سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ شامپاینی و بژ

بژ و شامپاینی از جمله رنگ های پرطرفدار هستند. این رنگ ها می توانند به تنهایی نیز مورد استفاده قرار بگیرند. با این حال ترکیب آن ها با سایر رنگ ها نتیجه فوق العاده ای را به همراه خواهد داشت. در این مقاله به معرفی ۵ ترکیب رنگ شامپاینی و بژ خواهیم پرداخت. فرمول های ذکر شده از برترین ترکیب های این دو رنگ هستند. برای تجربه رنگ موی خاص و جذاب تا پایان این مقاله از مانی نی با ما همراه باشید.

5 ترکیب رنگ شامپاینی و بژ در تناژ های جذاب

5 ترکیب رنگ شامپاینی و بژ در تناژ های جذاب

شامپاینی و بژ به تنهایی قادر هستند تغییری مثبت در ظاهر ایجاد کنند. اگر این رنگ ها را در تناژهای مناسبی به دست آورید، می توانید جذابیت آن ها را دو برابر نمایید. در ادامه شما را با ۵ ترکیب رنگ شامپاینی و بژ آشنا می سازیم. اگر در رنگ کردن مو، حرفه ای نیستید، کار خود را به یک آرایشگر متخصص بسپارید. انواع ترکیب رنگ های زیر می تواند تناژ شامپاینی و بژ را روی موهای شما ایجاد کند.

  • ترکیب رنگ شامپاینی بژ دودی

شامپاینی بژ دودی یکی از رنگ های محبوب به شمار می رود. زمان لازم برای ماندن این ترکیب بر مو حداقل ۳۰ دقیقه است. اگر نتیجه مورد نظر را دریافت نکردید، می توانید تا ۴۵ دقیقه رنگ را بر مو بگذارید. پس از آن به خوبی مو را شسته و خشک کنید. مواد زیر را با هم مخلوط نمایید تا رنگ شامپاینی بژ دودی حاصل شود.

بژ متوسط به مقدار ۴۰ میل

رنگ بژ روشن به مقدار ۳۰ میل

رنگ زیتونی ۷ به مقدار ۳۰ میل

رنگ دودی شماره ۶ به مقدار ۲۰ میل

۴ سانت واریاسیون نقره ای

اکسیدان شماره یک

  • ترکیب رنگ بژ شکلاتی

ترکیب رنگ شامپاینی و بژ با شکلاتی نتیجه شایسته ای خواهد داشت. موی خود را به دقت به پایه دکلره ۸ برسانید. با استفاده از فرمول زیر می توانید به ترکیب بژ شکلاتی دست پیدا کنید. زمان لازم برای ماندن رنگ بر مو حداقل ۳۰ دقیقه و حداکثر ۱ ساعت است.

۳۰ میل رنگ بژ روشن

۳۰ میل دودی شماره ۸

۲۰ میل رنگ طبیعی ۸

۲۰ میل رنگ شکلاتی متوسط

۱ سانت واریاسیون نقره ای

اکسیدان شماره یک

  • ترکیب رنگ بژ تنباکویی

اگر به دنبال ترکیبی خاص هستید، می توانید بژ تنباکویی را امتحان کنید. برای رسیدن به این رنگ زیبا پایه دکلره باید ۸ باشد. اگر تخصص کافی برای دکلره کردن مو را ندارید، از آرایشگر کمک بگیرید. مواد زیر را ترکیب کنید و به مدت ۲۰ دقیقه بر موی خود قرار دهید.

رنگ W6

رنگ C6

رنگ ۱.۳

رنگ ۷.۳۱ بلوند

رنگ موی طلایی

رنگ موی بژ (همه رنگ ها را به یک اندازه اضافه نمایید.)

اکسیدان شماره ۱ (اکسیدان دو برابر رنگ باشد.)

ده میل واریاسیون نقره ای

ترکیب های جذاب رنگ شامپاینی و بژ

ترکیب های جذاب رنگ شامپاینی و بژ

  • ترکیب رنگ یاسی شامپاینی

یاسی رنگی فانتزی به شمار می رود. اگر دوست دارید ترکیب رنگ شامپاینی و بژ شما نتیجه ای فانتزی داشته باشد، رنگ یاسی انتخاب مناسبی خواهد بود. نتیجه ترکیب یاسی و شامپاینی صورتی کمرنگ یا همان مرواریدی شامپاینی است. قبل از هر کاری موی خود را به پایه دکلره ۱۰ برسانید. سپس از فرمول زیر استفاده نمایید.

رنگ موی شامپاینی SLP

رنگ موی یاسی SLJ

رنگ موی دودی C10

واریاسیون بنفش و نقره ای

  • ترکیب رنگ بژ شامپاینی

رنگ های بژ و شامپاینی شباهت زیادی به هم دارند. به عبارت دیگر بسیار به هم نزدیک هستند. با این حال ترکیب این دو رنگ نتیجه فوق العاده ای به همراه خواهد داشت. درجه روشنی رنگ بژ بسیار بیش تر از شامپاینی است. بژ در گروه رنگ های روشن قرار می گیرد. در حالی که شامپاینی زیر دسته ای از رنگ های نیمه روشن است. پس از اینکه پایه موی خود را به ۸ رساندید فرمول زیر را به کار گیرید.

رنگ موی شامپاینی ۹۰.۳۲

رنگ موی بلوند شکلاتی متوسط

رنگ موی بلوند طلایی متوسط (مقدار بلوند طلایی و بلوند شکلاتی به یک اندازه باشد.)

اکسیدان ۶ درصد

سخن آخر

رنگ های مختلفی برای مو ساخته شده اند. هر یک از این رنگ ها برای افراد خاصی مناسب هستند. یکی از رنگ های شاهکار ترکیب رنگ شامپاینی و بژ است. این دو رنگ را می توان در تناژهای بی نظیری به دست آورد. در این مقاله زیباترین ترکیب های رنگ بژ و شامپاینی را معرفی کردیم. با استفاده از این فرمول ها می توانید مویی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید.

نوشتن دیدگاه