سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی بورگاندی بدون دکلره

امروزه بیشتر افراد برای ایجاد تغییر در چهره و استایل خود از انواع رنگ مو استفاده می کنند. طیف های گسترده ای از رنگ مو وجود دارد که هر فرد متناسب با شرایط خود می تواند بهترین آن را انتخاب کند. برای ایجاد برخی تناژها باید پایه گیسوان را تا چندین درجه روشن کرد که بیشتر اوقات از دکلره استفاده می شود اما به دلیل آسیب هایی که به بافت گیسو وارد می کند بیشتر افراد ترجیح می دهند از روش های بدون دکلره استفاده کنند. رنگ موی بورگاندی یکی از تناژهای پرطرفدار است که با طیف های متفاوتی اجرا می شود. این رنگ مو با دکلره و بدون دکلره قابل اجرا است که بیشتر افراد رنگ موی بورگاندی بدون دکلره را ترجیح می دهند.

این تناژ با روش بدون دکلره می تواند تغییر اساسی در چهره هر فرد به وجود بیاورد و با آسیب کمی که به زلف وارد می کند جلوه و زیبایی بی نظیری به استایل می بخشد. به طور کلی برای این کار باید به آرایشگران ماهری که در این زمینه تجربه دارند مراجعه کنید زیرا این افراد با روش هایی اصولی و با کمترین آسیب بهترین ترکیب رنگی بورگاندی را ایجاد می کنند. در واقع بورگاندی طیف های گسترده ای دارد و هر فرد بسته به سلیقه، تناژ پوست، جنس گیسو و ... می تواند بهترین آن را انتخاب نماید و از زیبایی و جلوه خاص آن نهایت لذت را ببرد.

آموزش ترکیب رنگ مو بورگاندی بدون دکلره

آموزش ترکیب رنگ مو بورگاندی بدون دکلره

همانطور که در مطلب بالا اشاره شد این رنگ جزء پرطرفدارترین ها بین خانم ها است که به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به تنوع بالای آن آشنایی با آموزش ترکیب رنگ مو بورگاندی بدون دکلره می تواند در انتخاب بهتر به شما کمک کند. تناژهای متفاوتی از بورگاندی وجود دارد که بیشتر سلبریتی ها از آن ها استفاده و به زیبایی بیشتر چهره خود کمک می کنند.

بورگاندی در واقع شرابی یا قرمز کبود است که استفاده از آن می تواند زیبایی ظاهر شما را دو چندان کند. برخی از آرایشگران حرفه ای با فرمول های اختصاصی و روش های متفاوت از انواع بورگاندی برای زیبایی گیسوان استفاده می کنند. با تکنیک مش و هایلایت می توان رشته هایی از این رنگ را در گیسوان خود ایجاد کنید و زیبایی بی نظیری به استایل و چهره خود بدهید. جلوه بی نظیر و خاص بودن این تناژ رنگی سبب شده ترکیب های بسیار متنوعی ایجاد شود و هر فرد متناسب با شرایط خود بهترین فرمول را انتخاب نماید. با این تفاسیر در زیر به برخی از فرمول های آن اشاره شده است:

  • فرمول شماره یک بورگاندی

فرآورده آرایشی V2: دو سوم تیوپ

رنگ شماره 3.6: دو سوم تیوپ

اکسیدان 9 درصد: به میزان لازم

  • فرمول دوم با قرمز بورگاندی

شماره 4.6: یک سوم تیوپ

شماره 44.65: دو سوم تیوپ

اکسیدان 6 درصد: به میزان لازم

  • فرمول بورگاندی ماهاگونی

دو سوم بسته ترکیب ژله ای شماره V45

یک چهارم تیوپ WR4 آتوسا

به میزان لازم اکسیدان 6 درصد

  • ترکیب رنگ قهوه ای و قرمز

دو سوم تیوپ رنگ شماره 3.6

یک سوم تیوپ شماره 4.6

به میزان لازم اکسیدان 6 درصد

  • فرمول شرابی قرمز

دو سوم تیوپ شماره WR4 آتوسا

یک سوم بسته شماره RV6 آتوسا

به میزان لازم اکسیدان 6 درصد

  • فرمول آلبالویی قرمز

یک سوم تیوپ پرفکت با شماره 6.55

دو سوم بسته رنگ شماره RV6 آتوسا

به میزان لازم اکسیدان 9 درصد

فرمول رنگ موی بورگاندی بدون دکلره

فرمول رنگ موی بورگاندی بدون دکلره

دو سوم تیوپ شماره 6.99 ایگورا رویال

یک سوم تیوپ شماره 6.55 پرفکت

به میزان لازم اکسیدان 9 درصد

  • فرمول قرمز قهوای برنز

دو سوم تیوپ شماره 66.44

یک سوم تیوپ شماره 44.46

2 سانت واریاسیون پرتقالی

به میزان لازم اکسیدان 9 درصد

  • فرمول شرابی بورگاندی

یک تیوپ از شماره 55.44

5 سانت شماره 77.46

به میزان لازم اکسیدان 9 درصد

  • فرمول شرابی روشن

دو سوم تیوپ از نوع V5

یک سوم تیوپ رنگ شماره 88.43 پرفکت

2 سانت واریاسیون پرتقالی

به میزان لازم اکسیدان 9 درصد

  • فرمول شرابی بسیار روشن

دو سوم تیوپ شماره V6

یک سوم تیوپ شماره 66.46

به میزان لازم اکسیدان 9 درصد

در اینجا سعی کردیم فرمول طبف های مختلف این رنگ را به طور دقیق دربیاوریم. این رنگ جزء رنگ هایی است که می تواند جلوه خاصی به چهره بدهد. با استفاده از فرمول های فوق می توان انواع طیف های مختلف بورگاندی را ایجاد کرد و زیبایی، درخشش و تنوع خاصی به موها و صورت بخشید. 

نوشتن دیدگاه