سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی قرمز آتشین

اگر به دنبال یک رنگ موی پرانرژی، هیجانی و جذاب هستید قرمز آتشین می تواند یک انتخاب زیبا و مناسب برای شما باشد. رنگ قرمز به عنوان یک محصول شیمیایی فانتزی مورد استفاده قرار می گیرد. آرایشگران تنالیته red را به همراه طیف های بادمجانی، شرابی و دیگر تناژهای فانتزی ترکیب می کنند. این رنگ با توجه به اینکه با چه تنالیته هایی مخلوط می شود می تواند هم برای پوست های گرم و هم برای پوست های سرد مورد استفاده قرار گیرد فقط باید به این نکته دقت کنید که تناژ متناسب با رنگ پوست را انتخاب کنید. آرایشگر حرفه ای و ماهر می تواند با رعایت این موارد بهترین فرمول مورد نظر را اجرا کند.

این تناژ بعد از گذشت سال ها هنوز از مد نیفتاده است و افراد بسیاری وجود دارند که علاقه دارند حتی به صورت مقطعی گیسوان خود را به این رنگ درآورند. با این طیف زیبا و جذاب می توانید تاثیر شگرفی بر چهره خود داشته باشید. این طیف برای افرادی که پوست های سفید و روشن دارند مناسب تر است. هرچند افراد سبزه و گندمی نیز می توانند با ترکیب کردن چند رنگ به تنالیته مناسب پوست خود دست یابند. اگر به دنبال فرمول های متنوع برای این طیف هستید این مطلب را تا پایان دنبال کنید.

هفت فرمول ترکیبی رنگ موی قرمز آتشین + عکس

هفت فرمول ترکیبی رنگ موی قرمز آتشین + عکس

اگر برای بار اول است که می خواهید از رنگ قرمز استفاده کنید بهتر است ابتدا از تکنیک هایی مانند آمبره و سامبره و یا لایت استفاده کنید و در صورتی که از ان رضایت داشتید این تکنیک را برای کل مآها اجرا کنید.

  • فرمول  قرمز آتشین بدون دکلره

اگر قصد دارید از این تناژ بر گیسوان خود استفاده کنید اما از دکلره استفاده نکنید ابتدا باید قسمت هایی که قصد دارید از تناژ red بر روی آن استفاده کنید را با فویل یا کلاه مش جدا کنید. روی این قسمت ها را با مخلوطی از مواد زیر به طور کامل پوشش دهید.

پودر ماگما 0.44

اکسیدان ولکسون 12 درصد

این دو را به نسبت های 1 به 1.5 مخلوط کنید. ترکیب مورد نظر برای این رنگ زیبا عبارت است از:

دو سوم تیوپ رنگ موی شماره 72

یک سوم بسته فرآورده شماره 3.6

به میزان لازم اکسیدان 9 درصد

  • فرمول قرمز آتشین با دکلره

یک سوم تیوپ قرمز‌آتشین شماره 6

مقدار برابر با رنگ‌مو واریاسیون red

به میزان کافی اکسیدان شماره 2

برای این فرمول مو‌ها باید در پایه 7 دکلره باشند.

  • فرمول مسی‌آتشین

20 میل مسی شماره 7

10 سانت شرابی شماره 5

30 میل نسکافه ای شماره 6

7 سانت واریاسیون صورتی

اکسیدان 6 درصد به میزان کافی

پایه مناسب برای این تناژ، 8 دکلره است.

فرمولاسیون (یاقوتی قرمز آتشین)

فرمولاسیون (یاقوتی قرمز آتشین)

این فرمول نیز یکی از تنالیته های ‌red محسوب می شود.

نصف بسته رنگ یاقوتی و یا گیلاسی

یک بند انگشت واریاسیون قرمز

اکسیدان 9 درصد به میزان کافی

زمان مکث این فرمول بر روی گیسوان نزدیک به یک ساعت است.

  • فرمول فندقی‌‌آتشین

یک تیوپ فندقی

نصف بسته قرمز مارسالا

یک بند انگشت واریاسیون آبی

به میزان لازم اکسیدان 9 درصد

  • فرمول زرشکی آتشین

10 سانت بلوند زرشکی شماره 6.66

2 سانت واریاسیون red

30 میل اکسیدان شماره 1

این ترکیب رنگ یکی از جذاب ترین و ترند های رنگ‌مو محسوب می شود که بسیاری از سلبریتی ها بر روی موهای خود از آن استفاده می کنند.

  • فرمول قرمزآتشین روی پایه 8

یک سوم تیوپ قرمز شماره 6

برابر با میزان رنگ مو واریاسیون red

به میزان کافی اکسیدان شماره 1

برای رساندن گیسوان به پایه 8 می توانید از دکلره آبی استفاده کنید.

خوشبختانه فرمول های بسیاری وجود دارند که افراد می توانند با استفاده از آن ها به تناژ مورد نظر خود دست پیدا کنند. استفاده از شرابی و ماهاگونی در فرمول های مختلف می تواند گرمی و سردی رنگ‌مو را به گونه ای تغییر دهد که برای هر نوع پوستی مناسب باشند. معمولا این رنگ برای پایه های بالاتر از 7 قابل اجرا است. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در اجرای این تناژها باید دقت بسیار داشته باشید که گیسوان نارنجی و یا زرد نشوند. در صورتی که رنگ به سمت نارنجی یا زرد برود ظاهر نازیبایی به گیسوان می دهد. به همین دلیل بهتر است که برای اجرای زیباتر این طیف، حتما از یک آرایشگر ماهر کمک بخواهید تا رنگ را به صورت دقیق تری اجرا نماید. 

نوشتن دیدگاه