سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو با قهوه و ماست چه رنگی میشود؟

بسیاری از خانم‌هایی که به مواد شیمیایی مضر رنگ مو حساسیت دارند، می‌توانند از قهوه و ماست که بیشتر توسط زنان شرقی مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده کنند. با استفاده از مخلوط قهوه و ماست، موها به زیبایی رنگ می‌شوند. قهوه علاوه بر تیره کردن موها، خاصیت پوشش‌دهی به موهای سفید و تقویت آن‌ها را نیز دارا است. ماسک موی طبیعی حاصل از ترکیب قهوه و ماست یکی از بهترین ماسک‌های مویی است که به تقویت و زیبایی موها کمک می‌کند. در این مقاله با روش تهیه این ماسک آشنا می‌شویم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

رنگ مو با قهوه و ماست؛ ترکیبی طبیعی برای رنگ کردن مو

موهایی که توسط قهوه رنگ می‌شوند، بسته به رنگ اصلی مو، تن‌های مختلفی خواهند داشت. موهای تیره پس از رنگ شدن با قهوه به رنگ قهوه‌ای با هایلایت قرمز تبدیل می‌شوند و رنگ مو با قهوه در موهای روشن نیز، رنگ روشن‌تری به موها می‌دهد. همچنین قهوه اثر بالایی در پوشاندن موهای سفید سر دارد. رنگ کردن مو با قهوه علاوه بر اینکه باعث زیبایی موها می‌شود در تقویت موهای سر نیز اثر دارد و می‌تواند باعث شادابی و درخشش موها شود. برای افزایش اثر قهوه روی موها، می‌توان آن را با دیگر مواد طبیعی همچون ماست مخلوط کرد و به عنوان رنگ مورد استفاده قرار داد. برای بهتر شدن فرآیند رنگ‌گیری موها توسط قهوه، تکرار مراحل ضروری است. قهوه برای استفاده به عنوان رنگ مو باید ارگانیک و با کیفیت بالا باشد.

قهوه یک نوشیدنی دلپذیر است که صبح‌ها در زمان بیدار شدن از خواب، ما را شاداب و پرانرژی می‌کند. علاوه بر این، قهوه می‌تواند به حفظ سلامت موها کمک کند. در موهای تیره، قهوه هایلایت قرمز و قهوه‌ای زیبا ایجاد می‌کند و همچنین می‌تواند موهای سفید را پوشش دهد. با استفاده از یک مخلوط ساده قهوه که خالی از هر گونه مواد مضر یا غیر طبیعی است، می‌توانید موهایی براق و زیبا داشته باشید.

رنگ مو با قهوه و ماست؛ ترکیبی طبیعی برای رنگ کردن مو

رنگ کردن مو با قهوه و ماست

قهوه و ماست دو ماده طبیعی و همیشه در دسترس هستند که با ترکیب آن‌ها می‌توان یک ماسک موی عالی برای تقویت و زیبایی موها درست کرد. ترکیب ماست و قهوه برای روشن کردن و تقویت موهای سر بسیار موثر است. برای رنگ کردن مو با قهوه و ماست، ابتدا 4 قاشق غذاخوری قهوه را با نصف فنجان ماست مخلوط کنید. سپس این مخلوط را به مدت یک الی دو ساعت روی موهای سر بمالید تا موها تقویت شده و رنگ بگیرند. برای گرفتن بهترین نتیجه در رنگ‌گیری موها، موهای سر را با استفاده از کیسه پلاستیکی پوشانده و مخلوط را زیر آن قرار دهید تا عملکرد بهتری داشته باشد.

اگر اخیراً به آرایشگاه رفته و موهایتان را دکلره کرده یا چندین بار مداوم رنگ موهایتان را تغییر داده‌اید، ممکن است قهوه به طور یکنواخت روی موهایتان اثر نکند. احتمالاً قهوه تأثیر کاملی بر روی موهای قرمز، طوسی یا نئون ندارد و موی بلوند با رنگ کردن توسط قهوه به رنگ قهوه‌ای تیره درنمی‌آید؛ اما اگر موهایتان دارای سایه‌های قهوه‌ای است، استفاده از قهوه برای رنگ کردن مناسب خواهد بود. به کار بردن قهوه تیره رست شده می‌تواند موهایتان را تیره‌تر کند.

قهوه باعث تقویت و رنگ‌دهی موها می‌شود. استفاده از قهوه برای رنگ کردن موها ارزان و بدون عوارض حساسیتی است. برای داشتن موهای قهوه‌ای تیره و ماندگارتر، می‌توانید تفاله‌های قهوه را با کمی قهوه سرد مخلوط و برای چند ساعت روی موها بگذارید. همچنین قهوه می‌تواند به رشد موها کمک کند؛ برای این منظور، قهوه را دم کرده و با کمی نرم‌کننده روی پوست سر مالیده و سپس پس از 10 دقیقه شستشو دهید.

رنگ کردن مو با قهوه و ماست

راهکارهای ماندگاری بیشتر رنگ موی طبیعی

یکی از مشکلاتی که رنگ موهای طبیعی دارند، ناپایداری و پاک شدن سریع آن‌ها است. برای افزایش دوام رنگ موهای طبیعی، می‌توانید از وسایل حرارتی مانند سشوار، اتوی مو و انبر فر استفاده کمتری کنید. در هنگام استفاده از این وسایل یک محافظ حرارتی روی موهای خود بگذارید. از دوش گرفتن با آب داغ خودداری کنید و در صورت امکان شستن موهای خود را به تعویق بیندازید. استفاده از یک فیلتر در خروجی آب دوش حمام، می‌تواند کمک کند تا مواد شیمیایی آسیب‌زننده مانند کلر و فلزات سنگین از موها فیلتر شده و از آسیب دیدگی آن‌ها جلوگیری شود.

 

نوشتن دیدگاه