سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی جوان پسند

شاید شما هم تصور کنید که زیباتر شدن و جوان تر شدن چهره فقط با عمل های زیبایی و انجام مو به موی روش‌ های مراقبت پوست و بهبود چین و چروک ها امکان پذیر است، اما بهتر است بدانید که شما می توانید فقط با استفاده از رنگ موهای خاص و جذاب نیز بسیار جوان تر به نظر برسید. کسانی که دوست دارند رنگ موی جوان پسند و جذاب را انتخاب کنند باید در ابتدا تناژ پوستی خود را بشناسند و سپس مناسب ترین طیف را هماهنگ با پوست خود انتخاب کنند. در این مقاله بهترین رنگ های جوان پسندی که شما می توانید هماهنگ با تناژ پوستی خود انتخاب کنید را به شما معرفی کنیم تا جوان تر و شاداب تر به نظر برسید.

 10 ترکیب رنگ جوان پسند که شما را جذاب تر می کند

10 ترکیب رنگ جوان پسند که شما را جذاب تر می کند

در سال جاری رنگ موهای جذاب و خیره کننده جزو پرطرفدارترین رنگ موها بودند. طیف های ترند امسال کاملا جوان پسند هستند و باعث زیبایی چهره و جوان تر نشان دادن چهره نیز می‌ شوند. از بین تمامی طیف ها، 10 ترکیب اصلی جوان پسند که شما را بسیار جذاب تر می کند و چهره را شاداب تر نشان می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع رنگ موی صورتی

این دسته شامل صورتی پاستیلی، صورتی صدفی، صورتی هلویی و… است. برای اینکه شما موهای خود را به طیف صورتی در بیاورید باید حتما در ابتدا آن ها را دکلره کنید و تا پایه ۹ و ۱۰ آنها را روشن کنید. بنابراین اگر قصد انتخاب این طیف را دارید حتما در مورد روش های مراقبت از موهای دکلره شده نیز اطلاعات کافی و مطالعات کافی داشته باشید.

موی کاراملی

این طیف که بسیار جذاب، زیبا و جوان پسند است، باعث روشن تر شدن و جوان تر شدن چهره شما نیز می‌ شود. انواع مختلف مدل های کاراملی همچون آمبره کاراملی، کاراملی روشن و هایلایت کاراملی وجود دارند که شما می توانید مطابق با سلیقه خود و نظر آرایشگر یکی از این طیف ها را انتخاب کنید.

فانتزی با زمینه تیره

طیف های فانتزی با زمینه تیره یکی از جوان پسندترین طیف های سال جاری به حساب می‌ آیند. این ترکیب ها جذابیت بسیار خاص و منحصر به فردی دارند. به عنوان مثال رنگ های فانتزی بنفش، ترکیب خاکستری و آبی و همچنین دیگر طیف های فانتزی متضاد با یکدیگر که در زمینه تیره اجرا شوند بسیار خاص و منحصر به فرد می شوند.

میدنایت

شاید تا به حال شما هم آسمان نیمه شب را دیده اید که طیف تیره خاصی دارد و کهکشان راه شیری نیز در آن پیداست. این رنگ با نام آسمان نیمه شب یا میدنایت شناخته می‌ شود که شباهات زیادی به ترکیب سرمه ای و سیاه براق دارد. این ترکیب با فرمول بسیار خاص و منحصر به فرد خود باعث ایجاد یک پدیده شگفت انگیز بر روی موهای شما می شود.

عسلی

این طیف باعث می شود تا چهره شما بسیار عروسکی و ملوس به نظر برسد. بلوند عسلی برای پوست های روشن بسیار جذاب تر است.

ترکیب رنگ های جوان پسند و خاص

ترکیب رنگ های جوان پسند و خاص

رنگ های ترکیبی

طیف های ترکیبی که تضاد کمی با یکدیگر داشته باشند نیز جلوه بسیار زیبایی روی موهای شما ایجاد می کنند. البته اجرای این ترکیبها باید توسط یک آرایشگر ماهر باشد تا زیبایی خاص خود را حفظ کند.

لولایت

این مدل هایلایت یک مدل بسیار خاص است که باعث راه راه به نظر رسیدن موهای شما می‌ شود. هر چقدر اختلاف زمینه با رنگ هایلایت بیشتر باشد راه راه بودن موها نیز مشهود تر خواهد بود.

بلوند تدی

این ترکیب روشن و گرم نیز جزو ترکیب های جوان پسند بسیار محبوب است. اما برای اینکه جلوه و جذابیت خاص خود را داشته باشد باید هر ماه آن را رنگساژ کنید.

طیفی با تم قرمز

این طیف برای فصول سرد سال بسیار محشر است. به عنوان مثال شما در فصل پاییز می توانید با این ترکیب بدرخشید. قرمز، قهوه ای شرابی، زنجبیلی قرمز و دیگر رنگ های با تم قرمز بسیار خاص و منحصر به فرد هستند و جزو ترکیب های جوان پسند و ویژه به شمار می آیند.

رزگلد

رزگلد و مسی نیز جزو طیف های جوان پسند و خاص هستند. این الوان نیاز به میکاپ و آرایش خاص خود نیز دارند تا صورت شما رنگ پریده به نظر نرسد.

نوشتن دیدگاه