سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

بعضی ها معتقدند که رنگی زیباتر و پرطرفدارتر از رنگ موی شنی کاراملی وجود ندارد. احتمالا برای شما جالب است که بدانید این ترکیب جذاب تلفیقی سحرآمیز از قهوه ای و بلوند است. ترکیبی زیبا و محبوب که امروزه خیلی از سلبریتی ها و مدل های مشهور جهان در فضای مجازی با آن زیبایی خود را چند برابر می کنند. همان گونه که می دانید این ترکیب دارای تنوع خیلی زیادی است. این سبک با هایلایت های روشن، طلایی، دودی و خاکستری خیلی زیبا است و هواداران زیادی هم دارد. برای کسانی که دوست دارند موهای خود را از تیره به روشن تغییر دهند شنی کاراملی می تواند بهترین انتخابی باشد. با ما تا پایان این مبحث هیجان انگیز همراه باشید تا با انواع فرمول های خاص و جذاب آشنا شوید.

۵ فرمول جذاب ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

۵ فرمول جذاب ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

معمولا رنگ موی شنی کاراملی به منزله ترکیبی محبوب دارای فرمول های متنوعی است که در این بخش به معرفی آنها می پردازیم این ترکیب های جذاب عبارتند از:

  • شنی کاراملی روشن

این سبک، تلفیقی از قهوه ای و بلوند است. این طیف یکی از ایده ال ترین گزینه ها برای بانوانی است که در پی زیبایی و جذابیت طبیعی هستند. همانطور که این مدل به بلوند نزدیک است، بانوانی که این سبک را دوست دارند می توانند از آن استفاده کنند. جهت رسیدن به این فرمول جذاب و زیبا بایستی موها را با دکلره به پایه ۸ تا ۹ برساند. جهت درست کردن این ترکیب به مواد زیر نیاز است:

شکلاتی شماره ۸

نسکافه ای شماره ۷

دودی شماره ۸

ماهاگونی شماره ۵

شنی شماره ۷

زیتونی شماره ۵

اکسیدان ۶ ٪

  • شنی کاراملی تیره

یکی از انواع ترکیب رنگ موی شنی کاراملی می توان به شنی کاراملی تیره اشاره نمود. بانوانی که این سبک محبوب را دوست دارند بایستی حتما دکلره انجام دهند و آنها را به پایه ۶ برسانند. چنانچه درون این ترکیب اندکی دودی و زیتونی بریزید می توانید ترکیب مدنظر خود را سرد کنید، همچنین با این کار می توانید سبب کاهش تناژ نارنجی و قرمزی رنگ شوید. جهت درست کردن این ترکیب به مواد زیر نیاز است:

رنگ طبیعی شماره ۵

دودی شماره ۷

نسکافه ای شماره ۷

ماهاگونی شماره ۵

اکسیدان ۶٪

  • عسلی شنی کاراملی

چنانچه در پی سبک های تلفیقی هستید یا تلفیقی از سایه های مکمل را دوست دارید بهتر است به شنی کاراملی خود کمی عسلی بیافزایید. تلفیق این موارد در بالیاژ به چهره شما گرما می بخشد. جهت رسیدن به این ترکیب جذاب و محبوب بایستی با دکلره آنها را به پایه ۸ برسانید. جهت درست کردن این نوع رنگ جذاب شما به موارد زیر احتیاج دارید:

رنگ طبیعی شماره ۷

طلایی شماره ۷

مسی شماره ۵

شنی شماره ۷

اکسیدان ۶٪

  • شنی کاراملی طلایی

طلایی می تواند یکی از زیباترین و شیک ترین طیف های شنی کاراملی را به وجود آورد. چنانچه شما هم عاشق این سبک جادویی و جذاب هستید می توانید با ترکیب های متنوع به آن برسید. دقت داشته باشید که جهت رسیدن به این مدل بایستی آنها را با دکلره به پایه ۸ برسانید. جهت دستیابی به این ترکیب دلربا به موارد زیر احتیاج دارید:

رنگ طبیعی شماره ۷

طلایی شماره ۷

شنی شماره ۷

واریاسیون طلایی

اکسیدان ۶٪

  • شنی کاراملی شکلاتی

یکی دیگر از انواع ترکیب رنگ موی شنی کاراملی می توان به این مورد اشاره نمود. این ترکیب یکی از زیباترین و جذاب ترین ها برای افرادی است که عاشق سبک های تیره در فصول سرد هستند. جهت رسیدن به این مدل بهتر است موارد زیر را با هم ترکیب نمایید:

کاراملی شماره ۱۰

شماره ۷.۳۵

شنی شماره ۷

اکسیدان ۶٪

رنگ موی شنی کاراملی برای چه سبکی مناسب است؟

رنگ موی شنی کاراملی برای چه سبکی مناسب است؟

معمولا رنگ موی شنی کاراملی جذابیت زیاد و خاصی برای مدل های کوتاه تا متوسط دارد. برای کسانی که دارای موهای بلندی هستند این ترکیب امکان دارد بیش از حد به چشم بیاید. کسانی که موهای بلندی دارند می توانند با بکارگیری هایلایت های شنی کاراملی باریک یا اندکی پهن سبب جذابیت هر چه بیشتر آنها شوند. در برابر به کسانی که از تکنیک های مختلفی جهت روشن کردن استفاده نموده اند همواره توصیه می شود که در زیر بخش های بالایی موهای خود، از لولایت شنی کاراملی بهره ببرند.

نوشتن دیدگاه