سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ شنی ماسه ای

از مهم ترین و کاربردی ترین روش هایی که خانم ها برای تغییر چهره خود انتخاب می کنند می توان به رنگ کردن مو اشاره کرد. انواعی از ترکیب ها و فرمول های متنوع وجود دارند که هر فرد می تواند با توجه به سلیقه و نیاز خود آن ها را انتخاب کند. رنگ شنی ماسه ای جز تناژ های پرطرفدار محسوب می شود. این ترکیب به عنوان یکی از رنگ های پرطرفدار و بلوند معرفی می شود. در نگاه اول شما هاله ای از بژ متوسط که دارای لایت های طلایی است را می بینید که ممکن است شباهت زیادی با عسلی هم داشته باشد. رگه های طلایی تداعی گر برق و رنگ طلایی ماسه ها در طول روز است و نسبت به عسلی پررنگ تر به نظرمی رسد.

فرمول های متفاوتی که برای این رنگ زیبا در نظر گرفته می شود را می توان به شکل های متفاوتی اجرا کرد و مزیت این امر آن است که هر فردی چه با طیف پوستی سرد چه گرم می توانند از فرمول های متنوع شنی‌ماسه ای استفاده کنند. از آن جایی که ترکیب های متفاوت ارتباط مستقیمی با طراوت، شادابی و حتی نشان دادن سن خانوم ها دارد از این رو انتخاب یک ترکیب درست و مناسب می تواند تاثیر بسزایی بر روی چهره فرد داشته باشد. این رنگ زیبا یک رنگ تابستانه و پرطرفدار است اما می توان در هر فصلی از سال نیز از زیبایی آن لذت برد.

شیک ترین ترکیب رنگ شنی ماسه ای + 5 فرمول خاص

شیک ترین ترکیب رنگ شنی ماسه ای + 5 فرمول خاص

سایه هایی که این طیف بلوند بر روی گیسوان ایجاد می کند با توجه به فرمول آن، متفاوت است. سایه روشن های این طیف بسیار متغیر است و از بلوند روشن تا خاکستری را در بر می گیرد. البته برخی تناژها مانند مسی در فرمول های این رنگ استفاده نمی شود. گستره طیف این رنگ برای افرادی با پوست تیره و چشم های روشن بسیار مناسب است. در واقع طیف های متفاوت این مدل بهترین گزینه ها برای افرادی است که چشم های رنگی دارند.

  • فرمول شنی ماسه ای (بدون دکلره)

نصف تیوپ دودی روشن شماره 8.1

دو بند انگشت واریاسیون دودی شماره 0.11

40 سی سی اکسیدان شماره 1

زمان مکث: 30 تا 40 دقیقه ( مو ها تا رسیدن به تناژ مورد نظر به طو مداوم چک شود )

  • فرمول دوم از شنی و ماسه ای

رنگ‌مو شنی‌ماسه ای

فرآورده شماره 10، c8

اکسیدان 6 درصد به میزان لازم

پایه دکلره شماره 9

زمان مکث:40 تا 50 دقیقه

  • فرمول ترکیبی با خاکستری و پلاتینه

فرآورده ارایشی شماره n10

فراورده آرایشی شماره 10.2

اکسیدان به میزان لازم

در این فرمول انداره رنگ خاکستری و پلاتینه باید با هم مساوی باشد.

  • فرمول ترکیبی ماسه ای و نقره ای

بلوند نقره ای پلاتینه

بلوند خاکستری روشن

2 سانت واریاسیون

اکسیدان شماره 1 به میزان کافی

دکلره پایه 9

زمان مکث:20 دقیقه

  • فرمول شنی قهوه ای ماسه ای

فرآورده آرایشی شماره 6 و 32

اکسیدان شماره 6

پایه 7 دکلره

زمان مکث: 40 تا 50 دقیقه

فرمول رنگ‌ مو شنی‌ماسه ای

فرمول رنگ‌ مو شنی‌ماسه ای

معمولا از این فرمول ها برای موهایی با تارهای نازک و لخت استفاده می کنند تا زیبایی آن چندین برابر شود. این تناژ به راحتی با طیف های قهوه ای، صورتی، بلوند و ... ترکیب می شود. اگر فردی دارای موهای خشک و شکننده است و یا قبلا با استفاده از دکلره موهای خود را به پایه های بالا رسانده است و گیسوان شکننده ای دارد بهتر است از این رنگ استفاده نکند. با این که فرمول های زیادی برای این طیف رنگی وجود دارد و افراد با دست باز می توانند رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند اما بهتر است قبل از انتخاب تناژ مورد نظر با آرایشگر خود درباره فرمولی که مناسب سن، رنگ پوست، رنگ چشم و ... باشد، مشورت کنید. بعد از انتخاب تناژ مورد نظر و اجرای آن بر روی موها باید به طور مداوم از گیسوان خود مراقبت کنید تا زیبایی و طراوت این تناژ زیبا بر روی گیسوان شما ماندگار شود. روش هایی مانند استفاده از شامپوها و محصولات مراقبتی می تواند به زیباتر نشان دادن گیسوان شما کمک کند.

یکی از فرمول های پرطرفدار این تناژ زیبا به شرح زیر است:

  • بژ شنی ماسه ای

نصف تیوپ فرآورده آرایشی شماره 4.5

یک چهارم تیوپ فرآورده شماره 100.6

5 سانت فرآورده e20

اکسیدان 3 درصد به میزان لازم

پایه 7 دکلره

لازم به ذکر است که این تناژ برای هر نوع پوستی مناسب است و همه افراد می توانند آن را بر روی موهایشان اجرا کنند.

نوشتن دیدگاه