سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ کاراملی و بژ

ترکیب رنگ کاراملی و بژ یکی از رنگ های جذابی است که در میان بانوان طرفدار زیادی دارد. این ترکیب رنگ با اکثر رنگ پوست ها همخوانی دارد. ولی معمولا برای پوست های سفید جلوه خاصی خواهد داشت. کسانی که دارای پوست برنزه می باشند بهتر است از هایلایت های باریک این ترکیب رنگ بر روی موهای تیره خود بهره بگیرند. این ترکیب رنگ جذاب برای اقسام لولایت، هایلایت و آمبره مناسب است. در این مقاله از مانی نی با ترکیب رنگ کاراملی و بژ که یکی از پرطرفدار ترین رنگ موهاست، آشنا می شویم. با ما تا پایان این مبحث همراه باشید.

۵ ترکیب رنگ پرطرفدار کاراملی و بژ

۵ ترکیب رنگ پرطرفدار کاراملی و بژ

رنگ کردن مو یک روش زیبایی محبوب و آسان در بین بانوان و آقایان به حساب می آید. این کار هم در منزل هم در سالن های تخصصی رنگ مو انجام می گیرد و سبب ایجاد تنوع و زیبایی در صورت فرد می شود. رنگ کارملی و بژ جزء رنگ هایی است که می تواند تغییرات زیادی به چهره بدهد. در این مبحث می خواهیم شما را با چندین ترکیب رنگ کاراملی و بژ آشنا کنیم که این ترکیب رنگ ها عبارتند از:

  • رنگ مو بژ کاراملی روشن

این نوع ترکیب رنگ معمولا جز رنگ های فانتزی دسته بندی می شود و زیبایی زیادی به مو و صورت شما می دهد. این رنگ جذاب با کلیه رنگ های پوست هماهنگی دارد. در نتیجه خیلی راحت می توانید از این فرمول ویژه جهت رنگ کردن موهای خود استفاده کنید. نخستین مسئله جهت بکارگیری این ترکیب رنگ، به پایه رساندن مو تا درجه ۸ دکلره می باشد. براساس فرمول زیر می توانید این رنگ را تهیه و بر روی موهای خود بگذارید:

رنگ مو شکلاتی شماره ۸ 

رنگ مو بژ شماره ۹ 

رنگ مو کاراملی شماره ۸ 

رنگ ارغوانی حدود ۵ سانت 

این رنگ ها را با هم مخلوط نموده و دو برابر این مقدار رنگ، اکسیدان ۳٪ را اضافه کنید.

  • رنگ موی کاراملی و بژ عسلی

یکی از انواع طیف رنگ کاراملی و بژ شامل رنگ کاراملی و بژ عسلی است. این رنگ معمولا گرم است و تاثیر بیشتری در چهره افراد دارد. چنانچه دوست دارید چهره جذاب و جدیدی داشته باشید توصیه می شود با این ترکیب رنگ، موهای خود را هایلایت کنید. برای هایلایت بهتر است بخش هایی از مو را که می خواهید هایلایت کنید را با دکلره به درجه ۸ برسانید. این ترکیب رنگ شامل:

رنگ کاراملی شماره ۸ و ۷

رنگ بژ شماره ۹

رنگ عسلی شماره ۸

واریاسیون بنفش و نقره ای ۲ سانت

اکسیدان ۶٪

پس از ترکیب این رنگ ها با اکسیدان مواد به دست آمده را روی موهای مورد نظر خود بزنید.

رنگ موی کاراملی و بژ شکلاتی

رنگ موی کاراملی و بژ شکلاتی

این ترکیب رنگ کاراملی و بژ برای کسانی که دوست دارند بر روی موی طبیعی خود تغییراتی ایجاد کنند بسیار ایده آل است. در این صورت برای به دست آوردن این ترکیب نیازی به دکلره نمودن موها نیست. از این ترکیب حتی می توانید جهت بالیاژ موی طبیعی خود بهره ببرید. برای به دست آوردن این ترکیب رنگ بایستی موارد زیر را با هم مخلوط کنید:

رنگ موی کاراملی شماره ۷

رنگ موی شکلاتی شماره ۷

رنگ موی بژ شماره ۹

رنگ موی دودی شماره ۷

زیتونی شماره ۷

اکسیدان ۹٪

واریاسیون آبی و بنفش دو سانتی متر

  • رنگ موی کاراملی و بژ شنی

چنانچه به دنبال ترکیب رنگی هستید که طیف گرمتری از رنگ کاراملی و بژ را داشته باشد رنگ موی کاراملی و بژ شنی انتخاب خوبی است. با این ترکیب جذاب می توانید موهای خود را بالیاژ نمایید. برای این رنگ بایستی موهای خود را با دکلره به پایه ۸ برسانید پس از آن با شامپوی ضد زردی چند بار موها را شستشو نمایید. برای تهیه این ترکیب رنگ بهتر است رنگ های زیر را بکار ببرید:

رنگ کاراملی شماره ۹

رنگ بژ شماره ۹.۵۱

رنگ شنی شماره ۸

واریاسیون بنفش و نقره ای ۲ سانتی متر

اکسیدان ۶٪

  • رنگ موی کاراملی و بژ دارچینی

از پرطرفدارترین انواع ترکیب رنگ کاراملی و بژ می توان به رنگ کاراملی و بژ دارچینی اشاره نمود. این رنگ از جمله ترکیباتی است که بر روی موهای طبیعی خیلی زیبا و جذاب می باشد. جهت تهیه این ترکیب رنگ به رنگ های زیر نیاز دارید:

رنگ کاراملی شماره ۶

رنگ دودی شماره ۶

رنگ موی ماهاگونی شماره ۵

بژ شماره ۹

اکسیدان 6%

واریاسیون آبی و بنفش

با استفاده از ترکیبات فوق می توانی طیفی جذاب از ترکیب رنگ کارملی و بژ را بر روی موهای خود ایجاد کنید.

نوشتن دیدگاه