سبد خرید شما خالی می باشد.
روی دکلره زرد چه رنگی بزنیم

بیشتر اوقات برای رسیدن به رنگ دلخواه مجبور هستید موی خود را دکلره کنید. این ماده با وجود داشتن تاثیر مثبت در رنگ پذیری مو اشکالاتی نیز دارد که افراد را نگران می کند. گاهی با استفاده از دکلره و رنگ کردن مو نتیجه دلخواه را به دست نمی آورید و دچار زردی مو می شوید. زرد شدن مو یکی از اشکالاتی است که در استفاده از دکلره به وجود می آید. برای از بین بردن زردی مو روش هایی وجود دارند. یکی از این راه ها رنگ کردن مو است. در اینجا این پرسش به وجود می آید که: روی دکلره زرد چه رنگی بزنیم؟ در این مقاله از ما نی نی به بررسی این پرسش و پاسخ های آن می پردازیم. برای رفع زردی مو با رنگ تا پایان مقاله همراه ما باشید.

موی دکلره شده را چه رنگی بذاریم که به زردی نزند؟

موی دکلره شده را چه رنگی بذاریم که به زردی نزند؟

استفاده از دکلره برای رنگ کردن مو ضروری است. این احتمال وجود دارد که دکلره، مو را زرد رنگ نشان دهد. روش های گوناگونی برای رفع زردی دکلره وجود دارند. رنگ کردن می تواند مشکل زردی را از میان ببرد. اما بهتر است روی دکلره زرد چه رنگی بزنیم؟ در پاسخ باید گفت: دودی یکی از رنگ های اصلی برای رفع زردی مو است. علاوه بر رنگ دودی می توانید از خاکستری نیز استفاده نمایید. برای زدودن زردی باید به روش اصولی مو را رنگ زد. در ادامه به بررسی نحوه انجام کار با هر یک از این رنگ ها خواهیم پرداخت.

  • رفع زردی با رنگ دودی

برای از بین بردن زردی مو ناشی از دکلره، دودی رنگ مناسبی است. می توان در کنار رنگ دودی مقداری زیتونی نیز فراهم کرد. این ترکیب می تواند تاثیر قابل توجهی در رفع زردی داشته باشد. علاوه بر این زیبایی و شادابی بیشتری به موها و جهره ببخشد. ترکیب دیگری نیز برای رفع زردی مو وجود دارد. برای رسیدن این ترکیب کافیست رنگ های زیر را با هم مخلوط نمایید.

  • رنگ دودی
  • رنگ بژ
  • رنگ شکلاتی

این سه رنگ را با هم ترکیب کنید و در نهایت اکسیدان شش درصد را نیز به ترکیب خود اضافه کنید. این رنگ علاوه بر زدودن زردی زیبایی مو را دو چندان خواهد نمود. اگر قصد دارید مویتان را پلاتینه یا خاکستری کنید، بهتر است از بروز زردی پیشگیری کنید. برای این کار به رنگ دودی سری M نیاز دارید. رنگ دلخواه خود را با دودی سری M مخلوط کنید. پس از آن ترکیب به دست آمده را به موی خود بزنید. حداقل پنج و حداکثر پانزده دقیقه برای دیدن نتیجه مورد نظر صبر کنید. در نهایت می توانید مویتان را بشویید. این رنگ می تواند به خوبی زردی مو ناشی از دکلره را از بین ببرد و زیبایی خاصی به موها ببخشد.

رفع زردی با رنگ خاکستری

رفع زردی با رنگ خاکستری

دو رنگ دودی و خاکستری شباهت زیادی به هم دارند. این رنگ ها حتی در کاتالوگ ها نیز به هم بسیار نزدیک هستند. با این حال رنگ کردن مو با هر یک از آن ها نتیجه متفاوتی را به ارمغان خواهد آورد. خاکستری کد ۷ می تواند در رفع زردی دکلره کمک کند. برای این کار خاکستری پایه هفت یا شش تهیه نمایید. با روش رنگساژ این رنگ را بر روی مو ایجاد کنید و به موها ده دقیقه زمان بدهید.

هر دو رنگ برای رفع زردی مو انتخابی شایسته هستند. با این حال اگر بخواهیم رنگ برتر را معرفی کنیم باید بگوییم که خاکستری تاثیر بیش تری در رفع زردی مو دارد. نتیجه نهایی رنگ کردن مو با خاکستری یا دودی اندکی با هم متفاوت خواهد بود. به طور کلی برای زدودن زردی با رنگ باید تجربه زیادی داشته باشید. اگر فردی مبتدی و تازه کار هستید، حتما زیر نظر شخصی مجرب این کار را انجام دهید.

کلام آخر

استفاده از دکلره باید با احتیاط کامل صورت گیرد. این ماده تاثیر قابل توجهی بر زیبایی رنگ مو دارد. با این حال ممکن است در صورت نداشتن مهارت کافی با زردی مو روبرو شوید. خوشبختانه روش هایی برای رفع این معضل وجود دارند که رنگ زدن یکی از روش های مطمئن برای حل این مشکل است. به جز رنگ کردن روش های دیگری نیز برای حل مشکل زردی مو وجود دارند که در دیگر مقاله های مانی نی به آن اشاره شده است.

نوشتن دیدگاه