سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ دودی برای از بین بردن نارنجی مو

رنگ موی دودی در بین خانم‌ها بخصوص خانم‌های جوان از جذابیت و محبوبیت بسیاری برخوردار است و به عنوان یکی از ترندهای رنگ موی سال شناخته می‌شود که می‌تواند باعث ایجاد تغییر اساسی در ظاهر شما شود. این رنگ زیبا بسیار پرطرفدار است و با ترکیب رنگ‌های دیگر، می‌توانید یک رنگ جدید و منحصر به فرد ایجاد کنید. این ویژگی باعث شده که هر شخص با هر رنگ پوستی که دارد از رنگ موی دودی متناسب با صورت خود استفاده کند. در این مقاله به معرفی انواع فرمول‌های ترکیب‌های جذاب و محبوب رنگ موی دودی می‌پردازیم تا بتوانید بهترین ترکیب رنگ موی متناسب با پوست خود را انتخاب کنید.

5 ترکیب رنگ موی دودی روی پایه با تناژ نارنجی

رنگ مو دودی یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای موهای زنانه است که به خاطر جذابیت و زیبایی خاصش، توجه بسیاری رابه خود جلب کرده است. این رنگ مو در واقع ترکیبی از رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و آبی است که به موها زیبایی و جلوه‌ای خاص می‌بخشد. در هنگام رنگ کردن مو با رنگ دودی، ممکن است با مشکل تناژ نارنجی در موها روبرو شوید، به‌خصوص در موهای تیره مانند قهوه‌ای و مشکی که برای حل این مشکل، می‌توانید از رنگ موی دودی استفاده کنید زیرا رنگدانه‌های آبی و خاکستری آن می‌تواند تناژ نارنجی را خنثی کرده و به شما کمک کند تا رنگ مطلوبی بر روی موهای خود داشته باشید. چند ترکیب رنگ موی دودی روی پایه با تناژ نارنجی عبارتند از:

دودی طلایی

رنگ موی دودی طلایی به این صورت تهیه می‌شود: یک دوم تیوپ از رنگ موی دودی طلایی با یک سوم از رنگ موی بلوند خیلی روشن با اکسیدان 9 درصد را مخلوط و استفاده می‌کنیم. در هنگام انجام این روش، حتماً باید به این نکته توجه کرد که زمینه موهای شما باید روی پایه 9 باشد. همچنین اگر موهای شما ضخیم باشد، ممکن است رنگ نهایی به رنگ زیتونی تبدیل شود.

دودی طلایی

بلوند دودی

رنگ بلوند دودی به عنوان یکی از محبوب‌ترین و دلخواه‌ترین رنگ‌ها برای خانم‌ها در سراسر دنیا شناخته شده است. برای رنگ‌آمیزی تمام موهایتان به این رنگ، حتماً باید به یک سالن زیبایی و آرایشگر ماهر مراجعه کنید زیرا در غیر این صورت ممکن است موهایتان زودتر آسیب ببینند. یکی از روش‌های دیگر برای امتحان این رنگ فوق‌العاده، استفاده از انواع هایلایت و بالیاژ با این رنگ است که برای موهای سفید و نقره‌ای بسیار مناسب است.

برای رسیدن به رنگ بلوند دودی روشن، می‌توانید از رنگ دودی روشن به میزان 35 میلی‌لیتر یا از رنگ c6 به میزان دو سوم تیوب و واریاسیون دودی به میزان یک سوم تیوب استفاده کنید. همچنین باید از اکسیدان 6 درصد یا نمره 1 به میزان 40 سی سی استفاده کنید و مدت زمان انجام رنگ را حدود 45 دقیقه در نظر بگیرید اما حتماً قبل از انجام کامل این روش، یک تست رنگ بر روی تعدادی از موهای خود انجام دهید.

دودی نقره‌ای

رنگ موی دودی نقره‌ای این روزها یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای رنگ‌آمیزی موها است که به صورت بالیاژ، لایت و مش استفاده می‌شود. این رنگ مو به عنوان یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین طیف رنگ‌ها در زمینه مش دودی هم شناخته می‌شود. برای تبدیل رنگ مو به این رنگ بی‌نظیر، توجه داشته باشید که باید موهایتان را به پایه دکلره 10 برسانید.

دودی نقره‌ای

برای اجرای این رنگ، می‌توانید از این فرمولاسیون استفاده کنید، نصف تیوب هایلایت نقره‌ای، یک چهارم تیوب بلوند دودی پایه 7، دو سانت واریاسیون بنفش و نقره‌ای و اکسیدان 6 درصد.

حتماً قبل از اجرای این رنگ از پودر دکلره مناسب و یک فرد متخصص در این زمینه استفاده کنید.

دودی گردویی

رنگ موی دودی گردویی یک ترکیب زیبا از رنگ‌های قهوه‌ای شکلاتی با زمینه دودی است که رنگ شیکی شناخته می‌شود. در تهیه این رنگ، پایه مو باید به سطح 5 یا 7 برسد.

مواد مورد نیاز برای تهیه رنگ مو دودی گردویی عبارتند از: نصف تیوپ بلوند شکلاتی روشن، نصف تیوپ بلوند دودی بنفش، 35 سی سی اکسیدان 6 درصد یا نمره 1 و مدت زمان انجام آن 45 دقیقه است. این رنگ با ترکیب مناسب از رنگ‌های مختلف به موهای شما زیبایی و جذابیت خاصی می‌بخشد.

دودی تیره

برای داشتن رنگ مو دودی تیره و زیبا، باید موهای خود را به پایه 10 یا 9 برسانید و از دکلره استفاده کنید. ترکیب رنگ مو دودی تیره شامل استفاده از بلوند دودی روشن و واریاسیون دودی است. برای اجرای این رنگ، از اکسیدان شماره 6 یا 1 به مقدار 40 سی سی استفاده کنید و مدت زمان رنگ گذاشتن را 45 دقیقه در نظر بگیرید.

نوشتن دیدگاه