سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو با دارچین و صابون

رنگ کردن مو یکی از مهم ترین روش ها برای حفظ زیبایی و جوانی است. افرادی که موهای شاداب و زیبا دارند، معمولا از رنگ کردن موها با مواد شیمیایی پرهیز می کنند. چون مواد شیمیایی می توانند صدمات زیادی را به موها وارد کنند و باعث تشدید ریزش و حتی خشکی ساقه موها شوند. رنگ مو با دارچین و صابون می تواند به عنوان یک رنگ طبیعی و بدون ضرر برای موها شناخته شود. البته منظور از صابون، ماده شوینده ای است که پس از رنگ کردن موها استفاده می شود. در غیر این صورت لزومی نیست که از صابون برای اضافه کردن به دارچین استفاده کنید.

5 روش رنگ کردن مو با صابون و دارچین

اگر علاقه مند به رنگ های طبیعی با پس زمینه قهوه ای هستید، رنگ مو با دارچین یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. روش های زیادی برای رنگ کردن مو با دارچین وجود دارند که ساده ترین آن ها، آماده کردن این رنگ مو با آب است. سایر روش های تهیه رنگ مو با دارچین می تواند باعث ایجاد رنگ های خاص روی موهای شما شود که در این مقاله به دستورالعمل تهیه آن ها اشاره می کنیم.

دارچین و آب

برای رنگ کردن مو با دارچین، می توانید از ساده ترین دستور کمک بگیرید. به این ترتیب که مقداری دارچین را با آب ترکیب کنید تا خمیری یکدست ایجاد شود. سپس مقداری نرم کننده یا ماسک مو به این ترکیب اضافه کنید و روی موها پخش نمایید. کلاه مخصوص رنگ را روی سرتان قرار دهید و بعد از 6 ساعت موهای خودتان را بشویید و از رنگ جذاب و طبیعی موهای خودتان لذت ببرید.

دارچین و حنا

اگر به دنبال یک رنگ طبیعی هستید که در کنار داشتن خواص بی شمار، زیبایی فوق العاده ای نیز به موهای شما بدهد؛ می توانید از ترکیب دارچین و حنا استفاده کنید. حنا و دارچین هر دو می توانند برای سلامت و درخشش موها مورد استفاده قرار گیرند. مقداری دارچین و حنا را با مقداری آب ترکیب کنید. می توانید از 1 قاشق پودر دارچین، 3 قاشق غذاخوری پودر حنا و یک فنجان آب استفاده کنید. سپس اجازه دهید تا این ترکیب تا 12 ساعت در دمای اتاق باقی بماند. پس از گذشت این زمان، رنگ موی طبیعی شما آماده است. می توانید این رنگ مو را تا 3 الی 4 ساعت روی موهای خودتان قرار دهید و سپس موهای خود را آبکشی نمایید.

5 روش رنگ کردن مو با صابون و دارچین

دارچین و عسل

عسل یک ترکیب فوق العاده برای تقویت موها است. اگر می خواهید موهای جذاب و شاداب داشته باشید، می توانید از ترکیب دارچین و عسل استفاده کنید. دارچین را با مقدار کمی عسل ترکیب کنید. سپس با اضافه کردن آب به این ترکیب، یک خمیر مناسب برای قرار دادن روی موهای خودتان تهیه نمایید. عسل و دارچین می توانند به نسبت مساوی با یکدیگر ترکیب شوند. یک واحد روغن زیتون نیز به این ترکیب اضافه کنید تا ترکیبی نرم تر و ملایم تر برای قرار دادن روی موهای سر خودتان داشته باشید.

دارچین و ماست

اگر به دنبال موهای روشن و شاداب هستید، می توانید مقداری دارچین و ماست را با یکدیگر ترکیب کنید تا یک ترکیب فوق العاده داشته باشید. برای این کار 4 قاشق غذاخوری پودر دارچین را با مقداری ماست ترکیب کنید. به طوری که رنگ قهوه ای در ماست غالب باشد. سپس این ترکیب را مانند رنگ روی موهای خودتان قرار دهید. بهتر است که اجازه دهید حداقل این ترکیب رنگ به مدت 30 دقیقه روی موهای شما باقی بماند و سپس موهای خودتان را بشویید.

5 روش رنگ کردن مو با صابون و دارچین

دارچین و چغندر

چغندر یکی از ترکیباتی است که می تواند برای رنگ کردن موها مورد استفاده قرار گیرد. برای اینکه بتوانید یک رنگ طبیعی درست کنید، کافیست که 2 عدد چغندر یا لبو را ریز کنید و سپس میکس نمایید تا یک مایع قرمز رنگ بدست بیاید. سپس مقداری آب به آن اضافه کنید تا غلظت آن کمی کاهش پیدا کند. یک قاشق شامپوی نرم کننده به این ترکیب اضافه کنید. بعد از انجام این مراحل، باید مقداری دارچین به ترکیب اضافه کنید. بسته به اینکه می خواهید چقدر موهای شما قهوه ای رنگ باشند، میزان اضافه کردن دارچین متفاوت است. اجازه دهید تا این ترکیب به مدت 3 الی 4 ساعت در دمای اتاق باقی بماند. سپس این ماسک را به مدت 6 الی 8 ساعت روی موهای خودتان قرار دهید و موهای خود را با یک کلاه پلاستیکی بپوشانید.

 

نوشتن دیدگاه