سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ برای از بین بردن نارنجی مو

جهت از بین بردن نارنجی مو روش ها و راه حل های اثرگذاری وجود دارد. این موضوع یکی از مسائلی است که هنگام بکارگیری تکنیک های مختلف مخصوصا در منزل امکان دارد با آن روبرو شوید. متاسفانه این مسئله چالش انگیز خود به خود از بین نمی رود. در این مبحث می خواهیم در خصوص راهکارهای متنوعی جهت حذف و از بین بردن این مشکل با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین روش های از بین بردن تناژ نارنجی مو بعد از رنگ و دکلره

بهترین روش های از بین بردن تناژ نارنجی مو بعد از رنگ و دکلره

کدام راهکار برای از بین بردن نارنجی مو مناسب است؟ استفاده از سبک های متنوع توسط مواد شیمیایی برای هر شخصی یک نتیجه ثابتی به همراه ندارد. امکان دارد بعضی از اشخاص با مسائلی متنوع اما قابل حل روبه رو شوند. بکارگیری سبک های متنوع مناسب و پودر دکلره مرغوب و مطلوب می تواند به شما جهت ممانعت از این معضل حاد کمک بسزایی نماید. در این صورت ضروری است از یک آرایشگر ماهر برای این کار کمک بگیرید. روش های متنوع از بین بردن نارنجی بعد از دکلره به شرح زیر می باشند:

  • رنگ مجدد

برای رفع مسئله فوق خودتان می توانید مجدد موهای خود را رنگ بزنید. برای این عمل لازم است حدود ۱ ماه و نیم پس از این کار، مجدد آنها را رنگ بزنید. بهتر است از یک رنگ و اکسیدان مناسب بهره ببرید. این بار باید از واریاسیون در ترکیب خود استفاده کنید. استفاده از شامپو های نرم کننده جهت حذف تناژهای متنوع بعد از موارد ذکر شده می تواند بهترین گزینه باشد.

  • واریاسیون ضد نارنجی

یکی از بهترین روش ها جهت رفع این مشکل، استفاده از واریاسیون است. چنانچه مهارت لازم جهت استفاده از واریاسیون را ندارید، می توانید از یک آرایشگر متخصص کمک بگیرید. آرایشگرها می توانند با تعیین یک واریاسیون مناسب به از بین رفتن تناژهای رنگی نامناسب کمک بسزایی کنند.

  • بکارگیری تونر مناسب

یکی دیگر از روش های متنوع از بین بردن نارنجی مو بعد از رنگ و دکلره، به کارگیری تونر است. تونرها می توانند سبب خنثی نمودن این مسئله شوند. جهت از بین بردن رنگ نارنجی مو بهتر است تونری بکار ببرید که شامل تناژ آبی است. برای این کار بهتر است تونر را با اکسیدان ۲٪ به مقدار ۲ به ۱ ترکیب کنید و با فرچه رنگ روی موهای خود بزنید. بعد از حدود ۴۵ دقیقه می توانید به راحتی آنها را با شامپوی تقویتی بدون سولفات آبکشی نمایید.

  • رنگساژ جهت از بین بردن نارنجی مو

بکارگیری رنگساژ جهت حذف این مشکل می تواند یک راهکار خیلی مناسب باشد. البته در صورتی این روش مناسب است که مسئله مدنظر خیلی عمیق و حاد نباشد. جهت تهیه یک رنگساژ عالی لازم است رنگ ضد نارنجی، شامپو، آب و اکسیدان را با هم ترکیب کنید، مخلوط این مواد یک رنگساژ مناسب محسوب می شود.

نکات تکمیلی برای از بین بردن نارنجی مو

نکات تکمیلی برای از بین بردن نارنجی مو

در ادامه برخی از نکات جزئی و مهم برای از بین بردن نارنجی موها را معرفی می کنیم. با رعایت این نکات این طیف رنگی نامطلوب ار روی گیسوان شما حذف می شود.

  • حذف این معضل با حذف تناژ قرمزی

در زمان تصمیم گیری در خصوص حذف این مشکل با دکلره، امکان دارد سعی کنید به رفع تناژهای نارنجی، قرمز و... خود دست بزنید. استفاده از Toning می تواند سبب خنثی شدن این معضل شود. راهکار این است که بدانید کدام تونر را باید بکار برد. همواره میان آبی و بنفش با توجه به سبک مدنظر شما می توان تونر مناسب را انتخاب کرد. برای از بین بردن این مسئله ناخوشایند بهتر است از یک تونر آبی استفاده کنید. شامپوی آبی را تست کنید تا طلایی را تقویت و تناژ نارنجی و قرمزی را حذف کند.

  • بهتر است بخش های لکه دار را تیره کنید

چنانچه بد آوردید و موهای شما علاوه بر مشکل مورد نظر شامل تکه هایی زرد یا قرمز شده اند، شاید لازم باشد آنها را کوتاه کنید یا مجدد تیره کنید. بهتر است سبکی را انتخاب کنید که به موی طبیعی شما نزدیک باشد. یا اینکه به حد کافی تیره باشد که سبب کاور و پوشش دهی این مشکل اساسی شود.

  • روشن کردن قسمت های نارنجی

چنانچه جز آن گروه از افراد جسوری هستید که دوست دارید مجدد به موهای خود دکلره بزنید می توانید تا جایی که امکان دارد آنها را روشن کنید تا بلوند زیبایی که دوست داشتید را مجدد به دست بیاورید. ولی دکلره را خیلی زود آبکشی نکنید. جهت ممانعت از صدمه زیاد، بایستی دست کم ۱ الی ۲ هفته صبر کنید. پس از این مدت زمان می توانید دکلره را استفاده کنید و پس از تقریبا ۲۰ الی ۳۰ دقیقه آنها را روشن تر کنید. با استفاده از کیت بلوند خاکستری می توانید موهای خود را تیره تر کنید.

نوشتن دیدگاه