سبد خرید شما خالی می باشد.
آیا رنگ موی روشن سن را بالا میبرد

یکی از اصلی ترین کارهایی که در سالن ها می توانیم انجام دهیم تا چهره ما یک تغییر کلی داشته باشد رنگ کردن مو است. از این رو بسیار بهتر است رنگ مویی را انتخاب کنیم که برای سن ما انتخابی ایده آل باشد. در حال حاضر باوری در این زمینه وجود دارد که رنگ های روشن سن افراد را بالا می برد و رنگ های تیره می تواند سن افراد را پایین تر نشان دهد. اما به نظر شما این باور باوری صحیح است؟ طبیعتاً خیر، ما افراد جوان زیادی در این دنیا داریم که با رنگ موهای بلوند و روشن به صورت ژنتیکی به دنیا می آیند و در هر دوره سنی چهره ای متناسب با رده سنی خود دارند. به همین خاطر سعی داریم به بررسی این موضوع بپردازیم پس اگر این سؤال نیز تا به حال برای شما پیش آمده است که آیا رنگ موی روشن سن را بالا می برد؟ برای رسیدن به پاسخ آن تا انتها با ما باشید.

تأثیرات رنگ مو بر سن

تأثیرات رنگ مو بر سن

درست است که شما می توانید از هر رنگ مویی استفاده کنید اما فراموش نکنید که تأثیر یک رنگ مو بر چهره شما به گونه ای است که می تواند شما را حداقل ده سال جوانتر یا پیرتر نشان دهد. قبل از اینکه موهای خود را رنگ کنید بهتر است که ابتدا مدل موهای خود را تغییر دهید و این کار را به یک آرایشگر خبره بسپارید و مدل مویی متناسب با فرم صورت، مدل ابرو و چهره خود انتخاب کنید.

  • زمانیکه شما در رده سنی 20 سالگی و یا حتی پایینتر هستید استفاده از رنگ های فانتزی می تواند گزینه شاد و عالی برای شما باشد. رنگ های فانتزی می توانند به صورت هایلایت روی موهای شما اجرا شوند و یک تغییر اساسی در چهره ایجاد کنند.
  • در سن 30 سالگی ما با بحران مواجه می شویم زیرا از مرحله مهمی از زندگی خود عبور کرده ایم و آن جوانی است، البته این بدان معنا نیست که آدم های 30 سال جوان نیستند. اما سن 30 سالگی سنی است که شما دوره جدیدی از جوانی خود را تجربه می کنید و از طرفی حس نزدیک شدن به پیری ممکن است برای شما آزاردهنده باشد. از این رو شما مختار هستید در این سن از رنگ های فانتزی یا رنگ های طلایی، قهوه ای، کاراملی و ... استفاده کنید. این تصمیم به عهده شما است، اما بهترین رنگ موها برای این سن، رنگ های بلوند، دودی، زیتونی، انواع هایلایت ها، آمبره، سامبره، بالیاژ و ... است که زیبایی خاصی به جهره می دهند.
  • اگر وارد دهه 40 سالگی خود شده اید، می توانید رنگ هایی که تناژ گرمی دارند را انتخاب کنید، برای مثال رنگ شاه بلوطی، زیتونی، مسی طلایی، قرمز آلبالویی، دارچینی و ... همگی برای این سن بسیار مناسب هستند.
  • در دهه 50 سالگی شما در رده سنی هستید که شاید برایتان استفاده از رنگ های تمام روشن چندان خوشایند نباشد و مایل باشید از رنگ های تمام تیره استفاده کنید. فراموش نکنید که هر چند این تفکری اشتباه است و شما می توانید رنگ مو دلخواه خود را استفاده کنید و از آن لذت ببرید اما با این حال اگر مایل نیستید می توانید رنگ های روشن را به صورت هایلایت روی موهای زمینه تیره بگذارید.

با این 5 ترکیب رنگ مو حداقل 10 سال جوان تر شوید

با این 5 ترکیب رنگ مو حداقل 10 سال جوان تر شوید

بسیاری از رنگ ها بسته به اینکه شما چه فرم صورتی دارید و یا ترکیب چهره شما به چه صورت است می توانند شما را پیر یا جوان نشان دهند، به عبارتی نمی توان یک نسخه را برای همه تجویز کرد. اما اکنون تصمیم داریم به 5 رنگ مو فوق العاده اشاره کنیم که ذاتا از جمله رنگ هایی هستند که می توانند شما را حداقل 10 سال جوانتر نشان دهند. افراد با هر چهره و مشخصاتی می توانند با آسودگی خاطر از این رنگ ها استفاده کنند و زیبایی خود را دو چندان کنند.

  • هایلایت طلایی روی هر پایه رنگی
  • طیف رنگی بلوند عسلی یا بلوند متوسط
  • رنگ دودی
  • رنگ مو عسلی
  • رنگ مو شکلاتی و رنگ موهای متوسط در طیف قهوه ای

علاوه بر این رنگ کردن مو به روش بالیاژ، آمبره، سامبره و روش های جدید دیگر نیز می تواند چهره شما را بسیار جوان کند.

نوشتن دیدگاه