سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی شرابی ارغوانی

موهای شرابی ارغوانی ظاهری شبیه جواهرات درخشنده را به گیسوان شما می‌بخشند. به این ترتیب نمی‌توان درباره این محصول آرایشی جذاب صحبت نکرد. شرابی ارغوانی امروزه به یکی از ترندهای سال تبدیل شده و برای تمام تناژهای پوستی مناسب است. این موضوع بدین معنا است که اگر به دنبال یک تغییر اساسی در چهره خود هستید، رنگ موی شرابی ارغوانی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این مطلب از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی مانی نی هر آنچه که باید درباره فرمول‌های به دست آوردن طیف‌های متنوع این فرآورده بدانید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

5 ترکیب رنگ موی شرابی ارغوانی

5 ترکیب رنگ موی شرابی ارغوانی

شرابی ارغوانی جزو آن دسته از رنگ هایی است که اجرای آن روی انواع مختلف مو اندکی چالش‌ برانگیز است. در صورتی که موهای شما از قبل به مشکی یا رنگ های دیگر تغییر پیدا کرده است، بهتر است که برای اجرای بورگاندی یاقوتی روی آن به سالن‌های زیبایی مراجعه کنید. اما شما به راحتی می‌توانید در خانه شرابی ارغوانی را روی مو‌های طبیعی یا قهوه‌ای به دست آورید.

  • ترکیب شماره یک

همانطور که بیان شد، در صورتی که تا به حال روی موهای خود از هیچ فرآورده شیمیایی استفاده نکرده‌اید، می‌توانید به طریقه زیر عمل کنید:

با استفاده از محصول آرایشی با تن توت فرنگی یا قرمز ماگما+ شرابی پایه 6، شرابی ارغوانی روی موها قابل اجرا است. البته این فرمول روی گیسوان قهوه‌ای رنگ شده نیز قابل پیاده‌سازی است.

در مرحله دوم باید یک پیمانه پودر دکلره یاسی و 2 سانت واریاسیون بنفش را با یکدیگر ترکیب کرده و روی موهای خود بمالید.

البته در هر دو مرحله برای باز شدن پیگمنت‌های فرآورده باید از اکسیدان 6 درصد استفاده کرد.

  • ترکیب شماره دو

رنگ موی شرابی ارغوانی طیفی از ارغوانی است که در آن تناژ قرمزی کمی بیشتر دیده می‌شود. این محصول بسیار منحصر‌به‌فرد است و طرفداران خاص خود را دارد. برای رسیدن به این رنگ زیبا می‌توانید از فرمول زیر استفاده کنید:

رنگ موی V6: دو سوم تیوپ.

رنگ شیمیایی شماره 66.46 پرفکت: یک سوم محصول.

اکسیدان 9 درصد: به میزان کافی.

فرمول های جذاب رنگ موی شرابی ارغوانی

فرمول های جذاب رنگ موی شرابی ارغوانی

  • ترکیب شماره سه

فرآورده آرایشی شرابی ارغوانی ظاهری بسیار چشم‌نواز و زیبا به موهای شما هدیه می‌دهد. این محصول انتخابی مناسب برای خانم‌های خوش سلیقه و مد روز محسوب می‌شود. فرمول رسیدن به این تناژ به ترتیب زیر است:

شرابی سیکلمه شماره 3.6: دو سوم محصول.

قرمز قهوه‌ای شماره 4.6: یک سوم تیوپ.

اکسیدان 3 درصد: یک و نیم تا دو برابر مقدار دو ماده دیگر.   

مواد نامبرده شده را با استفاده از یک برس مخصوص ترکیب کرده و روی موهای خود بمالید. سپس حدود 20 الی 30 دقیقه صبر کنید و در نهایت موهای خود را با آب ولرم بشویید. در طول این مدت حتما تارهای موی خود را گرم نگه دارید.

  • ترکیب شماره چهار

رنگ موی بورگاندی ارغوانی می‌تواند به صورت لایت‌های تکه‌ای یا ترکیبی روی انواع موهای تیره مورد استفاده قرار گیرد. برای این منظور باید از محصولات زیر کمک بگیرید:

آتوسا شماره WR4: دو سوم تیوپ.

آتوسا شماره RV6: یک سوم محصول.

اکسیدان 6 درصد: به میزان مورد نیاز.

اگر تمایل دارید که نتیجه بهتری از این ترکیبات به دست آورید، باید مخلوطی از مواد بالا را به مدت 30 دقیقه روی موهای خود بگذارید. این مخلوط چهره شما را جوان‌تر و بشاش‌تر نشان می‌دهد. همچنین از آنجایی که برای رسیدن به این درجه روشنی نیازی به دکلره نیست، آسیبی به تارهای موی شما وارد نمی‌شود.

  • ترکیب شماره پنج

همانطور که مطرح شد، شما می‌توانید رنگ موی شرابی ارغوانی را در خانه نیز امتحان کنید. تنها کافی است که مواد مخصوص استفاده در خانه مرتبط با این فرآورده را تهیه بفرمایید.

در صورتی که تمایل به تغییر دادن موقت ظاهر موهای خود به شرابی ارغوانی را دارید، از اسپری‌های رنگ موی یک روزه صورتی گرم یا محصول موقت تمشکی استفاده کنید. هر دو این محصولات روی موهایی با جنس‌ها و تناژهای مختلف قابل اجرا هستند و نیازی به دکلره ندارند. همچنین لازم به ذکر است که این دو فرآورده شیمیایی تا زمان شستشوی گیسوان با آب روی آن‌ها باقی خواهند ماند و پاک نمی‌شوند.

اگر تمایل به استفاده از رنگ موهای نیمه دائمی دارید، نمونه نیمه دائمی به رنگ صورتی گرم را در نظر بگیرید. این محصول تقریبا تا 15 بار پس از شستشوی موهای شما ماندگاری دارند. در صورتی که به رنگ موی ترکیبی بورگاندی یاقوتی نیاز دارید، باید از بازار فرآورده‌های لازم را تهیه کرده و با یکدیگر مخلوط کنید.

نوشتن دیدگاه