سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ موی شنی و دودی

داشتن مو‌هایی جذاب، زیبا، درخشان و خوشرنگ از مهم ترین خواسته های خانم ها و آقایان محسوب می شوند. خوشبختانه با تولید رنگ مو‌های آرایشی فراوانی که در بازار وجود دارد این امکان فراهم شده است که هر فرد با توجه به سلیقه و خواسته ای که دارد بتواند رنگ موی مورد علاقه و مناسب خود را پیدا کند. از میان این فرآورده های آرایشی، الوان شنی و دودی دارای طرفداران زیادی هستند. این دو فرآورده قابل ترکیب با بسیاری از طیف های دیگر هستند و می توان با فرمول های بسیاری تناژهای متفاوتی از آن ها را به دست آورد.

شنی رنگی کرم مانند است که بعد از مخلوط کردن آن با اکسیدان می توانید آن را بر روی گیسوان بمالید و بعد از زمان مکث آن را شست و شو دهید. تناژهای دیگر آن نیز که به صورت ترکیبی حاصل می شوند برای هر نوع پوستی مناسب هستند. این الوان به دلیل داشتن تناژهای خاکستری برای افرادی با پوست های سبزه که پیگمنت های پوست آن ها به طلایی نزدیک است مناسب تر است هر چند با فرمول های متفاوت می توان تناژهای متنوعی بوجود آورد که برای هر نوع پوستی مناسب باشند.

5 فرمول ترکیب رنگ موی شنی و دودی منحصر به فرد

5 فرمول ترکیب رنگ موی شنی و دودی منحصر به فرد

  • فرمول شماره 1 (شنی‌دودی بدون دکلره)

دکلره معمولا گیسوان را دهیدراته و خشک می کند. روش های بسیاری وجود دارد که افراد بتوانند بدون استفاده از دکلره گیسوانی خوشرنگ داشته باشند.

برای این فرمول باید ابتدا نصف تیوپ دودی روشن را به همراه 10 سانت از واریاسیون دودی مخلوط کنید، سپس به اندازه 40 سی سی اکسیدان شماره 1 را به آن اضافه کنید.

  • فرمول شماره 2

مقداری رنگ شکلاتی پایه 6 (نصف تیوپ) به همراه همان میزان دودی پایه 7 را به همراه 2 تا 3 سانت واریاسیون آبی ترکیب کنید و اکسیدان 9 درصد به آن اضافه کنید.

  • فرمول شماره 3

یک چهارم تیوپ نسکافه ای پایه 6 را به همراه نصف تیوپ هایلایت شنی و یک چهارم تیوپ خاکستری پایه 7، یک هشتم تیوپ زیتونی پایه 7 و 3 سانت واریاسیون آبی را به همراه اکسیدان 9 درصد مخلوط کنید.

  • فرمول شماره 4

حدود 40 میل رنگ بژ متوسط، 30 میل زیتونی، 20 میل دودی شماره 6 را به همراه 4 سانت واریاسیون نقره ای و مقدار کافی از اکسیدان شماره 1 مخلوط کنید.

  • فرمول شماره 5

نصف تیوپ بلوند دودی تیره، یک سوم تیوپ بلوند تیره، یک چهارم تیوپ قهوه ای نسکافه ای را به همراه اکسیدان 6 درصد مخلوط کنید. (پایه مو: 6)

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

رنگ موی شنی نسکافه ای با دکلره

چند ترکیب جذاب از رنگ های دودی و شنی

چند ترکیب جذاب از رنگ های دودی و شنی

هر دوی این الوان را می توان به عنوان یک تناژ فوق العاده و تابستانی در نظر گرفت. خوشبختانه افراد چه با دکلره و چه بدون دکلره می توانند تناژهای زیبایی از این الوان را بر روی گیسوان خود داشته باشند. بهتر است قبل از انتخاب فرمول با آرایشگر خود مشورت کنید تا شما را در انتخاب بهترین و مناسب ترین فرمول ها راهنمایی کند.

  • شنی با پایه دکلره 9

افرادی که قصد دارند یک بلوندشنی بسیار روشن داشته باشند باید قبل از هر چیزی گیسوان خود را با استفاده از دکلره تا پایه 9 روشن کنند سپس بلوند خاکستری روشن و پلاتینه را به همراه 3 سانت واریاسیون و اکسیدان شماره 2 به خوبی مخلوط کنند و روی موها قرار دهند. زمان مکث معمولا بین 20 تا 30 دقیقه است. بعد از آن گیسوان را با آب ولرم شست و شو دهید و تا سه روز از شامپو استفاده نکنید.

  • شنی با پایه 7 دکلره

برخی افراد به دلایلی به دنبال رنگ های خیلی روشن نیستند و ترجیح می دهند با پایه کمتری این تناژ زیبا را بر روی گیسوان خود اجرا کنند. اگر قصد دارید که این طیف را با پایه 7 بر روی موهای خود داشته باشید باید ابتدا نصف تیوپ از فرآورده آرایشی شماره 4.6 را به همراه یک چهارم تیوپ فرآورده شماره 10.6 و اکسیدان 3 درصد مخلوط کنید. زمان مکث این ترکیب بر روی مو ها بین 40 تا 50 دقیقه است.

برای نگهداری و مراقبت از گیسوان خود بهتر است از محصولات مراقبتی مخصوص، ماسک های نرم کننده، سرم های تقویت مو ... استفاده کنید. هم چنین برای تقویت بیشتر هر 4 تا 6 هفته یکبار موهای خود را از قسمت نوک کوتاه کنید تا قسمت های آسیب دیده جدا شوند.

نوشتن دیدگاه