سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو شامپاینی یاسی

مدل های رنگ موی شامپاینی یاسی یکی از جذاب ترین و جدید ترین رنگ ها به حساب می آید که چنانچه مایل هستید یک تغییر اساسی در چهره خود داشته باشید می توانید از ترکیبات این رنگ مو استفاده کنید. رنگ مو روی ظاهر و زیبایی بسیار اثر گذار است. حتی با استفاده از رنگ موی مناسب می توان شنیون را نیز زیباتر کرد. یکی از معروف ترین رنگ موها که اخیرا ترند شده رنگ موی شامپاینی یاسی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. این رنگ جذاب می تواند برای هواداران هایلایت نسکافه ای هم گزینه جذاب و مناسبی باشد. از خصوصیات این نوع رنگ مو می توان تنوع رنگی و پوشش دهی مطلوب موهای سفید را نام برد. در ادامه با این رنگ بیشتر آشنا می شویم با مانی نی همراه باشید.

۷ ترکیب رنگ متنوع رنگ مو شامپاینی یاسی

۷ ترکیب رنگ متنوع رنگ مو شامپاینی یاسی

رنگ موی شامپاینی یاسی معمولا یکی از رنگ های خاص به حساب می آید. این رنگ با اینکه جزء رنگ هاس سرد محسوب می شود؛ می تواند گزینه مطلوبی جهت هایلایت در کنار رنگ های گرم باشد. در این مطلب قصد داریم ۷ فرمول با این نوع رنگ را برای شما بررسی کنیم:

  • رنگ مو شامپاینی شکلاتی

برای داشتن این رنگ باید رنگ موی دودی شماره ۸+ رنگ موی بژ روشن+ رنگ موی شامپاینی+ رنگ موی شکلاتی متوسط+ ۱ سانتی متر واریاسیون نقره ای و کمی اکسیدان یک درصد را با هم ترکیب کنید. میزان به کارگیری هر رنگ معمولا به کم یا زیاد بودن موهای شخص بستگی دارد.

دقت نمایید این ترکیب را بایستی ۲۰ الی ۴۰ دقیقه بر روی موهای خود بگذارید. رنگ موی شکلاتی جزء رنگ های قدیمی به شمار می آید که در اقسام متنوع تیره و روشن موجود است و در کنار هر رنگی می تواند جذاب باشد. جهت رنگ نمودن موها به کمک این فرمول نخست بایستی موهای خود را به پایه ۸ دکلره رساند و پس از آن اقدام به رنگ کردن کنید.

  • رنگ صدفی شامپاینی

رنگ مو شامپاینی یاسی۷+ رنگ سوپر نقره ای+ ۱۲۰ میل اکسیدان شماره ۱ و یک بند انگشت واریاسیون آبی یا بنفش را با هم ترکیب کنید. یکی از ترکیب های متنوع رنگ موی شامپاینی یاسی رنگ صدفی شامپاینی است. این رنگ مو تلفیق دو رنگ روشن است که رنگی متمایزی را ایجاد می کند و می تواند تغییر بسزایی را در صورت به وجود بیاورد. لازم است برای این رنگ نخست موها را به وسیله دکلره به پایه ۱۰ رسانده و پس از آن از فرمول مورد نظر بهره ببرید.

  • رنگ مو شامپاینی عسلی

رنگ موی شامپاینی شماره ۹۰.۳۲+ رنگ شکلاتی روشن+ رنگ دودی ۷+ اکسیدان ۲٪، ۱۳۰ میلی متر+ واریاسیون طلایی ۵ سانتیمتر + واریاسیون نقره ای ۱۰ سانتیمتر

یکی از رنگ های محبوب امروزه رنگ عسلی می باشد که هم به شیوه ترکیبی و هم به شیوه هایلایت، مو را زیباتر می کند. جهت ایجاد رنگ شامپاینی عسلی نخست بایستی موهای خود را با رنگ شماره 000 به پایه ۶ برسانید.

رنگ موی شامپاینی یاسی

  • رنگ یاسی شامپاینی

ترکیب ۱: رنگ موی شامپاینی SLP+ یاسی SLJ+ دودی ۱۰C + واریاسیون بنفش و نقره ای

ترکیب ۲: رنگ بلوند مرواریدی+ رنگ مو شامپاینی+ رنگ نسکافه ای شماره ۸+ واریاسیون بنفش دو سانتی متر

یاسی یک رنگ فانتزی به شمار می آید که به همراه رنگ شامپاینی یاسی موها را به رنگ صورتی تیره و یا رنگ مرواریدی شامپاینی در می آورد. برای اینکه این رنگ مو را داشته باشید بایستی موها را به پایه دکلره ۱۰ برسانید. زمان انتظار برای این کار می تواند حدود ۳۰ الی ۴۵ دقیقه باشد. در این صورت مواظب باشید و هر ۵ دقیقه یک بار آن ها را بررسی کنید.

  • رنگ موی شامپاینی بژ

رنگ موی شامپاینی ۹۰.۳۲+ بلوند شکلاتی متوسط+ بلوند طلایی متوسط به اندازه برابر+ اکسیدان ۶٪

یکی دیگر از ترکیب رنگ های متنوع رنگ موی شامپاینی یاسی، رنگ شامپاینی بژ است. اگرچه به نظر می آید این دو رنگ خیلی به هم نزدیک هستند اما بهتر است بدانید که رنگ بژ روشن و شامپاینی نیمه روشن هستند. تلفیق این دو رنگ، یک رنگ منحصر به فرد ایجاد می کند و برای افرادی که در پی یک تغییر اساسی هستند، بسیار مناسبند. برای این رنگ، موهای خود را به پایه ۸ برسانید.

  • رنگ موی پوست پیازی شامپاینی

رنگ موی پوست پیازی ۷+ رنگ مو شامپاینی۷+ رنگ موی صدفی۶+ رنگ موی ماهگونی۶+ اکسیدان ۲٪

برای انجام این نوع رنگ مو بهتر است نخست موهای خود را به پایه ۹ برسانید و پس از آن ترکیب رنگ های نامبرده را روی موهای خود به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بگذارید.

  • لایت شامپاینی

شماره ۱: رنگ شامپاینی ۹۰.۳۲+ اکسیدان ۶٪ + یک بند واریاسیون بنفش و نقره ای

شماره ۲: رنگ موی مسی شماره ۶+ رنگ شکلاتی شماره ۵+ رنگ دودی شماره ۶+ واریاسیون نقره ای+ اکسیدان ۶٪

چنانچه دوست دارید رنگ شامپاینی رنگ پایه مو باشد ترکیب نخست را در آغاز بر روی موی خود قرار دهید و پس از آن رنگ های هایلایت را با هر نوع رنگ دیگر که دوست دارید به دست آورید. اما چنانچه مایل هستید رنگ های لایت به رنگ شامپاینی باشد فقط لازم است یکی از فرمول های نامبرده در بالا را بر روی بخش هایی از موهایتان که دوست دارید روشن باشد بگذارید.

نکات مهم در اجرای رنگ موی شامپاینی یاسی

نکات مهم در اجرای رنگ موی شامپاینی یاسی

در زمان تعیین هر نوع رنگ مویی لازم است نخست خصوصیات ظاهری چون رنگ چشم و رنگ پوست را در نظر بگیرید. پس از آن با توجه به چهره خود از میان رنگ موهای روشن و تیره، رنگی زیبا و ایده آل را برای موهای کوتاه و بلند خود انتخاب کنید. دقت نمایید که اگر رنگ مو با خصوصیات چهره شما همخوانی داشته باشد برای صورتتان جوانی و شادابی بیشتری به ارمغان می آورد.

رنگ موی شامپاینی یاسی در حال حاضر به یکی از رنگ های محبوب برای بانوان مبدل شده است. این نوع رنگ بر اساس مد روز، ترند شده است و می تواند سبب زیباتر شدن ظاهر فرد شود. بدین جهت لازم است از میان طیف های متنوع آن، رنگی زیبایی را انتخاب کنید تا تحولاتی مثبت در چهره و رنگ موهای شما ایجاد شود.

دقت نمایید که این نوع رنگ مو در طیف های متنوعی موجود است. چنانچه شما بتوانید رنگی را تعیین کنید که با رنگ چشم و پوست شما هماهنگی داشته باشد زیبایی چهره شما را دوچندان خواهد کرد. بدین جهت بهتر است در زمان انتخاب این نوع رنگ مو، توجه و حساسیت لازم را به کار ببرید.

نوشتن دیدگاه