سبد خرید شما خالی می باشد.
قیمت رنگ مو در آرایشگاه

قیمت رنگ مو در آرایشگاه بستگی به عوامل مختلفی از جمله: محله استقرار آرایشگاه، نوع رنگ مو، ضخامت و بلندی موها، تخصص و تبحر آرایشگر دارد. هر کدام از این عوامل به صورت مستقیم در قیمت نهایی رنگ موی شما موثر هستند. اگر به دنبال گرفتن قیمت رنگ مو در آرایشگاه هستید باید در مرحله اول مشخص کنید که چه نوع رنگی و چه مدلی مد نظر شما است و سپس تمام معیارهای فوق را نیز در نظر بگیرید تا به قیمت نهایی برسید. برای اطلاعات بیشتر در این حوزه با ما همراه بمانید.

هزینه رنگ مو در آرایشگاه سال ۱۴۰۲

هزینه رنگ مو در آرایشگاه سال ۱۴۰۲

آرایشگرها هر سال کاتالوگ رنگ موهای خود را آپدیت و به روز رسانی می کنند. روش های نوینی برای رنگ کردن موها ابداع شده اند که سال به سال نیز مطابق با مد روز اپدیت می‌ شوند. به عنوان مثال مدل های متنوع رنگ مو اعم از آمبره، بالیاژ، انواع هایلایت با کلاه، هایلایت با فویل و یا رنگ‌ های ساده هرکدام بستگی به سلیقه مشتری و همچنین بستگی به پیشنهاد آرایشگر می توانند در تنوع رنگی بالا مورد استفاده قرار بگیرند. هر کدام از این نوع رنگ موها هزینه خاص خود را دارند. به عنوان مثال قطعا هایلایت موها هزینه ای بسیار بیشتر از رنگ ساده خواهد داشت. این هزینه بالاتر نیز به دلیل مواد بیشتر و گران قیمت تر این مدل رنگ مو و مدت زمان بیشتری است که آرایشگر برای رنگ کردن موهای شما سپری می‌ کند.

بنابراین اگر به دنبال هزینه رنگ مو در آرایشگاه در سال جدید هستید باید تمام این نکات را قبل از مراجعه به آرایشگاه مد نظر داشته باشید. در صورتی که موهای شما بلند و حجیم باشند و شما قصد دکلره کردن و یا هایلایت کردن موها را داشته باشید باید سقف هزینه را پرداخت کنید. زیرا هایلایت کردن مو چه با کلاه و چه با فویل برای موهای بلند و ضخیم بسیار گران تر از رنگ های معمولی تمام می شود. اما رنگ های معمولی قطعا هزینه های به نسبت پایین تری دارند. بنابراین شما باید مطابق با هزینه خود مدل رنگ موی خود را نیز انتخاب کنید.

هزینه مش فویلی در آرایشگاه سال ۱۴۰۲

هزینه مش فویلی در آرایشگاه سال ۱۴۰۲

مش یکی از متدهای جذاب رنگ کردن مو است که می توان انواع مختلف رنگ های متنوع را با درصد پری موی بالا یا پایین برای مشتری به وجود آورد. مش را هم با کلاه و هم با فویل می توان روی موها اجرا کرد. قیمت مش با فویل بستگی به مقدار رنگ استفاده شده، حجم و پری موها، قد مو، رنگ زمینه، کیفیت و نوع برند مواد دکلره و رنگ دارند. اگر شما بخواهید که هایلایت موهای شما پر به نظر برسد، قطعا باید آرایشگر قسمت های بیشتری از موهای شما را با فویل هایلایت کند. همچنین در صورتی که تمایل دارید رنگ زمینه موهای شما تغییر کند قطعا هزینه رنگ کردن زمینه مو نیز به قیمت اضافه خواهد شد.

به دلیل اینکه مش با فویل مدت زمان بیشتری وقت آرایشگر را می گیرد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود. مش با فویل هم به مواد بیشتری نیاز دارد و هم آرایشگر باید مداوم سرپا بایستد و موهای شما را چک کند و مرتب موها را باز و بسته کند. به همین جهت نیز هزینه آن بیشتر از مش با کلاه خواهد بود. زیبا شدن موهای شما و یکدست و منظم شدن هایلایت با فویل بستگی به تخصص آرایشگر دارد. بنابراین در صورتی که شما بخواهید به یک آرایشگر معتبر، با تجربه و متخصص مراجعه کنید قطعا نیاز به پرداخت هزینه های بیشتری نیز خواهید داشت.

هزینه دکلره در آرایشگاه سال ۱۴۰۲

هزینه دکلره در آرایشگاه سال ۱۴۰۲

دکلره کردن موها برای بسیاری از بانوان یک ریسک به نظر می رسد. به خصوص کسانی که تا به حال موهای خود را دکلره نکرده اند. شما باید شهامت ایجاد یک تغییر اساسی را در موها و ظاهر خود داشته باشید. اگر تصمیم قطعی خود را برای دکلره کردن موهایتان گرفته اید باید به فکر مراقبت های بعد از آن نیز باشید.

علاوه بر این بهتر است بدانید هزینه دکلره بستگی به عوامل مختلفی دارد که اصلی ترین آن ها حجم موها و درجه کیفی پودر دکلره است. پودر دکلره باید از نوع درجه یک باشد تا از سوختن موهای شما و آسیب به آن ها پیشگیری شود.

کلام آخر

حتما قبل از رنگ مو در مورد کیفیت و درجه یک بودن پودر دکلره، متبحر بودن آرایشگر خود و تطابق رنگ مو با رنگ و مدل صورت خود اطمینان حاصل کنید و سپس برای دکلره کردن موهای خود اقدام کنید.

نوشتن دیدگاه