سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ شامپاینی و خاکستری

امروزه همه در تلاش هستند که ظاهری زیبا و جذاب برای خود داشته باشند. رنگ کردن مو یکی از بهترین روش ها برای داشتن چهره و استایلی زیبا است. در گذشته رنگ های محدودی وجود داشت و همه برای زیبایی تنها رنگ هایی چون طلایی، بلوند یا پلاتینیوم استفاده می کردند. اما امروزه رنگ های جذاب و متفاوتی وجود دارد که می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید و زیبایی خود را دوچندان کنید. یکی از جذاب ترین رنگ ها، ترکیب رنگ شامپاینی و خاکستری است که در ادامه با فرمولاسیون آن آشنا می شویم.

معرفی 5 فرمول رنگ شامپاینی و خاکستری

معرفی 5 فرمول رنگ شامپاینی و خاکستری

یکی از زیباترین رنگ هایی که به تازگی مورد توجه همه قرار گرفته است، رنگ شامپاینی است. این رنگ دارای یک صورتی سرد است که هم در در دسته بلوندها قرار دارد و هم سایه های طلایی مناسبی را در مو دارد. رنگ شامپاینی با دیگر رنگ ها نیز ترکیب می شود و ترکیبات زیبایی از رنگ را برای موی شما به همراه خواهد داشت.

این رنگ برای چهره هایی با پوست های روشن بیشتر مناسب است. اما به دلیل اینکه همه افراد با هر رنگ پوستی به دنبال تغییر چهره و استفاده از این رنگ ها هستند، می توانند از رنگ های سرد استفاده کرده و با رنگ شامپاینی ترکیب کنند و زیبایی خاصی را به چهره بدهند. شما برای داشتن رنگ موی مناسب بهتر است موهای خود را در پایه مناسبی از پایه 9 قرار دهید و با استفاده از ترکیب رنگ هایی که در ادامه گفته می شود رنگی جذاب را برای موهای خود داشته باشید.

  • فرمول شماره1 شامپاینی خاکستری

برای به دست آوردن این رنگ موی جذاب بهتر است موی شما در پایه 8 دکلره باشد و سپس موهای خود را رنگ کنید. فرمولاسیون این ترکیب عبارت است از:

رنگ موی دودی شماره 8 به اندازه 30 میلی متر

رنگ موی بژ روشن 30 میلی متر

رنگ مو شامپاینی 30 میلی متر

رنگ موی شکلاتی 20 میلی متر

واریاسیون نقره ای 1 سانتی متر

اکسیدان 1 درصد

  • فرمول شماره 2 شامپاینی خاکستری

برای به دست آوردن این رنگ مو باید موهای شما به پایه 6 رسیده باشد تا رنگ به خوبی روی آن ایجاد شود. فرمولاسیون این رنگ عبارت است از:

رنگ شامپاینی 7 به میزان 70 میلی متر

رنگ شکلاتی روشن به میزان 20 میلی متر

رنگ دودی 7 به میزان 30 میلی تر

واریاسیون طلایی به میزان 5 سانتی متر

واریاسیون نقره ای 10 سانتی متر

اکسیدان 2

ترکیب رنگ های آسان برای رنگ شامپاینی خاکستری

ترکیب رنگ های آسان برای رنگ شامپاینی خاکستری

  • فرمول شماره 3 شامپاینی خاکستری

برای داشتن این رنگ موی زیبا باید موهای شما به پایه 8 رسیده باشد. سپس ترکیب زیر را به مدت 35 دقیقه روی موهای خود بگذارید. فرمول این ترکیب رنگ بسیار ساده است.

رنگ شامپاینی و بلوند شکلاتی متوسط و بلوند طلایی متوسط به میزان مساوی

رنگ بلوند متوسط به میزان 2 سانتی متر

اکسیدان شماره 1 یا 6 درصد

  • فرمول شماره 4 شامپاینی خاکستری

این رنگ مو روی موهای با پایه 10 بسیار زیباتر خود را نشان می دهد. برای به دست آوردن این رنگ می توانید از فرمولاسیون زیر استفاده کنید:

رنگ شامپاینی و رنگ یاسی و رنگ دودی به مقدار مساوی

واریاسیون بنفش و نقره ای

  • فرمول شماره 5 شامپاینی خاکستری

بهتر است برای این رنگ مو ابتدا موهای خود را به پابه 10 دکلره برسانید و سپس ترکیب مورد نظر را به مدت 45 دقیقه روی آن بمالید تا رنگ به طور کامل روی موها ایجاد شود.

اکسیدان شماره 1

واریاسیون آبی یا بنفش به میزان 4 بند انگشت

رنگ سوپر نقره ای و رنگ موی شامپاینی به میزان لازم و مساوی

کلام آخر

رنگ موی شامپاینی یکی از جذاب ترین رنگ هایی است که افراد به تازگی از آن استفاده می نمایند و به زیبایی و خاص بودن چهره شما بسیار کمک می کند. برای به دست آوردن این رنگ می توانید رنگ های مختلف و خاصی را با آن مخلوط و ترکیب نمایید. برای این رنگ بهتر است موهای شما دکلره شود و سپس این ترکیبات روی موهای شما قرار گیرد. یکی از نکات مهم این رنگ ها استفاده از دکلره است که استفاده از آن حساس است. بهتر است از متخصصین این امر کمک بگیرد تا موهای شما آسیب نبیند.

نوشتن دیدگاه