سبد خرید شما خالی می باشد.
از بین بردن زردی مو با واریاسیون نقره ای

رنگ های روشن جذابیت بی نظیری دارند. این رنگ ها در میان بانوان ایرانی بسیار محبوب هستند. رنگ های روشن در کنار زیبایی منحصر به فرد خود یک مشکل اساسی دارند. اگر نتوان ترکیب رنگ را به خوبی فراهم کرد، ممکن است مو زرد رنگ شود. زردی مو می تواند بسیار دلسردکننده باشد. با این وجود جای نگرانی نیست. اگر موی شما در اثر دکلره یا رنگ های روشن زرد شده است، حتما این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله از ما نی نی با روش های از بین بردن زردی مو با واریاسیون نقره ای آشنا خواهید شد.

روش های از بین بردن زردی مو با واریاسیون نقره ای

روش های از بین بردن زردی مو با واریاسیون نقره ای

ممکن است پس از رنگ یا دکلره کردن موی خود با زردی آن مواجه شوید. بی دقتی در فرآیند رنگ گذاری یا ساخت ترکیب رنگ می تواند به این نتیجه نامناسب بیانجامد. برای پیشگیری از رویارویی با این مشکل می توانید رنگ زدن مو را به افراد حرفه ای بسپارید. با این حال گاهی با وجود توجه کافی رنگ مورد نظر به دست نمی آید. خوشبختانه روش های موثری برای از بین بردن زردی مو با واریاسیون نقره ای وجود دارند. در ادامه به معرفی دو روش اصلی خواهیم پرداخت. دقت داشته باشید که در استفاده از واریاسیون افراط نورزید. در صورت زیاده روی موی شما تیره تر از انتظار خواهد شد.

افزودن واریاسیون نقره ای در ترکیب مورد نظر

پیشگیری بهتر از درمان است. پیشگیری از بروز مشکل راه حلی منطقی برای رهایی از موی زرد رنگ به حساب می آید. واریاسیون ها انواع مختلفی دارند. هر یک از آن ها برای خنثی کردن رنگی خاص طراحی شده اند. این محصولات می توانند از پیدایش رنگ های زرد و قرمز بر مو جلوگیری کنند. به منظور پیشگیری از تغییر رنگ مو باید از واریاسیون مناسب استفاده نمایید. برای خنثی کردن رنگ زرد در موی روشن واریاسیون نقره ای بهترین انتخاب است. افزودن یک الی دو بند انگشت از این واریاسیون به ترکیب رنگ مانع از زردی مو خواهد شد. با استفاده از واریاسیون نقره ای در ترکیب رنگ از زرد شدن موی خود پیشگیری کنید.

رفع زری مو با واریاسیون نقره به روش رنگساژ

واریاسیون نقره به روش رنگساژ

یکی دیگر از روش های اصولی برای از بین بردن زردی مو با واریاسیون نقره ای به کارگیری روش رنگساژ است. رنگساژ کردن مو در طی فرآیند رنگ گذاری صورت نمی گیرد. در صورتی که به فرمول رنگ خود واریاسیون نقره ای اضافه نکرده اید، می توانید با رنگساژ نمودن از زردی موی خود بکاهید. در این روش نیز همانند راه اول تنها به دو بند انگشت واریاسیون نقره ای نیاز پیدا می کنید. در کنار واریاسیون اکسیدان نیز تهیه نمایید. دو بند انگشت از واریاسیون نقره ای خود را با اکسیدان به خوبی مخلوط کنید. اکسیدان مورد نیاز برای انجام این کار باید ۱۲ درصد باشد.

اکسیدان و واریاسیون باید به خوبی با هم ترکیب شوند تا رنگساژی مناسب به دست آید. این رنگساژ را همانند رنگ بر موی خود قرار دهید. بخش های زرد رنگ را با استفاده از این مواد به خوبی بپوشانید. دقت داشته باشید جایی باقی نماند. همانند فرآیند رنگ گذاری برای عملکرد مناسب رنگساژ به زمان نیاز دارید. ترکیب به مدت حداقل پنج دقیقه تا حداکثر پانزده دقیقه بر مو بماند. پس از گذشت این زمان رنگ موی خود را چک کنید. در نهایت قادر هستید موی خود را بشویید. برای جلوگیری از آسیب مو ترکیب را با دقت آبکشی کنید. اگر مراحل انجام کار را به دقت انجام دهید، تنها با یک بار استفاده از این فرمول زردی مویتان رفع خواهد شد و ظاهر ناخوشایند آن کاملا برطرف می شود.

کلام آخر

یکی از مشکلات عمده ای که در اثر رنگ زدن مو به وجود می آید تغییر رنگ آن است. رنگ های روشن می توانند مو را زرد رنگ نشان دهند. نه تنها رنگ روشن بلکه دکلره نیز تاثیر بسزایی در زرد شدن رنگ مو دارد. این زردی، رنگ مو را زشت می کند و ظاهر ناخوشایندی را به چهره می دهد. برای حل این معضل راه های موثری وجود دارند. واریاسیون نقره ای یکی از بهترین روش های مقابله با زردی مو است. به همین دلیل در این مقاله به بررسی چگونگی از بین بردن زردی مو با واریاسیون نقره ای پرداختیم.

نوشتن دیدگاه