سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو شرابی یاقوتی

خانم‌های بسیاری علاقه‌مند به تنالیته‌های مختلف شرابی هستند. این محصول در دسته الوان ویولت یا همان بنفش قرار دارد. حتما تاکنون نام رنگ مو شرابی یاقوتی را نیز شنیده‌اید، زیرا این فرآورده یکی از تناژهای محبوب بورگاندی در بین بانوان به شمار می‌رود. در این مطلب از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی مانی نی با 5 ترکیب به دست آوردن این رنگ موی زیبا آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

5 ترکیب رنگ مو شرابی یاقوتی

5 ترکیب رنگ مو شرابی یاقوتی

اگر رنگ شرابی یاقوتی را روی گیسوان خود اجرا کنید، یک تناژ ملایمی از قرمز روی آن‌ها مشاهده خواهید کرد. بنابراین بهترین کار برای رسیدن به نتیجه دلخواه این است که قرمز یاقوتی را با قرمز گیلاسی ترکیب کنید. همچنین رنگ ماهاگونی نیز به منظور به دست آوردن بورگاندی یاقوتی از طریق فرمول‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • ترکیب شماره یک

امروزه یکی از ترندترین تنالیته‌های بورگاندی در بین خانم‌ها رنگ مو شرابی یاقوتی است. شیوه درست کردن این فرآورده ترکیبی بدون دکلره در ادامه شرح داده شده است:

قرمز یاقوتی: نصف محصول.

قرمز گیلاسی: نصف تیوپ.

شرابی پایه 6: یک هشتم بسته.

واریاسیون آبی: 2 سانت.

واریاسیون بنفش: 2 سانت.

اکسیدان 9 درصد: به میزان لازم.

لازم به ذکر است که مخلوط مواد بالا را باید روی موهای طبیعی یا قهوه‌ای پایه 6 تا 7 بگذارید. در نهایت حدود 30 الی 40 دقیقه صبر کرده و سپس موهای خود را با آب ولرم به همراه نرم‌کننده بشویید.

  • ترکیب شماره دو

برای رسیدن به رنگ موی آمبره شرابی یاقوتی روی موی زیبای خود باید در ابتدا فرمول زیر را روی زمینه گیسوان طبیعی یا قهوه‌ای یا طلایی پایه متوسط اجرا کنید:

قرمز ماهاگونی پایه 6: نصف تیوپ.

قرمز گیلاسی: نصف محصول.

واریاسیون آبی: 2 سانت.

اکسیدان شماره 1: به اندازه کافی.

در نهایت برای پیاده‌سازی مدل آمبره روی گیسوان خود از فرمول زیر استفاده کنید. البته در این شرایط باید درجه روشنی موهای خود را به دکلره پایه 8 با مدل آمبره برسانید. همچنین برای شستشوی تارهای زلفتان از شامپو ضد زردی بهره ببرید.

قرمز گیلاسی پایه 6: کل تیوپ.

پودر دکلره شرابی: یک پیمانه.

واریاسیون بنفش: 2 سانت.

اکسیدان شماره 2: سه برابر مواد دیگر.

فرمول های آسان برای رنگ شرابی یاقوتی

فرمول های آسان برای رنگ شرابی یاقوتی

  • ترکیب شماره سه

این تنالیته از رنگ موی بورگاندی از جمله فرآورده آرایشی است که بدون دکلره نیز روی گیسوان شما انجام می‌شود. برای این منظور از مواد زیر استفاده کنید:   

شرابی یاقوتی شماره 6.2 مارک لیونل: بسته به جنس و حجم مو.

اکسیدان 9 درصد: یک و نیم برابر مقدار رنگ مو.

در صورتی که برای اولین بار قصد تغییر ظاهر موهای خود را دارید، مخلوط به دست آمده را از پشت سر و به فاصله 3 سانتی‌متر مانده به انتهای تارهای مو مالیده و به طرف نوک آن‌ها بروید. پس از تقریبا 10 الی 15 دقیقه باقی مواد را به قسمت‌های دیگر مالیده و اجازه دهید که حدود 20 الی 30 دقیقه روی آن‌ها باقی بمانند.

اما اگر موهای شما قبلا رنگ شده است، مخلوط حاصل را در ابتدا روی ریشه‌های آن بگذارید. پس از 20 تا 30 دقیقه گیسوان خود را با آب گرم مرطوب کرده و باقی مواد را با کمک شانه به طور یکنواخت به تمام قسمت‌های زلف برسانید. پس از 5 الی 10 دقیقه موهای خود را با آب گرم بشویید. در این میان می‌توانید از ماسک مو برای تثبیت رنگ و تقویت آن استفاده کنید.

  • ترکیب شماره چهار

شما می‌توانید با ترکیب زیر موهای خود را به رنگ مو شرابی یاقوتی تیره تغییر دهید:

شرابی بنفش تیره: نصف تیوپ.

شکلاتی متوسط: نصف تیوپ.

اکسیدان 9 درصد: به میزان لازم.

برای دستیابی به نتیجه مطلوب باید گیسوان خود را به پایه 6 دکلره برسانید. همچنین لازم به ذکر است که میزان بیان شده برای مواد بالا برای گیسوانی با حجم متوسط مناسب هستند.

  • ترکیب شماره پنج

اگر موهایی طبیعی یا قهوه‌ای پایه 6 تا 7 دارید، می‌توانید از فرمول زیر برای تغییر ظاهر آن کمک بگیرید:

ماهاگونی پایه 6: نصف محصول.

شرابی پایه 6: یک چهارم محصول.

قرمز پایه 6: یک چهارم تیوپ.

واریاسیون آبی: 2 سانت.

واریاسیون بنفش: 2 سانت.

پودر دکلره قرمز: یک پیمانه.

اکسیدان 9 درصد: به میزان مورد نیاز.

ترکیب مطرح شده در بالا را 15 دقیقه روی گیسوان خود قرار دهید. بعد از گذشت این زمان به صورت مداوم موهای خود را چک کرده و در صورت رسیدن به نتیجه دلخواه آن‌ها را با آب ولرم بشویید.

نوشتن دیدگاه