سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی گیاهی چه مارکی خوبه

رنگ موی گیاهی یک محصول مناسب و ایده آل جهت حفاظت از موها است که می تواند کاور و پوشش دهی خوبی هم داشته باشد. این محصول آسیبی به بافت تارهای گیسوان شما وارد نمی کند و علاوه بر زیبایی، سلامت آن ها را نیز حفظ می کند. چنانچه علاقه دارید به جای استفاده از مواد شیمیایی مضر از این محصولات بی ضرر استفاده کنید و بهترین برندها را برای خود انتخاب کنید ما در ادامه این مبحث به ۱۰ نمونه از رنگ های گیاهی مناسب و بی ضرر خواهیم پرداخت. با ما تا پایان این مبحث از مانی نی همراه باشید.

معرفی ۱۰ رنگ موی گیاهی برتر بدون ضرر

معرفی ۱۰ رنگ موی گیاهی برتر بدون ضرر

رنگ موی گیاهی یکی از مناسب ترین جایگزین ها جهت ترکیب های مضر شیمیایی است. چنانچه دوست دارید از ضرر رساندن به موهای خود پیشگیری نمایید بهتر است این محصول را انتخاب کنید. این محصولات عبارتند از:

  • ویتامول

یکی از ایده ال ترین مارک های ساخت محصولات گیاهی، مارک ویتامول است. این مارک یکی از بهترین مارک های پرطرفدار ایران هست. استفاده از متریال با کیفیت، تنوع بسیار زیاد از محصولات از جمله ویژگی های این مارک تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی به حساب می آید.

  • برند فنتسی لوک

از دیگر انواع رنگ های گیاهی برتر بدون ضرر می توان به برند فنتسی لوک اشاره نمود. این برند تولید کشور ایتالیا بوده و از سطح کیفی عالی برخوردار است. استفاده از کراتین، روغن های طبیعی و آنتی اکسیدان ها در این محصول سبب شده تا آن را به یکی از ایده ال ترین محصولات در بازار مبدل نماید.

  • ابریشمی

این برند یکی از محصولات ایرانی بوده که با سطح کیفی عالی ساخته شده است. این مارک با قصد ساخت لوازم آرایشی کاملا گیاهی ایجاد شده و تاکنون هم لوازم با کیفیتی را به بازار وارد نموده است. این موسسه تا به حال رنگ های گیاهی متعددی را روانه بازار کرده که جذابیت زیادی دارند. همچنین برای افرادی که از ترکیب های روشن استفاده می کنند نیز انتخاب ایده آلی به حساب می آید.

  • برند ناتورتینت

این محصول یکی از مناسب ترین تولیدات طبیعی است ‌که می توان آن را با نرخ مناسب خریداری نمود. این محصول دارای ترکیبات خالص و ارگانیک بوده که می تواند برای هر فردی مناسب باشد.

  • برند Matrix SoColor

از دیگر انواع رنگ گیاهی برتر بدون ضرر می توان به این برند اشاره نمود. این محصول یکی از مناسب ترین محصولات مراقبتی با کیفیت موجود در بازار است. مدل های این محصول دارای تنوع خیلی بالایی هستند که این ویژگی یکی از علل شهرت آن نیز به حساب می آید.

  • مارک مارال

این برند بدون ضرر یکی از محصولات ایرانی مرغوب بوده که می توانید جهت ممانعت از کدر شدن موهای خود آن را بکار ببرید. همچنین این محصول به آنها جلوه زیبا و طبیعی می دهد و سبب تقویت هم می شود. استفاده از ویتامین c در این محصول سبب شده تا تاثیرگذاری آن چند برابر شود.

  • دوماسی

برند دوماسی یکی از ترکیب های زیبا و جذابی باشد که کاور خیلی بالایی نیز دارد. این برند تولید کشور فرانسه بوده و این فراورده شامل روغن های گیاهی چون زیتون، نارگیل و بادام است. با استفاده از این محصول می توانید موهای خود را در مقابل آسیب، حفاظت کنید.

  • برند روت

چنانچه در پی یک رنگ موی گیاهی ایرانی مرغوب هستید، برند روت انتخاب مناسبی است. این محصول با کیفیت شامل متریال خیلی مرغوب بوده و به علت دارا بودن ویتامین c و رنگدانه های عالی می تواند به صورت کامل موها را کاور دهد. استفاده از روغن های گیاهی در این محصول سبب شده تا تاثیر گذاری آن چند برابر شود.

بهترین رنگ موی گیاهی ایرانی

بهترین رنگ موی گیاهی ایرانی

رنگ موی گیاهی معمولا انواع مختلفی با مارک های متنوعی دارد که امکان دارد انتخاب را برای افراد کمی سخت کند. همانطور که گفته شد جهت خرید بهترین محصول گیاهی می توانید به فروشگاه مانی نی مارکت رجوع نمایید. در میان محصولات ایرانی بهترین رنگ، مارک پروکسا بوده که این مارک از سطح کیفی عالی برخوردار است. این فراورده تحت لیسانس کشور اسپانیا ساخته شده است. هر چند این نوع محصول شامل آمونیاک به میزان خیلی کمی است ولی با دارا بودن میزان بالایی از کراتین می تواند به مراقبت و حفظ سلامت و تقویت مو ها کمک بسزایی نماید.

نوشتن دیدگاه