سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی فانتزی با ماندگاری بالا

رنگ موی فانتزی از جمله رنگ هایی است که به کمک آن می توان تغییر و تحول ویژه ای در موهای خود ایجاد کرد. اما ماندگاری کوتاه مدت این رنگ شاید دغدغه بسیاری از افراد از جمله جوانان و نوجوانان باشد. چرا که رنگ فانتزی از خانواده رنگ های موقت است و طول عمر آن محدود می باشد. به دلیل حجیم بودن مولکول های این نوع رنگ امکان رنگ شدن کورتکس مو وجود ندارد. اما برخی از رنگ های فانتزی از ماندگاری نسبی برخوردار هستند. برای شناخت بهترین نمونه رنگ های فانتزی که ماندگاری بالایی دارند تا پایان این مقاله از مانی نی با ما همراه باشید.

6 نمونه از بهترین رنگ موهای فانتزی با ماندگار بالا در مانی نی

6 نمونه از بهترین رنگ موهای فانتزی با ماندگار بالا در مانی نی

رنگ موی فانتزی عمری برابر با ۴ الی ۷ روز دارد. به دلیل توصیه هایی که بسیاری از افراد برای افزایش طول عمر این رنگ ارائه می دهند اما باید گفت همچنان عمر این نوع محصول، کوتاه است. در نتیجه برند های تولید کننده اقدام به تولید رنگ هایی فانتزی با ماندگاری بالا نمودند که در ادامه با آن ها آشنا می شویم:

  • رنگ موی فانتزی صورتی

رنگ صورتی از جمله رنگ هایی است که به کمک دکلره حاصل می شود و برای ایجاد آن، رساندن مو به پایه ۹ ضروری است. این رنگ فانتزی، جذابیت بسیار خاص و متفاوتی دارد. با توجه به میزان هماهنگی آن با رنگ صورت می توان از رنگ های صورتی با تناژ یاسی یا طیف های تیره چون بنفش بر روی موی خود استفاده کرد. آنچه جذابیت این رنگ را بیشتر کرده است قابلیت اجرای آن به صورت آمبره یا هایلایت است.

  • رنگ موی فانتزی شرابی

رنگ شرابی از نمونه رنگ های خاص و ویژه است. اگر می خواهید فردی به روز و زیبا باشید پیشنهاد می کنیم حتما برای یک بار هم که شده این رنگ مو را اجرا کنید. اجرای این رنگ مو هم برای موهای بلند و هم برای موهای کوتاه زیبا است. رنگ موی فانتزی شرابی از جمله رنگ هایی است که در تناژهای روشن و تیره قابل اجرا است. برای اجرای این رنگ، رساندن زمینه مو به رنگ روشن لازم است. داشتن آرایش های ساده و کلاسیک می تواند زیبایی رنگ مو را چند برابر کند و شما را بسیار خاص جلوه می دهد.

  • رنگ موی فانتزی هلویی

رنگ هلویی از نمونه رنگ های با طیف متفاوت است. شما می توانید با اجرای آن جذابیت و متفاوت بودن را در چهره خود ببینید. این نوع رنگ بیشتر برای خانم های کم سن و سال استفاده می شود.

  • رنگ موی فانتزی قرمز

رنگ فانتزی قرمز از جمله رنگ های فانتزی است که برای اجرای آن نیاز به دکلره نیست. با این حال اگر موهای شما مقاومت خوبی داشته باشد اجرای دکلره می تواند زیبایی این رنگ را بیشتر کند. رنگ قرمز تنها مختص به افرادی با پوست روشن نیست. بلکه این رنگ فانتزی تنها رنگی است که با هر طیف پوستی قابل اجرا می باشد. برای اجرای این رنگ تنها کافی است طیف پوست خود را بشناسید.

رنگ موی فانتزی با ماندگاری بالا در طیف آبی

رنگ موی فانتزی با ماندگاری بالا در طیف آبی

  • رنگ موی فانتزی یخی آبی

رنگ یخی رنگی بسیار روشن و در تناژ گروه رنگ های سرد طبقه بندی می شود. با اجرای این رنگ تغییر را در چهره خود خواهید دید. هر چند بسیاری از آرایشگرها تاکید دارند در انتخاب این رنگ مو باید حساس باشید. اما با در نظر گرفتن رنگ پوست و نوع چهره از انتخاب خود پشیمان نخواهید شود. برای رسیدن به این رنگ اجرای دکلره لازم است. به جرات می توان گفت کیفیت دکلره نتیجه کار را تعیین می کند.

  • رنگ موی فانتزی آبی

رنگ آبی از خانواده رنگ های پایه محسوب می شود و در قالب رنگ موهای خاص قرار دارد. این رنگ را می توان به صورت هایلایت، مش، سامبره و غیره اجرا کرد. این رنگ را بدون دکلره نیز می توان بر روی مو اجرا کرد. اما لازم است پایه مو روشن یا دودی باشد. برای اجرای رنگ آبی با دکلره، رساندن مو به پایه ۱۰ ضروری است. نباید در اجرای دکلره، مو حالتی زردی به خود بگیرد. در حین اجرای دکلره برای رنگ آبی استفاده از شامپو از نوع ضد زردی مهم است‌. داشتن رنگ پایه نقره ای یا دودی مایل به روشن نیز می تواند یک پایه بسیار ایده آل برای این رنگ باشد.

با استفاده از رنگ های فوق می توانید استایل خاص و زیبایی را برای خود به وجود بیاورید و جذابیت خود را افزایش دهید.

نوشتن دیدگاه