سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ شامپاینی و زیتونی

رنگ مو زیبایی در زیبایی صورت تاثیر بسزایی دارد و ترکیب رنگ ها با یکدیگر می تواند چهره ای استثنایی و بی نظیر برایتان به ارمغان بیاورد. شامپاینی و زیتونی دو رنگ شگفت انگیز برای داشتن رنگی فوق العاده جذاب هستند. اگر به این دو رنگ علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید. در ادامه شما را با ۶ ترکیب رنگ شامپاینی و زیتونی آشنا می سازیم.

6 ترکیب حیرت انگیز رنگ موی شامپاینی و زیتونی

6 ترکیب حیرت انگیز رنگ موی شامپاینی و زیتونی

رنگ های زیتونی و شامپاینی از رنگ های پرطرفدار مو به شمار می روند. این دو رنگ، چهره را طبیعی و در عین حال زیبا نشان می دهند. رنگ موی زیتونی برای رده های مختلف سنی مناسب است. این رنگ زیرشاخه رنگ های سرد به حساب می آید. رنگ شامپاینی، تغییرات مثبت چهره را برایتان به ارمغان می آورد. در نتیجه ترکیب رنگ شامپاینی و زیتونی می تواند چهره شما را دگرگون کند. برای تجربه نمودن این ترکیب های زیبا می توانید از فرمول های زیر استفاده فرمایید.

  • رنگ موی شامپاینی مرواریدی

ترکیب رنگ موی شامپاینی و مرواریدی بسیار خاص و چشم نواز است. برای به دست آوردن این ترکیب یک سانت بلوند مرواریدی را با ۳۰ میلی متر شامپاینی ترکیب کنید. به مقدار یک سانت رنگ نسکافه ای به ترکیب بیفزایید. در نهایت نیز دو سانت واریاسیون بنفش با آن مخلوط کنید. پایه دکلره برای این ترکیب ۸ است.

  • رنگ موی شامپاینی شکلاتی

اگر به ترکیب رنگ شامپاینی و زیتونی علاقه دارید، می توانید شامپاینی شکلاتی را امتحان کنید. قبل از شروع رنگ گذاری باید مو را به پایه دکلره مناسب برسانید. پایه مناسب برای رنگ شکلاتی شامپاینی ۸ است. برای داشتن چنین رنگ زیبایی از فرمول زیر استفاده نمایید.

۳۰ میلی متر دودی شماره ۸

۳۰ میلی متر بژ روشن

۳۰ میلی متر شامپاینی

۲۰ میلی متر شکلاتی متوسط

۱ سانت واریاسیون نقره ای

اکسیدان ۶ درصد

ترکیب های جذاب رنگ شامپاینی زیتونی

ترکیب های جذاب رنگ شامپاینی زیتونی

  • رنگ موی شامپاینی عسلی

قبل از شروع باید موی خود را با رنگ ۰۰۰ به پایه دکلره ۶ برسانید. برای رسیدن به رنگ شامپاینی عسلی جذاب ترکیب باید به اندازه کافی بر مو بماند. زمان لازم برای کسب نتیجه رضایت بخش ۳۵ دقیقه تخمین زده شده است. رنگ موی شامپاینی عسلی با استفاده از ترکیب زیر حاصل می شود.

۲۰ میلی متر شکلاتی روشن

۷۰ میلی متر شامپاینی شماره ۷

۳۰ میلی متر دودی شماره ۷

۱۳۰ میلی متر اکسیدان ۲

۱۰ سانت واریاسیون نقره ای

۵ سانت واریاسیون طلایی

  • رنگ موی زیتونی دودی

اگر به دنبال ترکیب رنگ شامپاینی و زیتونی جذابی هستید، این ترکیب فوق العاده خواهد بود. پایه دکلره برای رنگ موی زیتونی دودی ۹ است. اگر فرد مجربی نیستید بهتر است کار را به فرد متخصص بسپارید. چراکه در صورت عدم داشتن تجربه کافی ممکن است رنگ مویتان به سبز متمایل شود. فرمول رنگ زیتونی دودی به شرح زیر است.

یک دوم تیوپ زیتونی شماره ۷

یک دوم تیوپ دودی شماره ۸

اکسیدان ۶ درصد

واریاسیون سبز ۲ سانت

  • رنگ موی زیتونی قهوه ای

رنگ زیتونی قهوه ای طرفداران زیادی دارد. برای رسیدن به این ترکیب رنگ به یک دوم تیوپ زیتونی شماره شش نیاز دارید. یک سوم تیوپ زیتونی شماره پنج را با همین مقدار زیتونی شماره شش ترکیب کنید. از دو سانت واریاسیون سبز استفاده نمایید. به اکسیدان شش درصد برای دستیابی به رنگ موی زیتونی قهوه ای نیاز خواهید داشت.

  • رنگ موی زیتونی عسلی

اگر دوست دارید از ترکیب رنگ شامپاینی و زیتونی برای هایلایت و بالیاژ استفاده کنید، زیتونی عسلی انتخاب مناسبی است. قبل از هر کاری پایه دکلره مو را به ۹ برسانید. برای جلوگیری از آسیب مو بعد از تکمیل دکلره منتظر بمانید. پس از استراحت مو می توانید از رنگ مو استفاده کنید. برای رنگ گرفتن بهتر ترکیب باید حداقل ۳۵ و حداکثر ۴۵ دقیقه بر مو بماند. به نیم سانت واریاسیون سبز نیاز دارید. در نهایت با مخلوط نمودن رنگ های زیر می توانید به ترکیب زیتونی عسلی دست پیدا کنید.

رنگ ۸.۳

رنگ ۹.۷

رنگ ۹.۳۱

کلام آخر

رنگ های زیتونی و شامپاینی نه تنها در ایران بلکه در جهان با استقبال زیادی روبرو می شوند. این ترکیب ها با استفاده از فرمول های مشخصی به دست می آیند. در این مقاله شما را با ۶ فرمول برتر ترکیب رنگ شامپاینی و زیتونی آشنا کردیم. با استفاده از این رنگ می توانید زیبایی خود را دو چندان کنید.

نوشتن دیدگاه