سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو برای پوست روشن بدون دکلره

رنگ کردن مو یکی از راه‌های موثر برای تغییر در ظاهر و چهره افراد است. با استفاده از ترکیب رنگ موی مناسب برای پوست روشن بدون دکلره می‌توانید بدون اینکه به موهای خود آسیبی برسانید، ظاهری متفاوت داشته باشید. در این مطلب به بررسی 5 ترکیب رنگ مو بدون دکلره که برای افرادی با پوست سفید مناسب هستند، می‌پردازیم. شما می‌توانید این محصولات را از داروخانه‌های معتبر موجود در سطح شهر یا فروشگاه‌های آنلاین معتبر همچون مانی نی خریداری کنید.

5 ترکیب رنگ مو برای پوست روشن بدون دکلره

پودر دکلره ماده‌ای شیمیایی است که از آن برای از بین بردن پیگمنت‌های رنگی موهای تیره و روشن کردن آن‌ها استفاده می‌شود. این ماده می‌تواند به موهای شما آسیب رسانده و آن‌ها را خشک و شکننده کند. اگر ضمن حفظ سلامت موهای خود قصد تغییر ظاهر آن‌ها را دارید، استفاده از رنگ موی بدون دکلره، گزینه مناسبی برای شما به حساب می‌آید. به همین دلیل در این بخش، به شما چند نمونه ترکیب بدون دکلره را آموزش می‌دهیم.

5 ترکیب رنگ مو برای پوست روشن بدون دکلره

دارچینی

دارچینی یکی از رنگ‌های محبوب در میان خانم‌های جوان است که تغییرات ملایم و جذاب در ظاهر آن‌ها به وجود می‌آورد. این فرآورده آرایشی ترکیب طبیعی و ملایم از قهوه‌ای و طلایی است و با پوست صورت سفید، تناسبی جذاب و منحصربه‌فرد را به وجود می‌آورد. برای اینکه موهای خود را بدون دکلره به تناژ دارچینی درآورید، باید از ترکیبات زیر استفاده کنید:

  • ماهاگونی پایه 6
  • طبیعی پایه 6
  • دودی شماره 7
  • واریاسیون سبز و آبی
  • اکسیدان 6 درصد

میزان مواد مطرح شده به حجم و بلندی موهای شما بستگی دارد و همچنین باید به نسبت 5 به 1 اکسیدان را اضافه کنید.

سورمه‌ای

سورمه‌ای یکی از رنگ‌های فانتزی و پرطرفدار در دنیای مد و زیبایی است و جلوه‌ای زیبا به موهای خانم‌ها می‌بخشد. این ترکیب برای افرادی با پوست روشن و سفید یک انتخاب عالی به حساب می‌آید. فرآورده آرایشی سورمه‌ای با ترکیب الوان تیره آبی و مشکی، در تمام فصول سال محبوبیت دارد. اگر می‌خواهید این فرآورده را روی موهای خود اجرا کنید، از شامپو رنگ آبی شماره 3.1 و واریاسیون آبی استفاده نمایید.

فندقی

فندقی به عنوان یکی از فرآورده‌های آرایشی جذاب به موهای شما ظاهری دلنشین، گرم و شیک می‌دهد. اگر این محصول را بدون دکلره روی موهای خود اجرا کنید، تارهای موی شما ظاهری طبیعی خواهند داشت. برای ایجاد این ترکیب می‌توانید از مواد زیر بهره بگیرید:

  • شکلاتی شماره 6.65
  • فندقی شماره 6.42
  • اکسیدان 9 درصد

فندقی

میزان مواد مورد نیاز برای رسیدن به رنگ فندقی دلخواه، به حجم و بلندی موهای فرد بستگی دارد. همچنین شما باید حدود 1.5 برابر میزان سایر مواد مصرفی، اکسیدان به آن‌ها اضافه کنید. این امر باعث می‌شود که غلظت ترکیب متناسب شود.

زیتونی

زیتونی یکی از مورد علاقه‌ترین رنگ‌های محصولات آرایشی مربوط به مو در میان خانم‌ها است که جلوه‌ای شیک و منحصربه‌فرد به موهای آن‌ها هدیه می‌دهد. برای رسیدن به این رنگ بدون دکلره باید از ترکیب الوان سبز، قهوه‌ای و طلایی استفاده کنید. این ترکیب زیبا با همه تناژهای پوست‌ به خوبی هماهنگ می‌شود. برای رسیدن به زیتونی بدون دکلره به مواد زیر نیاز دارید:

  • زیتونی با شماره‌های 5، 90.01 و 10: بسته به پرپشتی و بلندی مو
  • واریاسیون سبز نقره‌ای: هر کدام به اندازه یک بند انگشت
  • اکسیدان 9 درصد: به میزان کافی

عسلی زیتونی

برای رنگ کردن تارهای مو به رنگ عسلی زیتونی، عسلی گرم را با زیتونی سبز ترکیب کرده و به موها جلوه‌ای گرم، طبیعی و متعادل دهید. یکی از ویژگی‌های متمایز رنگ عسلی زیتونی این است که با اکثر تناژهای پوستی هماهنگ می‌شود. این فرآورده آرایشی را می‌توانید روی موهای افرادی با گونه‌های مختلف پوست، از روشن تا تیره، اجرا کنید. همچنین عسلی زیتونی به دلیل داشتن ماهیت چندمنظوره برای گروه‌های سنی مختلف مناسب است. فرمولاسیون رسیدن به این ترکیب بدون دکلره عبارتند از:

  • طلایی شماره 8
  • بژ
  • دودی شماره 7
  • اکسیدان 6 درصد

پرپشتی و بلندی موها، میزان مواد مورد استفاده در این فرمولاسیون را تعیین می‌کند. مقدار اکسیدان نیز به میزان مواد به کار رفته در ترکیب بستگی دارد.

جمع بندی

در این مطلب، ایده‌های مربوط به رنگ مو برای پوست روشن بدون دکلره مطرح شده است. شما عزیزان می‌توانید این 5 ترکیب را به راحتی و بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر روی موهای خود اعمال کرده و از داشتن ظاهری متفاوت و جذاب لذت ببرید.

نوشتن دیدگاه