سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ شامپاینی و مرواریدی

خوشبختانه امروزه خانم هایی که قصد دارند در مو‌های خود تغییر ایجاد کنند با طیف وسیعی از رنگ‌ها مواجه هستند و به راحتی می توانند تناژ مورد سلیقه خود را از بین ترکیب های بی شمار انتخاب کنند به گونه ای که این رنگ با چهره و رنگ پوستشان سازگاری داشته باشد. رنگ‌موی شامپاینی با طیف های دیگر به شدت جذاب و مورد توجه قرار میگیرد. ترکیب شامپاینی و مرواریدی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای تغییر در موهای خود از آن استفاده کنید.

معمولا برای داشتن یک فرمول بی نظیر بهتر است که به یک آرایشگر ماهر مراجعه کنید اما با اطلاع داشتن از میزان مورد استفاده هر کدام می توانید در منزل گیسوان خود را زینت دهید. این ترکیب در دسته تناژ روشن و سرد قرار دارد. به همین دلیل برای اجرای آن حتما از قبل باید دکلره تا پایه مناسب انجام شود. خوشبختانه همه افراد با هر نوع تناژ پوستی می توانند از این فرمول ها استفاده کنند فقط قبل از آن باید نسبت به سرد و گرم بودن پوست خود آگاهی داشته باشند و بعد متناسب با آن تناژ و فرمول رنگی مناسب را انتخاب کنند. در ادامه این مقاله با چند فرمول متفاوت و زیبا شامپاینی‌مرواریدی را بیان می کنیم.

5 فرمول ترکیب رنگ شامپاینی و مرواریدی

5 فرمول ترکیب رنگ شامپاینی و مرواریدی

  • رنگ شامپاینی و مرواریدی

شما به راحتی می توانید با ایجاد رگه های شامپاینی بر روی موهای خود زیبایی آن ها را چندین برابر کنید. این ترکیب منحصر به فرد می تواند برای افرادی که پوست های سبزه و گندمی تیره دارند مورد استفاده قرار گیرد. با داشتن چشمان قهوه ای و این فرمول جذابیت چهره چندین برابر می شود و چهره بشاش تر و جوان تر به نظر می رسد. قبل از اجرا باید موهای خود را تا درجه 8 و یا 9 دکلره روشن کنید. برای بدست آوردن این فرمول موارد زیر را با هم ترکیب کنید:

30 میل شامپاینی

یک سانت بلوند مرواریدی

دو سانت واریاسیون بنفش

2 برابر سایر مواد: اکسیدان 6 درصد

این ترکیب را می توانید با استفاده از برس یا شانه های مخصوص بر روی موهای خود بمالید و بعد از گذشت 30 تا 40 دقیقه آن را با آب گرم شستشو دهید. اگر دکلره موهای شما هنوز دارای تناژ زرد بود می توانید به این فرمول اندگی شامپوی ضد زردی و یا 3 الی 4 سانت ماهاگونی اضافه کنید.

  • رنگ شامپاینی مرواریدی کوارتز

قبل از اینکه این فرمول را روی گیسوان خود پیاده کنید باید آن ها را به پایه 9 تا 10 برسانید.

این فرمول عبارت است از:

12 سانت رنگ طبیعی

12 سانت مرواریدی

یک سانت صورتی کوارتز

به میزان کافی اکسیدان 3 درصد

  • رنگ شامپاینی مرواریدی یاسی

از جمله رنگ‌های فانتزی پرطرفدار و زیبا که می توان آن را به عنوان چاشنی در ترکیب های دیگر استفاده کرد، یاسی است. اگر به دنبال یک فرمول خاص و زیبا هستید ابتدا گیسوان خود را با استفاده از یک پودر دکلره مرغوب به پایه 10 برسانید. اگر در زمینه ایجاد فرمول های رنگ‌مو تجربه ای ندارید بهتر است به یک آرایشگر حرفه ای مراجعه کنید

شامپاینی SLP

یاسی SLJ

دودی C10

واریاسیون بنفش و نقره ای

به میزان کافی اکسیدان

رنگ‌های مورد نظر باید به میزان یکسان با یکدیگر ترکیب شوند و هر کدام از واریاسیون ها به میزان یک بند انگشت باید استفاده شود. زمان مکث این فرمول بین 30 تا 40 دقیقه است.

ترکیب رنگ شامپاینی و مرواریدی آسان

ترکیب رنگ شامپاینی و مرواریدی آسان

برای استفاده از این فرمول ابتدا موهای خود را تا پایه 9 دکلره، روشن کنید و سپس از ترکیب زیر استفاده کنید:

یک چهارم تیوپ: طبیعی شماره 9

2 بند انگشت: شامپاینی شماره 6

یک چهارم تیوپ: شیر نسکافه ای

یک چهارم تیوپ: دودی پایه 9

به مقدار کافی اکسیدان 6 درصد

  • رنگ شامپاینی مرواریدی نقره ای

اگر به دنبال یک فرمول خاص و متفاوت هستید که دارای زیبایی و درخشندگی فوق العاده ای باشد باید مقداری شامپاینی را با سوپر نقره ای و بلوند مرواریدی ترکیب کنید. به میزان سه تا چهار سانت آبی و یا بنفش را با مقدار کافی از اکسیدان شماره 6 مخلوط کنید و بر روی موهای خود قرار دهید. زمان مکث برای این ترکیب زیبا و جذاب نزدیک به 30 تا 40 دقیقه است. در این بین می توانید به طور مرتب مو ها را را چک کنید و زمانی که تناژ مورد نظر به اجرا درآمد، موهای خود را با آب ولرم و نرم کننده بشویید.

نوشتن دیدگاه