سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ شنی و مرواریدی

یکی از جذاب ترین رنگ مو ها، ترکیب رنگ شنی و مرواریدی است که به کارگیری آن برای همه اشخاص مناسب بوده و به موها زیبایی و جذابیت منحصر به فردی می دهد. این ترکیب رنگ زیبا مناسب بانوانی است که رنگ طبیعی مو های آن ها قهوه ای روشن یا بلوند می باشد. این ترکیب جذاب حتی برای کسانی که دارای پوست تیره و سبزه می باشند خیلی مناسب است. ترکیب رنگ شنی و مرواریدی معمولا دوام زیادی دارد و به کارگیری آن به کسانی که جهت مواظبت از موهای هایلایت خود مدت زمان زیادی ندارند پیشنهاد می شود. بهتر است با ما تا پایان این مقاله از مانی نی همراه باشید تا با انواع رنگ موی شنی و مرواریدی آشنا شوید.

راهنمای ترکیب رنگ شنی و مرواریدی + ۵ ترکیب

در این بخش از مقاله می خواهیم به انواع ترکیب رنگ شنی و مرواریدی بپردازیم. این ترکیب های جذاب که امروزه بسیار ترند شده اند هم با دکلره هم بدون دکلره تهیه می شود.

  • شنی و مرواریدی بدون دکلره

برای این ترکیب معمولا رنگ موی دودی روشن، واریاسیون دودی، خاکستری و اکسیدان شماره ۱ به کار برده می شود.

  • شنی مرواریدی با پایه دکلره ۹

یکی از انواع ترکیب رنگ شنی و مرواریدی معمولا بر پایه دکلره می باشد. بدین مفهوم چنانچه در پی ترکیب رنگی با پایه روشن هستید، بعد از به کارگیری دکلره باید از ترکیب بلوند خاکستری روشن، بلوند پلاتینه جهت اجرای سایه روشن و ۲ سانت واریاسیون با اکسیدان ۲٪ استفاده کنید.

  • شنی و مرواریدی با پایه دکلره ۷

جهت رسیدن به این ترکیب بایستی مو ها را به پایه ۷ دکلره رساند. پس از آن از رنگ شماره ۴/۶، شماره ۱۰/۶ و اکسیدان ۳٪ استفاده نمایید.

  • شنی و مرواریدی بلوند

برای تهیه این ترکیب جذاب نخست بایستی گیسوان روشن شده و به پایه ۱۰ دکلره برسند. پس از آن خاکستری شماره ۹، نقره ای و رنگ موی ۰۰۰ را با هم ترکیب نموده و با آن گیسوان را رنگ بزنید.

  • شنی و مرواریدی شامپاینی

از دیگر انواع ترکیب رنگ شنی و مرواریدی، شامپاینی است. جهت به دست آوردن این ترکیب بهتر است گیسوان را به پایه ۸ دکلره برسانید. پس از آن رنگ مو بلوند مرواریدی، شامپاینی، نسکافه ای، شنی و واریاسیون را با هم ترکیب کنید و روی زلفان خود بگذارید.

راهنمای ترکیب رنگ شنی و مرواریدی + ۵ ترکیب

امکان شارژ مجدد ترکیب شنی و مرواریدی وجود دارد؟

اغلب امکان دارد پس از طی مدت زمانی، زلفان شما بلند شوند و این مسئله بدین مفهوم است که گیسوان شما ریشه زده اند. خیلی اوقات اشخاص در پی شارژ این ترکیب جذاب هستند. بایستی بیان کرد که شارژ این ترکیب امکان پذیر است. برخی اوقات هم می توانید ببینید که رنگ به صورت کامل و پس از مدت زمان کمی از بین رفته است. در چنین زمان هایی می توانید ۱ مرتبه دیگر روی زلفان روشن شده خود این ترکیب را به کار ببرید. این مرتبه و پس از به کارگیری رنگساژ، دوام رنگ موی شما بیشتر از قبل می شود. با مراقبت های ضروری و لازم هم می توانید دوام این ترکیب را بالا ببرید.

راهنمای ترکیب رنگ شنی و مرواریدی + ۵ ترکیب

مراقبت های پس از زدن ترکیب رنگ شنی و مرواریدی

به منظور اینکه زلفان جذاب و سالمی داشته باشید و در حداقل زمان ممکن ترکیب شنی و مرواریدی گیسوان شما از بین نرود، لازم است با چند نکته مهم آشنا شوید. از عمده ترین نکته ها که در دسته مواظبت و مراقبت پس از رنگ کردن مو ها واقع می شود می توان موارد زیر را نام برد:

  • بهتر است از شامپوی بدون سولفات استفاده کنید
  • ۲ تا ۳ روز پس از به کارگیری رنگساژ، زلفان خود را شستشو دهید
  • بهتر است از شامپو های ضد زردی و تثبیت کننده بهره ببرید
  • گیسوان خود را با آب ولرم بشویید. به هیچ وجه از آب داغ جهت شستشو گیسوان خود استفاده نکنید.

با توجه به نکات ذکر شده مسلما می توانید مو های درخشان و جذاب داشته باشید. دقت نمایید که زلفان پس از رنگ شدن دچار صدمه و شکنندگی می شوند. چنانچه به نکات ذکر شده توجه نشود زلفان به شدت دچار صدمه خواهند شد.

 

نوشتن دیدگاه