سبد خرید شما خالی می باشد.
از بین بردن زردی مو با رنگ دودی

زردی مو یکی از مشکلات شایعی است که متاسفانه بعد از دکلره کردن به وجود می آید. احتمالا شما هم دوست دارید که یک رنگ روشن و خاص را روی موهای خودتان اجرا کنید، ولی چون نگران این هستید که با مشکل زردی روی موها پس از دکلره کردن مو مواجه شوید، این کار را انجام نمی دهید. به طور کلی، همه افراد با این مشکل مواجه نمی شوند. پس نیازی نیست که نگران این موضوع باشید و از رنگ کردن موهای خودتان با رنگ های روشن دلزده شوید. ولی اگر پس از دکلره کردن هم با مشکل زرد شدن موهای خودتان مواجه شدید، می توانید با روش های موجود آن را برطرف کنید. از بین بردن زردی مو با رنگ دودی یکی از تکنیک های جدیدی است که می تواند با اثربخشی خودش شما را شگفت زده کند.

از بین بردن زردی مو دکلره با رنگ دودی امکان پذیر است؟

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، احتمالا با مشکل زردی روی موهای خودتان مواجه شده اید. این مشکل می تواند پس از دکلره یا کراتینه کردن موها رخ بدهد که البته مشکل غیر قابل حلی نیست. ولی اگر می خواهید یک ترکیب رنگ خاص را روی موهای خودتان اجرا کنید، باید زردی مو را بگیرید تا بتوانید موهای زیبا و خاص داشته باشید. چندین روش برای از بین بردن رنگ نارنجی روی موها وجود دارند که احتمالا تا به حال در مورد آن ها مقالات مختلفی را خوانده اید. اما یکی از روش های جالب که احتمالا تا به حال در مورد آن اطلاعاتی نداشتید، استفاده از رنگ موی دودی می باشد.

برای این کار، ابتدا باید بررسی کنید که اجازه رنگ کردن موهای خودتان را دارید یا خیر؟ چون ممکن است پس از دکلره کردن یا کراتینه کردن موها، مجبور باشید تا زمانی را منتظر بمانید تا پیگمنت های موهای شما بسته شوند و سپس اقدام به حذف زردی مو پس از دکلره بکنید. اگر مجاز به استفاده از رنگساژ هستید، احتمالا می توانید از رنگ موی دودی نیز برای رفع رنگ نارنجی روی موهای خودتان استفاده کنید.

برای این کار به یک رنگ موی دودی روشن نیاز دارید. توجه کنید که استفاده از رنگ های تیره خاکستری برای رفع رنگ زردی یا نارنجی روی موهای شما، مفید نیست. پس یک رنگ دودی روشن را با مقداری رنگ موی زیتونی ترکیب کنید. سپس اجازه دهید که این ترکیب رنگ روی موهای شما به مدت 10 الی 15 دقیقه باقی بماند و سپس موهای خودتان را آبکشی کنید.

برای استفاده از این روش به دو نکته توجه داشته باشید. اولین نکته این است که قرار نیست شما این رنگ مو را روی موهای خودتان اجرا کنید. بلکه هدف ما این است که با کمک این فرمول زردی موهای شما را از بین ببریم. پس نیازی نیست که منتظر بمانید تا موهای شما با این ترکیب، رنگ بگیرند و سپس موهای خودتان را آبکشی کنید.

نکته بعدی این است که برای رسیدن به بهترین نتیجه، شاید نیاز داشته باشید چند بار از این ترکیب رنگ روی موهای خودتان استفاده کنید. پس اگر با یک بار استفاده، نتیجه دلخواه خود را نگرفتید، بهتر است که دوباره این فرمول را روی موهای خودتان قرار دهید.

از بین بردن زردی مو با رنگ دودی

از بین بردن زردی مو دکلره با واریاسیون نقره ای

اگر به هر دلیلی علاقه ای به استفاده از رنگ موی دودی برای از بین بردن زردی مو را ندارید، می توانید از واریاسیون نقره ای استفاده کنید. واریاسیون نقره ای و بسیاری از انواع واریاسیون ها مانند واریاسیون بنفش و سبز می توانند برای از بین بردن رنگ زردی و نارنجی روی موهای شما گزینه بسیار خوبی محسوب شوند. پس می توانید آن ها را تهیه کنید و روی موهای خودتان قرار دهید.

برای استفاده از واریاسیون نقره ای، کافیست که به اندازه 2 بند انگشت از این واریاسیون را با اکسیدان 12 درصد مخلوط کنید. سپس مانند یک شامپوی رنگساژ این ترکیب را روی موهای خودتان قرار دهید. اجازه دهید این ترکیب به مدت 10 الی 15 دقیقه روی موهای شما باقی بماند. سپس، موهای خود را آبکشی کنید و شاهد از بین رفتن رنگ بد آن، از روی موهای خودتان باشید.

فراموش نکنید که می توانید به جای واریاسیون نقره ای، از واریاسیون بنفش نیز استفاده کنید. ولی اگر رنگ موهای شما به نارنجی متمایل شده است، بهتر است که از واریاسیون آبی یا خاکستری برای از بین بردن زردی مو دکلره استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه