سبد خرید شما خالی می باشد.
روی دکلره چه رنگی بزارم تیره بشه

افراد زیادی به موی روشن و دکلره شده علاقه مند هستند. با این حال ممکن است پس از گذشت مدتی تمایل پیدا کنند موی خود را تیره نمایند. تیره کردن موی دکلره شده و روشن کار پیچیده ای نیست. با این حال اصول و روش های خاص خود را دارد. در صورتی که در انجام این کار بی دقتی شود ممکن است مو آسیب ببیند. روی دکلره چه رنگی بزارم تیره بشه؟ اگر ذهن شما هم با این پرسش درگیر شده است، حتما این مقاله از مانی نی را تا پایان مطالعه فرمایید.

نحوه تیره کردن موی دکلره شده

نحوه تیره کردن موی دکلره شده

روی دکلره چه رنگی بزارم تیره بشه؟ قبل از بررسی این پرسش باید به نحوه عملکرد دکلره نگاهی بیندازید. در این صورت قادر خواهید بود با دید بهتری کار خود را به انجام برسانید. دکلره روش خاصی برای آماده کردن مو دارد. همان طور که می دانید از دکلره برای رنگ زدن استفاده می شود. کاری که این ماده انجام می دهد از بین بردن رنگدانه های مو است. دکلره با زدودن رنگدانه های زرد و قرمز، مو را برای پذیرش رنگ آماده می کند.

برای رنگ کردن مجدد مو لازم است رنگدانه ها به مو بازگردند. برای انجام این کار باید از رنگدانه های مصنوعی استفاده کنید. چراکه تنها روش طبیعی برای افزودن رنگدانه ها صبر کردن برای بلند شدن مو است. بنابراین باید با استفاده از رنگ طبیعی مناسب این کار را انجام داد. در ادامه به بررسی دقیق نحوه تیره کردن موی دکلره شده خواهیم پرداخت.

روی دکلره چه رنگی بزارم تیره بشه؟

روی دکلره چه رنگی بزارم تیره بشه؟

برای تیره کردن موی دکلره شده باید از رنگ های گرم استفاده نمایید. رنگ هایی چون طلایی و نسکافه ای شکلاتی بهترین انتخاب هستند. اما می توانید از رنگ مسی نیز استفاده فرمایید. برای تیره کردن موی دکلره شده به پایه مو پنج و شش نیاز دارید. رنگ گرم دلخواه خود را انتخاب نمایید. برای به دست آوردن ترکیب مناسب به اکسیدان شش نیاز پیدا می کنید. پس از آماده کردن ترکیب باید آن را بر روی موی خود بگذارید. زمان لازم برای تاثیر مخلوط به دست آمده حدود ده دقیقه است. با گذشت این زمان قادر هستید مواد را از موی خود پاک کنید.

نکته مهم در این قسمت از کار پاک کردن مو بدون استفاده از آب است. در این مرحله نباید موی خود را بشویید. از دستمال کاغذی برای پاک کردن مواد موجود بر موی خود استفاده نمایید. مجددا باید به سراغ رنگ گرم مورد علاقه خود بروید. رنگ انتخابی خود را با اکسیدان شش درصد ترکیب کنید. دوباره مخلوط به دست آمده را روی مو بگذارید. برای رنگ کردن مو از ساقه شروع کنید. سپس به سمت ریشه ادامه دهید. زمان لازم برای رنگ شدن مو بیست تا بیست و پنج دقیقه است. پس از اتمام این مدت اکنون می توانید موی خود را شست و شو دهید.

برای شستن مو از شامپو استفاده نکنید. پس از یک هفته قادر هستید موی خود را با شامپوهای مخصوص موی رنگ شده شست و شو دهید. برای شستن موی خود از آب ولرم استفاده نمایید. به منظور کسب نتیجه مقبول و رضایت بخش پیشنهاد می شود برای انجام این کار به آرایشگاه مراجعه کنید. چراکه انجام این کار به دقت بالا و تجربه زیاد نیاز دارد. در صورتی که در انجام مراحل اشتباه کنید، ممکن است احیای مجدد مو کمی دشوار شود. اگر در انتخاب رنگ دچار تردید هستید، می توانید از رنگ های گرم محبوب استفاده کنید. بنابراین در پاسخ به سوال روی دکلره چه رنگی بزارم تیره بشه؟ می توان رنگ های زیر را پیشنهاد داد:

  • رنگ موی نسکافه ای
  •  شکلاتی
  •  قهوه ای
  •  فندقی
  •  خرمایی

کلام آخر

روی دکلره چه رنگی بزارم تیره بشه؟ این پرسش اولین سوالی است که برای تیره کردن مو به ذهن خطور می کند. در این مقاله از مجله ما نی نی مارکت به پاسخ این پرسش اساسی پرداختیم. دکلره قادر است آسیب جدی به مو برساند. به همان اندازه از بین بردن آن نیز می تواند مو را خشک کند. سوختگی مو در اثر استفاده نامناسب از دکلره و اکسیدان نیز به وفور اتفاق می افتد. برای همین برای اصلاح کردن روشنی مو باید از روش های اصولی استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه