سبد خرید شما خالی می باشد.
فرمول رنگ مو برای پوست سبزه

دقت به تناژ پوست یکی از اصلی‌ ترین مقوله ها هنگام انتخاب رنگ مو است. اگر شما بهترین، زیباترین و با کیفیت ترین رنگ مو را هم انتخاب کنید، اما آن رنگ با تناژ پوست شما همخوانی نداشته باشد قطعا نه تنها باعث زیباتر شدن شما نخواهد شد، بلکه چهره شما را زشت و یا پیرتر نیز نشان خواهد داد. بنابراین اگر تناژ پوست شما سرد باشد قطعا رنگ های سرد بیشتر با پوست شما همخوانی خواهند داشت. این در صورتی است که رنگ های گرم برای پوست های با تناژ گرم مناسب هستند. اغلب موارد پوست های سبزه تناژ گرم دارند و برای این پوست ها می بایست از رنگ هایی استفاده کرد که ته رنگ آن ها گرم است. حال شما می توانید این رنگ‌ ها را با دکلره و یا بدون دکلره مورد استفاده قرار بدهید. ما در ادامه چند فرمول ترکیب رنگ مو مناسب پوست سبزه را برای شما آماده کرده ایم تا راحت تر بتوانید رنگ موی مورد پسند خود را مناسب با پوست خود انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

رنگ موی مناسب پوست سبزه با تناژ سرد

 

انواع فرمول های ترکیب رنگ مو مناسب پوست سبزه

همانطور که گفتیم شما باید اول مشخص کنید که تناژ پوست شما در چه دسته ای قرار دارد. برای اینکه مشخص کنید پوست شما سرد است یا گرم می توانید از روش های مختلفی بهره بگیرید. اگر رگ های دست شما زیر نور افتاب آبی و بنفش به نظر می‌رسند، تناژ رنگ پوست شما سرد است. اما اگر رگ های شما سبز به نظر برسند شما تناژ گرم دارید. علاوه بر آن رنگ چهره شما در مقایسه با یک کاغذ سفید می‌ تواند مشخص کننده تناژ پوستی شما باشد. در صورتی که رنگ چهره شما در مقایسه با یک کاغذ سفید در برابر آینه زرد به نظر برسد، پوست شما دارای تناژ گرم بوده و اگر صورتی و سفید به نظر برسد پوست شما دارای تناژ سرد است. تست طلا و جواهر نیز یکی دیگر از روش هایی است که می تواند این مسئله را روشن کند. اگر زیورآلات زرد و طلا بیشتر به شما می آید تناژ رنگ پوست شما گرم بوده و در غیر این صورت اگر زیورآلات نقره بیشتر به شما می آید تا پوست شما سرد است. پس از شناخت نوع پوست می توان رنگ مناسب برای مو را نیز انتخاب کرد.

انواع فرمول های ترکیب رنگ مو مناسب پوست سبزه

رنگ موی مناسب پوست سبزه با تناژ سرد

رنگ های موکایی تیره و قهوه ای مشکی گزینه هایی عالی و ایده آل برای این دسته از افراد هستند. شما همچنین می‌ توانید از هایلایت های با تناژ قهوه ای نیز استفاده کنید. به این صورت که در ابتدا موهای خود را به رنگ قهوه ای مشکی یا موکایی تیره در بیاورید و سپس هایلایت های قهوه ای را روی آن اجرا کنید. قطعا هایلایت کردن نیاز به دقت زیادی دارد و در صورتی که تجربه کافی در این زمینه ندارید باید رنگ کردن موهای خود را به آرایشگر ماهر بسپارید.

1. فرمول موکایی تیره

رنگ موی w3 به مقدار یک تیوپ کامل

اکسیدان نه درصد

البته شما می توانید علاوه بر موکایی تیره از موکایی شکلاتی نیز استفاده کنید. برای استفاده از این ترکیب باید موهای خود را با دکلره به پایه ۷ برسانید. ترکیب آن نیز به شرح زیر است:

2. فرمول موکایی شکلاتی

شکلاتی پایه ۷ یک تیوپ

فندقی پایه ۷ یک چهارم تیوپ

واریاسیون آبی و بنفش یک بند انگشت

اکسیدان ۶ درصد به میزان لازم

3. فرمول قهوه ای مشکی

رنگ مو قهوه‌ ای نسکافه‌ ای شماره ۸ سه چهارم تیوپ

رنگ مو زیتونی پایه ۷ یک چهارم تیوپ

واریاسیون نقره‌ای دو سانت

واریاسیون بنفش دو سانت

اکسیدان ۹ درصد یا شماره ۳

رنگ موی مناسب پوست سبزه با تناژ گرم

رنگ موی مناسب پوست سبزه با تناژ گرم

رنگ هایی همچون فندقی عسلی، قهوه ای طلایی، و شکلاتی تیره بهترین گزینه برای این دسته از افراد هستند. این رنگ ها باعث زیباتر شدن چهره شما خواهند شد. همچنین این رنگ ها سن شما را بیشتر و یا کمتر از آنچه که هستید نشان نمی دهند، بلکه جذابیت شما را چند برابر می کنند و باعث درخشیدن چهره شما می شوند.

1. فرمول شکلاتی تیره

پایه مو: موی رنگ نشده یا قهوه ای طلایی با پایه ۵ تا ۷

رنگ موی شکلاتی شماره ۴ نصف تیوپ

رنگ موی شکلاتی شماره ۶ نصف تیوپ

واریاسیون بنفش دو سانت

اکسیدان شماره ۲

2. فرمول قهوه ای طلایی

پایه مو: موی رنگ نشده یا رنگ قهوه ای طلایی پایه ۵ تا ۷

رنگ موی طلایی شماره ۶ حدود۷۰ میل

رنگ موی طبیعی شماره ۶ حدود ۵۰ میل

واریاسیون طلایی ۵ سانت

اکسیدان شماره ۲

3. فرمول فندقی عسلی

پایه مو: موی رنگ نشده یا رنگ شده با پایه طلایی، قهوه ای و عسلی

رنگ عسلی شماره ۷ نصف تیوپ

رنگ فندقی شماره ۶ نصف تیوپ

واریاسیون آبی و سبز هرکدام ۱ سانت

واریاسیون بنفش ۲ سانت

اکسیدان ۹ درصد

با استفاده از فرمول های فوق می توانید متناسب با تناژ پوستی خود رنگ زیبایی را بر روی موهای خود ایجاد کنید.

نوشتن دیدگاه