سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو برای سن 20

رنگ کردن مو صرفا مختص خانم ها نیست، بلکه دختران نیز می تواند رنگ های مورد علاقه خود را انتخاب کنند و آنها را بر روی موهای خود پیاده کنند. اگر شما به عنوان یک دختر جوان این مطلب را می خوانید بهتر است بدانید که همه رنگ موها برای شما مناسب نیستند و برخی از آنها ممکن است چهره شما را بسیار مسن تر از سن واقعی تان نشان بدهند. در ادامه مدل های رنگ مو که می توانند شما را بسیار جذاب، زیبا و با نشاط نشان بدهند برای شما بیان کرده ایم. بنابراین اگر به دنبال یک تغییر زیبا و جذاب هستید با ما همراه باشید.

زیباترین رنگ موها برای دختران ۲۰ ساله

زیباترین رنگ موها برای دختران ۲۰ ساله

شما به عنوان یک دختر ۲۰ ساله که دهه دوم زندگی خود را پشت سر گذاشته اید می توانید با استفاده از مدل های متفاوت باکلاس تر، شیک تر و جذاب تر به نظر برسید. در ادامه به چند مدل از این موها توجه کنید.

  • استفاده از رنگ های طبیعی

اگرچه در سال های اخیر یک دست کردن موها زیاد مورد پسند و مورد استقبال خانم های جوان قرار نگرفته است، اما اگر می خواهید تغییر به وجود آمده در موهای شما زیاد چشمگیر نباشد می توانید از رنگ موهای طبیعی بدون دکلره نیز استفاده کنید. رنگ موهای قهوه ای طیف تیره تا روشن می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. این رنگ موها هم باعث تغییر در چهره شما می‌ شوند و هم نزدیک به رنگ اصلی موی شما هستند و زیاد مشخص نیستند.

  • رنگ موی فانتزی

تا جوان هستید دست به کار شوید. استفاده از رنگ های فانتزی مانند صورتی، بنفش، آبی و ... فقط برای دختران جوان مناسب است و هنگامی که شما پا به سن بگذارید دیگر استفاده از این رنگ ها چندان زیبا نخواهد بود. بنابراین از رنگ های فانتزی مختلف استفاده کنید تا یک تفاوت بسیار زیبا و چشمگیر در چهره خود به وجود بیاورید. البته در نظر داشته باشید که استفاده از رنگ های فانتزی نیازمند دکلره است و اگر خودتان در این زمینه مهارت کافی ندارید حتما برای دکلره کردن موهای خود به یک آرایشگر مراجعه کنید. از طرفی رنگ های فانتزی ماندگاری بسیار کمی دارند و شما باید در هفته موهای خود را با شامپو رنگ شستشو دهید. با رنگ های فانتزی می توانید از جوانی و شادابی خود لذت ببرید. تنها نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که مراقب موهای خود باشید تا دکلره به آنها آسیب نزند. زیرا شما تا سال های طولانی به زیبایی و سلامت موهای خود نیاز خواهید داشت.

تکنیک های رنگ موی مناسب برای دختران 20 ساله

تکنیک های رنگ موی مناسب برای دختران 20 ساله

  • بالیاژ، آمبره و سامبره

شما با استفاده از تکنیک بالیاژ و آمبره و سامبره می توانید موهای بسیار زیبایی داشته باشید. این تکنیک هم می‌ تواند برای موهای بلند و هم برای موهای کوتاه کاملا کاربردی باشد. اگر چه که بالیاژ و آمبره برای موهای بلند جذاب تر هستند، اما اگر شما موهای کوتاه داشته باشید باز هم می توانید با استفاده از روش های جدید زیبایی آن را دو چندان کنید.

دقت کنید که در این تکنیک ها موهای شما باید دکلره شوند. اما نگران نباشید. زیرا دکلره کردن موها به صورت کامل انجام نمی ‌شود و تنها قسمت های ساقه و پایین مو دکلره می شوند. سپس باید از رنگساژهای مخالف رنگ زمینه موی خود استفاده کنید که از بالا به پایین پررنگ‌ تر می ‌شود. یعنی قسمت بالای موها رنگی نزدیکتر به ریشه مو دارد و هر چقدر که پایین تر می رود رنگ آن روشن تر و تفاوت آن مشهود تر می شود.

  • هایلایت کردن

هایلایت کردن باید به صورت کاملا حرفه‌ ای انجام شود وگرنه ممکن است سن شما را بیشتر از آنچه که هستید نشان دهد. برخلاف آمبره و بالیاژ که ریشه موهای شما هیچ گونه تغییری ندارند و فقط ساقه موهای شما رنگ می شود، در هایلایت قسمت های بالایی موهای شما نیز دکلره می شوند. اگر چه هایلایت به ریشه اصلی موها کاری ندارد، اما از نزدیک به ریشه رنگ می شود و به همین جهت نیز قسمت زیادی از موهای شما را درگیر می‌ کند.

شما با استفاده از هایلایت می‌ توانید قسمت جلوی موهای خود و یا چند تکه از میان موهای خود را هایلایت کنید و از رنگ های جوان پسند نیز استفاده کنید. به عنوان مثال به هیچ عنوان از هایلایت های یخی استفاده نکنید و موهای خود را به اصطلاح به صورت پر هایلایت نکنید. زیرا این مسئله سن شما را بالاتر نشان خواهد داد. در عوض شما میتوانید از هایلایت های عسلی، بلوطی، فندقی یا حتی هایلایت‌های رنگ های فانتزی استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه