سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ موی بنزینی

یکی از راحت ترین و پر طرفدارترین ها روش برای ایجاد تغییر در چهره افراد، رنگ کردن مو است که با تکنیک های متفاوتی انجام می شود. رنگ مو در انواع بسیار متنوعی تولید می شود از این رو هر فرد متناسب با شرایط خود می تواند بهترین آن را انتخاب نماید. افرادی که در این زمینه فعالیت دارند با تخصص و تجربه بالا توانسته اند ترکیب های فوق العاده ای ایجاد کنند که با استفاده از آن ها به مو جلوه بی نظیری می دهند. ترکیب رنگ موی بنزینی یکی از طیف های پرطرفدار است که با فرمول های متفاوتی اجرا می شود و هر کدام جلوه و زیبایی خاص خود را دارند. در مانی نی با این رنگ مو بیشتر آشنا می شویم.

رنگ موی بنزینی به دو صورت با دکلره و بدون دکلره قابل اجرا است که هر شخص بسته به جنس، ضخامت، سلامت و نوع موی خود می تواند بهترین روش را انتخاب نماید. اجرای رنگ مو باید براساس قوانین و با رعایت اصول خاصی باشد زیرا از مواد شیمیایی استفاده می شود و کوچک ترین اشتباه می تواند به بافت مو آسیب جدی وارد کند، علاوه بر این فرد به نتیجه دلخواه خود نخواهد رسید. ترکیب رنگ موی بنزینی باید با توجه به تناژ پوستی، جنس مو و ... انتخاب شود. زیرا این مورد تاثیر بسیاری در افزایش جذابیت چهره افراد دارد. این ترکیب رنگی را می توان با تکنیک های متفاوتی مانند آمبره، بالیاژ، سامبره و ... اجرا کرد. در زیر برای آشنایی بیشتر به چند ترکیب رنگ موی بنزینی اشاره شده است.

  • فرمول 1 ترکیب رنگ بنزینی

40 میل قرمز ماگما

40 میل بلوند سوئدی

2 سانت واریاسیون بنفش

20 میل مسی شماره 6

به میزان لازم اکسیدان 6 درصد

  • فرمول 2 ترکیب رنگ بنزینی

40 میل کاکائویی شماره 8

40 میل شکلاتی شماره 8

20 میل بنزینی روشن

4 سانت واریاسیون بنفش

به میزان لازم اکسیدان 6 درصد

رنگ موی بنزینی بدون دکلره

رنگ موی بنزینی بدون دکلره

همانطور که در مطلب بالا اشاره شد برای ایجاد رنگ بنزینی می توان از روش بدون دکلره نیز استفاده کرد. بیشتر افراد ترجیح می دهند از روش های بدون دکلره برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنند زیرا پودر دکلره ماده شیمیایی است که در کوتاه ترین زمان باعث سوختگی و شکنندگی مو می شود. در واقع این رنگ برای اجرا نیاز به پایه روشن دارد اما با چند ترفند می توان آن را ایجاد کرد. البته این کار دشوار و تخصصی است که تنها افراد ماهر در این زمینه توانایی اجرای صحیح آن را دارند از این رو توصیه می شود برای ایجاد رنگ موی بنزینی بدون دکلره به آرایشگران با تجربه مراجعه کنید. این افراد ترکیب های بی نظیری برای ایجاد رنگ های خاص و فانتزی دارند که با استفاده از آن ها و با کمترین آسیب جلوه بی نظیری به چهره شما می بخشند. ایجاد بنزینی بدون دکلره روی موهایی که به طور طبیعی پایه روشنی دارند زیباتر می شود اما در کل فرمول های خاصی نیز وجود دارد که بدون استفاده از دکلره نیز می توان به این رنگ زیبا رسید.

رنگ موی بنزینی با دکلره

رنگ موی بنزینی با دکلره

رنگ موی بنزینی با دکلره زیبایی خاصی ایجاد می کند از این رو مورد استقبال بیشتر خانم ها واقع شده است. برای ایجاد آن توصیه می شود ابتدا با استفاده از پودر دکلره و اکسیدان پایه مو را تا چند درجه روشن کنید و آن را به پایه 8 یا 9 برسانید. البته دقت داشته باشید که دکلره و اکسیدان نیز انواع متفاوتی دارند که باید متناسب با شرایط خود بهترین نوع آن را انتخاب نمایید. در واقع با دکلره کردن پیگمنت های اصلی مو از بین می روند و رنگ آن سفید می شود، با این کار مو آماده پذیرش ترکیب رنگ بنزینی است. از بین بردن رنگدانه های مو کار تخصصی است که باید با دقت بالایی انجام شود علاوه بر این برای اجرای آن نیاز به مهارت خاصی است زیرا این ماده کاملا شیمیایی است و می تواند در کوتاه ترین زمان خطرات جبران ناپذیری را ایجاد کند. با این تفاسیر توصیه می شود در صورتی که مهارت کافی ندارید در خانه اقدام به دکلره کردن نکنید و برای این کار حتما به آرایشگران حرفه ای مراجعه نمایید تا رنگ موی بنزینی را با ظرافت بهتری روی موهایتان اجرا کنند.

نوشتن دیدگاه