سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی گیاهی قهوه ای تیره برای موهای سفید

تغییر رنگ مو می تواند تاثیر زیادی روی ظاهر داشته باشد و باعث زیبایی بیشتر شما شود. این روزها بسیاری از خانم ها به سالن های زیبایی برای تغییر رنگ موهای خودشان مراجعه می کنند. غافل از اینکه این رنگ های شیمیایی می توانند به موهای آن ها صدمات بسیار زیادی را وارد کنند. نیازی نیست که برای داشتن موهای قهوه ای، حتما از رنگ موی شیمیایی استفاده کنید. رنگ موی گیاهی قهوه ای تیره برای موهای سفید نیز انتخاب بسیار خوبی است. فرمول های مختلفی برای تهیه رنگ موی قهوه ای تیره وجود دارند که می توانید با توجه به وسایل و مواد اولیه ای که در دست دارید، هر کدام از این رنگ موها را انتخاب کنید.

معرفی 5 رنگ موی گیاهی قهوه ای تیره

برای اینکه رنگ موی گیاهی قهوه ای تیره برای موهای سفید را تهیه کنید، باید چند ترکیب گیاهی مختلف را با هم مخلوط نمایید. در این صورت است که یک رنگ موی جذاب برای شما بدست خواهد آمد. توجه کنید که شستشوی موها قبل از رنگ کردن آن ها با رنگ موی گیاهی توصیه می شود. چون اگر این کار را انجام ندهید، احتمال رنگ نگرفتن موهای شما زیاد است. رنگ های گیاهی باید با دستور مشخص تهیه شوند؛ اما در صورت نیاز می توان یک سری افزودنی های خاص را به آن ها اضافه کنید تا رنگ موی جذاب تری نیز داشته باشید. در ادامه به 5 فرمول عالی برای رنگ موی گیاهی قهوه ای تیره اشاره می کنیم.

رنگ گیاهی ترکیبی چای و حنا

یکی از بهترین رنگ موهای گیاهی قهوه ای تیره، رنگ گیاهی ترکیبی چای و حنا است. برای تهیه این رنگ موی طبیعی، لازم است که یک قاشق چای خوری چای را در 200 میلی لیتر آب بجوشانید. به طوری که مقدار آب داخل ظرف به نصف برسد. سپس چای را صاف کرده و یک فنجان پودر حنا و یک قاشق چای خوری پودر انگور خشک شده را به آن اضافه کنید. برای اینکه اثربخشی این رنگ طبیعی بیشتر شود، دو قاشق چای خوری روغن نارگیل یا روغن زیتون را با هم مخلوط کنید و اجازه دهید تا یک شب در ظرف آهنی بماند. سپس صبح مقداری پودر گل میخک را به آن اضافه کنید. پس از ترکیب کردن رنگ و یکدست شدن آن، با دقت این رنگ را به موهای خودتان بزنید. سپس با کلاه رنگ، موهای خود را بپوشانید و بعد از یکی دو ساعت موهای خود را بشویید.

رنگ گیاهی ترکیبی چای و حنا

رنگ گیاهی ترکیبی پودر حنا و زرده تخم مرغ

یکی از بهترین انواع رنگ موی گیاهی قهوه ای تیره برای موهای سفید، رنگ ترکیبی پودر حنا و زرده تخم مرغ است. این رنگ با ترکیب چند محصول مختلف تهیه می شود. حتما در ابتدا پودر پوست گردو را تهیه کنید. سپس این پودر را با پودر زاج، پودر حنا، زرده تخم مرغ و آب ترکیب نمایید تا حالت خمیری شکل به خود بگیرد. سپس این ترکیب را روی موهای خودتان بزنید و اجازه دهید تا موهای شما رنگ بگیرد.

ترکیب حنا و وسمه (رنگ حنا)

یک ترکیب رنگ گیاهی قهوه ای تیره که به صورت دو مرحله ای روی موها اجرا می شود، ترکیب حنا و وسمه است. برای این کار 4 قاشق غذاخوری حنا را با آب جوش مخلوط کنید و به مدت 2 ساعت روی سر بگذارید. سپس 4 قاشق غذاخوری وسمه یا همان رنگ حنا را خیس کنید. پس از اینکه موهای خود را آبکشی کردید، مقدار وسمه روی آن ها بمالید و دوباره دو ساعت بعد، موهای خود را آبکشی کنید.

ترکیب قهوه و ریوند چینی

یکی دیگر از بهترین دستورالعمل هایی که برای تهیه رنگ موی گیاهی قهوه ای تیره برای موهای سفید وجود دارد، ترکیب قهوه و ریوند چینی است. برای این کار می توانید 1 قاشق غذاخوری پودر حنا را با 3 قاشق غذاخوری پودر قهوه، 3 قاشق غذاخوری ریوند چینی و یک فنجان آب ترکیب کنید. برای تهیه این رنگ مو، در ابتدا لازم است که اجازه دهید تا آب به جوش بیاید. سپس قهوه و ریوند چینی را به آن اضافه کرده و اجازه دهید تا یک ساعت بماند تا عصاره آن در بیاید. سپس در یک کاسه شیشه ای پودر حنا را با قهوه و ریوند چینی ترکیب کنید و به خوبی هم بزنید تا یک خمیر یکدست به دست بیاید. سپس درب ظرف را با حوله ببندید و اجازه دهید تا 1 ساعت بماند. سپس رنگ موی طبیعی که آماده شد، می توانید آن را به ریشه موها بزنید و تا ساقه موها بکشید. 1 ساعت اجازه دهید تا موهای شما رنگ بگیرند و سپس موهای خود را با شامپو بشویید.

ترکیب قهوه و ریوند چینی

ترکیب حنا و پودر قهوه

پودر قهوه برای رنگ موی گیاهی قهوه ای تیره عالی عمل می کند. می توانید برای تهیه یک رنگ موی طبیعی، 1 قاشق حنا را با 1 قاشق غذاخوری پودر قهوه ترکیب کنید. سپس آب دو عدد لیمو ترش را بگیرید و به این ترکیب اضافه نمایید. با اضافه کردن یک زرده تخم مرغ و یک لیوان آب جوش، می توانید یک رنگ موی گیاهی قهوه ای تیره جذاب داشته باشید. سپس این رنگ مو را روی موهای خودتان بزنید و اجازه دهید تا چند ساعتی بماند. در آخر موهای خود را با آب سرد، آبکشی نمایید.

 

نوشتن دیدگاه