سبد خرید شما خالی می باشد.
چند روز بعد از کراتین میشه رنگساژ کرد

کراتین یک نوع پروتئین مفید برای موهاست که نقش موثری در بهبود سلامت موها و پیشگیری از مشکلات مختلف دارد. بسیاری از افرادی که با وزی و خشکی مو مواجه هستند، از این پروتئین برای صاف کردن و لخت کردن موهای خودشان استفاده می کنند. اگرچه کراتینه کردن موها می تواند تاثیر زیادی روی زیبایی موها و شادابی آن ها داشته باشد, اما احتمالا با کمی چالش نیز مواجه خواهد بود. به طور مثال پس از کراتینه کردن موهای خودتان احتمالا نمی توانید از رنگ مو استفاده کنید، چون به هر حال این مواد پروتئینه روی موهای شما را پوشش داده اند و باعث ایجاد یک لایه محافظ گردیده اند که اجازه رنگ گرفتن موهای شما را نمی دهند. اما احتمالا شما می خواهید برای بهبود رنگ موهای خودتان، به جای استفاده از رنگ از شامپو رنگساژ استفاده کنید، ولی نمی دانید که چند روز بعد از کراتین میشه رنگساژ کرد؟ در پاسخ به این سوال می خواهیم به طور کامل در مورد رنگساژ بعد از کراتین مو در این مقاله صحبت کنیم.

چند مدت بعد کراتین میتونم رنگساژ بزنم به موهام؟

چند مدت بعد کراتین میتونم رنگساژ بزنم به موهام؟

رنگساژ یک نوع شامپوی خاص است که با ترکیب رنگ های مختلفی تولید می شود. این شامپوها می توانند برای تقویت رنگ مو و درخشان کردن آن ها مورد استفاده قرار گیرند. در واقع این محصولات را می توان مکملی برای انواع موها انتخاب کرد. بسیاری از افراد با موهای وز شده و خشک شده مواجه هستند و می خواهند این مشکل خودشان را با هر روشی برطرف کنند. خوشبختانه استفاده از پروتئین کراتین می تواند تاثیر زیادی روی سلامت موها و کاهش ریزش مو داشته باشد. به طوری که می توانید با این پروتئین و استفاده آن روی موهای خودتان، موهای نرم، بدون مشکل و صاف و یکدست داشته باشید.

مواردی که ذکر کردیم، مزایای کراتینه کردن موهای شما بودند. اما کراتینه می تواند معایبی را نیز به همراه داشته باشد که مهم ترین آن محدودیت در رنگ کردن موها است. زمانی که موهای خودتان را کراتینه می کنید، یک لایه از مواد محافظ روی موهای شما قرار می گیرد. این لایه می تواند از رنگ گرفتن موهای شما جلوگیری کند. به همین خاطر توصیه می شود تا حد امکان قبل از کراتینه کردن، موهای خودتان را رنگ کنید. در این صورت دیگر دغدغه این را ندارید که موهای خودتان را پس از کراتینه کردن رنگ کنید یا منتظر بمانید تا این کار را انجام دهید.

البته ممکن است شما به این توصیه گوش کرده باشید و قبل از کراتینه کردن موها، موهای خودتان را رنگ کرده باشید. ولی پس از صاف کردن موها با این پروتئین، بخواهید که برای زیباسازی موها و درخشان کردن آن ها از شامپو رنگساژ استفاده کنید. این شامپوها می توانند باعث ایجاد احساس لطافت روی موهای شما شوند و رنگ اصلی آن ها را تقویت کنند. اگرچه شامپو رنگساژ عملکرد اصلی رنگ های شیمیایی مو را ندارند، ولی باز هم نمی توانید بلافاصله پس از کراتینه کردن موهای خودتان، آن ها را مورد استفاده قرار دهید.

توصیه می شود که به مدت 2 هفته صبر کنید و سپس از شامپو رنگساژ برای موهای خودتان استفاده کنید. در این صورت دیگر نیازی به نگرانی برای از بین رفتن خاصیت کراتینه کردن موها نیست و می توانید از اثربخشی شامپو رنگساژ روی موهای خودتان لذت ببرید. قبل از گذشت 2 هفته هنوز موهای شما آمادگی لازم را برای استفاده از شامپو رنگساژ ندارند. ممکن است بتوانید از این شامپوها استفاده کنید، اما احتمالا اثربخشی آن ها را متوجه نخواهید شد.

نحوه استفاده از شامپو رنگساژ پس از کراتینه کردن

نحوه استفاده از شامپو رنگساژ پس از کراتینه کردن

به طور کلی، طرز استفاده از شامپوهای رنگساژ پس از کراتینه کردن بسته به نوع محصول و برند تولید کننده آن متفاوت است. بنابراین، نمی توان بدون در نظر گرفتن توضیحات محصول، در مورد روش مصرف شامپو صحبت کرد. اما معمولا برای مصرف این شامپوها، لازم است که آن ها را درون ظرف رنگ بریزید و سپس با یک دستکش روی موهای خودتان قرار دهید. با ماساژ دادن این شامپو روی موهای خودتان زیبایی موهای خود را چندین برابر می کنید و موهای درخشنده و خاص خواهید داشت.

سعی کنید که پس از مصرف شامپو رنگساژ به مدت 2 روز از شامپوهای معمولی استفاده نکنید. چون پیگمنت های مو هنوز باز هستند و ممکن است با استفاده از شامپو معمولی، به موهای خودتان آسیب بسیار زیادی وارد کنید.

نوشتن دیدگاه