سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ موی صورتی صدفی

با شروع فصل تابستان بسیاری از خانم‌ها رنگ‌های فانتزی را برای لباس‌ها و موهای خود انتخاب می‌کنند. روزهای گرم سال در راه هستند و وقت آن رسیده است که تغییری جذاب و فرح بخش را در ظاهر ایجاد کرد. ترکیب رنگ موی صورتی صدفی یکی از دسته رنگ های زیبا و دوست داشتنی است که انتخابی مناسب برای خانم‌های جوان به شمار می‌رود. این فرآورده آرایشی جذابیت زیادی به خانم‌هایی با پوست سفید می‌بخشد. در حالی که این رنگ مو با پوست‌های گندمی نیز سازگاری خوبی دارد. در این مطلب از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی مانی نی 10 مورد از بهترین طیف‌های رنگ موی صورتی صدفی را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی 10 ترکیب رنگ موی صورتی صدفی

معرفی 10 ترکیب رنگ موی صورتی صدفی

صورتی صدفی رنگی ملایم و زیبا است که احساسات پاک و لطیف دخترانه را به خوبی نشان می‌دهد. در استفاده از این نوع فرآورده‌های آرایشی به یاد داشته باشید که آن‌ها روی تارهای مو با پایه روشن اجرا می‌شوند. همچنین این مدل رنگ های فانتزی اغلب اوقات پس از دو هفته به مرور از بین می‌روند. 10 ترکیب رنگ مو صورتی صدفی عبارتند از:

  • صورتی کوارتز

یکی از ترکیب‌های جذاب pink رنگ موی صورتی صدفی کوارتز است که از ترکیب دو رنگ صورتی و طلایی به دست می‌آید. البته در این فرآورده آرایشی، طلایی به میزان بیشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ به همین دلیل این محصول جزء رنگ های سرد محسوب می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که برای رسیدن به پینک کوارتز باید گیسوان خود را به پایه 9 و بالاتر برسانید.

  • صورتی چرک

برای اینکه بتوانید موهای خود را به پینک صدفی چرک تغییر دهید، باید از قهوه‌ای یا شکلاتی استفاده کنید. یک راه دیگر برای رسیدن به این مخلوط این است که در ابتدا گیسوان خود را تا پایه 7 دکلره روشن نمایید. سپس ترکیبی از رنگ موی pink و اکسیدان 6 درصد را روی تارهای موی خود بگذارید.

  • صورتی دودی

این محصول زیبایی مو که در دسته رنگ های کاملا سرد قرار دارد، از ترکیب پایه‌های مختلفی از pink و دودی درست می‌شود. دودی عاملی موثر در از بین رفتن تناژ قرمزی و افزایش گرمی تناژ مو است. به همین دلیل این فرآورده برای افرادی با پوست بسیار گرم مناسب است. کافیست کمی رنگ دودی را با صورتی ترکیب کنید تا این ترکیب بدست آید.

  • صورتی صدفی

ترکیب رنگ موی صورتی صدفی محصولی بسیار درخشان است که در دسته رنگ های سرد قرار دارد. این فرآورده آرایشی که از ترکیب pink و مرواریدی حاصل می‌شود، برای افرادی با پوست بسیار روشن و ته مایه‌های گرم مناسب است. البته برای اینکه بتوانید این محصول آرایشی را روی گیسوان خود اجرا کنید، باید آن‌ها را از قبل به پایه 9 یا بالاتر دکلره برسانید.

ترکیب رنگ های جذاب با رنگ موی صورتی صدفی

ترکیب رنگ های جذاب با رنگ موی صورتی صدفی

  • صورتی فانتزی

شما می‌توانید با این محصول، یک رنگ فانتزی را به راحتی روی موهای دکلره شده خود اجرا کنید. برای این منظور می‌توانید از یک شامپو رنگ موی پینک برای تغییر ظاهر موهای خود استفاده نمایید. البته به خاطر داشته باشید که این رنگ های تند و جیغ پس از حدود دو هفته در اثر شستشو کدر شده و تغییر می‌کند.

  • صورتی گلبهی

پینک صدفی با ته رنگ گلبهی برای افرادی با پوست‌های معمولی زیبا و جذاب به نظر می‌رسد. همچنین افرادی که تناژ پوستی گرم یا سرد دارند نیز می‌توانند از این رنگ ها روی گیسوان خود لذت ببرند.

  • صورتی با هایلایت قهوه ای

ترکیب رنگ موی صورتی صدفی قهوه‌ای کمی کدرتر از پینک دودی دیده می‌شود و حالت براق ندارد. اگر به فرآورده آرایشی با تناژ pink مات علاقه دارید، این ترکیب جذاب را آماده کرده و روی تارهای گیس خود بمالید.

  • هایلایت پینک

برخی از خانم‌ها به پینک علاقه دارند، اما تمایل به رنگ کردن کل قسمت‌های موی خود با این محصول را ندارند. شما می‌توانید هایلایت صورتی صدفی را روی گیسوان قهوه‌ای یا موهای دارای تناژ قهوه‌ای، کالباسی و شامپاینی اجرا کنید.

  • صورتی روشن

پینک صدفی روشن ظاهری دخترانه و جذاب به گیسوان شما می‌بخشد. به همین دلیل بسیاری از دختران نوجوان و خانم‌های جوان علاقه‌مند به استفاده از این ترکیب هستند. این محصول برای افرادی با تناژ پوستی روشن مناسب است. در حالی که بانوانی با پوست‌های تیره بهتر است که استفاده از این طیف را فراموش کنند.

  • شامپاینی صدفی

این فرآورده ترکیبی آرایشی نیز بسیار جذاب است و تقریبا به کوارتز شباهت دارد. البته ترکیب مورد بحث دارای میزان براقیت کمتری نسبت به کوارتز است. اگر پوست روشن دارید، یک بار شامپاینی صدفی را امتحان کنید.

با استفاده از ترکیب های فوق می توانید رنگ صورتی صدفی زیبایی را در طیف های مختلف بر روی موهای خود ایجاد کنید.

نوشتن دیدگاه