرار دارد که موهای او را رنگ کنید، بهتر است که به فکر ساخت رنگ مو در خانه با روش‌هایی که در این مقاله توضیح می دهیم باشید.

اموزش درست کردن رنگ مو برای بچه ها

احتمالا در کلیپ‌ها و ویدیوهای مختلفی دیده‌اید که برای درست کردن رنگ مو برای بچه‌ها از روش‌های مختلفی کمک گرفته می‌شود. ساخت رنگ مو در خانه برای کودکان می‌تواند با کمک رنگ ماژیک و رنگ موی خوراکی انجام شود. البته نوع رنگی که برای رنگ کردن موهای کودکان انتخاب می‌کنید باید همرنگ با رنگ موهای آن‌ها بودهو خیلی روشن نباشد، چون احتمالا کودک شما موهای تیره و مشکی رنگ دارد. رنگ‌های قرمز، آبی و سبز از جمله رنگ‌های پرطرفدار برای کودکان هستند.

اموزش درست کردن رنگ مو برای بچه ها

اگر می‌خواهید موهای کودک شما جذاب و منحصر به فرد باشد، می‌توانید مقداری از رنگ موها را با هم ترکیب کنید و یک رنگ جذاب روی موها ایجاد کنید. فراموش نکنید که این رنگ موها می‌توانند به ریشه موها ضرر وارد کنند، پس اجرای آن‌ها در ریشه موها اصلا توصیه نمی شود و بهتر است که پس از گذشت مدت زمان خاصی، موها را به طور کامل بشویید.

رنگ مو با رنگ خوراکی برای بچه‌ها

یکی دیگر از بهترین روش‌ها برای ساخت رنگ مو در خانه برای کودکان، استفاده از رنگ موی خوراکی است. اگر می‌خواهید موهای کودکان را رنگ کنید و از زیبایی رنگ موی کودک خود نهایت لذت را ببرید، کافی است مقداری رنگ موی خوراکی را برای تهیه رنگ مو استفاده کنید. برای این کار مقداری نرم کننده مو را داخل یک ظرف بریزید، سپس کمی رنگ خوراکی دلخواه را به نرم کننده سفید اضافه کنید تا  کاملا رنگ بگیرد.

حالا دستکش بپوشید و شروع به رنگ زدن موهای کودک کنید. دقت کنید که هر شاخه از موهای کودکان را به صورت دقیق به رنگ مو آغشته کنید تا زیبایی منحصر به فردی پیدا کند. اجازه دهید تا این رنگ مو، چند ساعتی روی موهای کودکان بماند. سپس آن را آبکشی کرده و شاهد زیبایی فوق العاده رنگ مو روی موهای کودک خود خودتان باشید.

رنگ مو با رنگ خوراکی برای بچه‌ها

البته بهتر است که آبکشی موها را فراموش کنید تا رنگ خوراکی از بین نرود. فقط کافی است که پس از رنگ گرفتن موها، با سشوار و حرارت ملایم، موها را خشک کنید. این رنگ موی کودکانه موقت است و با یکی دو بار شستشو از بین خواهد رفت.

رنگ مو با رنگ ماژیک برای بچه‌ها

یکی از ترفندهای درست کردن و ساخت رنگ مو در خانه برای کودکان، درست کردن رنگ مو با ماژیک است. ماژیک‌های متنوعی در بازار موجود هستند که می‌توانند برای رنگ کردن مو استفاده شوند. البته به شرطی که موهای شما تناژ رنگ روشن داشته باشد. در این صورت است که رنگ موی ماژیکی می‌تواند تاثیر مثبتی داشته باشد. برای این کار، باید بخش داخلی ماژیک که حاوی رنگ است را از آن خارج کرده و به مدت چند دقیقه نوک آن را داخل یک ظرف آب نگه دارید تا آب وارد رنگ شود، سپس با فشار دادن لوله حاوی رنگ در یک ظرف دیگر، رنگ را از آن خارج کنید.

رنگ بدست آمده را هم بزنید تا یک‌دست شود. حالا دستکش بپوشید و مقداری از این رنگ را به ساقه موهای کودک خود بزنید. دقت کنید که به دلیل تاثیر منفی این رنگ‌های شیمیایی، هرگز آن را به کف سر و ریشه موها نزنید. بخش رنگ شده را با فویل بپوشانید و اجازه دهید چند ساعتی بگذرد. پس از آن می‌توانید موها را آبکشی کرده و از رنگ طبیعی بدست آمده روی موها لذت ببرید.

این رنگ مو، یک رنگ موی خانگی موقت برای بچه‌ها است. اگر می‌خواهید بچه‌ها را برای مهمانی‌ها و مراسم‌های مختلف آماده کنید، می‌توانید از این روش‌ها استفاده کنید، مزیت این روش‌هایی که گفته شد این است که می‌تواند با انواع رنگ‌ها انجام شود.

نوشتن دیدگاه