سبد خرید شما خالی می باشد.
واریاسیون برای رنگ شرابی

اگر به رنگ موی شرابی یا بورگاندی علاقه دارید، باید بدانید که این محصول در تناژهای مختلف از جمله قرمز شرابی، آبی شرابی و شرابی فانتزی روی مو اجرا می‌شود. پیشنهاد فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی مانی نی به افرادی با پوست‌های سفید این است که حتما ترکیب‌های مختلف این فرآورده زیبایی را روی موهای خود امتحان کنند. البته برای اینکه بتوانید تناژهای متنوع شرابی را روی موهای خود اجرا کنید، باید از موادی همچون پودر دکلره مخصوص و واریاسیون کمک بگیرید. همچنین در حوزه تغییر ظاهر مو با این مواد به موارد زیر توجه نشان دهید:

  • پیش از شروع کار، برای داشتن موهایی تمیز و خیس و دستیابی به نتیجه بهتر آن‌ها را بشویید.
  • برای اینکه شدت و تناژ مو تعدیل شود، باید واریاسیون را با آن ترکیب کنید. البته به یاد داشته باشید که هر چقدر میزان این فرآورده شیمیایی بیشتر در نظر گرفته شود، نتیجه تیره‌تری خواهید گرفت.

در این مطلب درباره قوانین انتخاب اندازه واریاسیون برای رنگ شرابی و فرمول‌های به دست آوردن آن بحث خواهیم کرد.

واریاسیون بنفش برای رنگ موی شرابی

واریاسیون بنفش برای رنگ موی شرابی

واریاسیون مناسب برای اینکه بتوانید رنگ موی شرابی را روی موهای خود اجرا کنید، معمولا بنفش است. برای این منظور باید حدود دو بند انگشت از این فرآورده شیمیایی را با شرابی مخلوط نمایید. در صورتی که موهای شما دارای تناژ نارنجی است، علاوه بر واریاسیون بنفش باید حدود دو سانت از نوع آبی آن را نیز به ترکیب مواد خود بیفزایید. به یاد داشته باشید که واریاسیون بنفش یا E12 یا 99.0 به طور کلی با محصولات گروه A و C یا حاوی تن قرمزی ترکیب مناسبی درست می‌کند.

بورگاندی قرمز ترکیبی از بنفش و قرمز است که گاهی اوقات با عنوان ماهگونی نیز شناخته می‌شود. ماهاگونی برای افرادی که خواستار رنگ های قرمز سرد هستند، انتخاب مناسبی است. شما می‌توانید بدون دکلره به این رنگ زیبا و جذاب روی موهای طبیعی یا دارای تن قهوه‌ای- طلایی- قرمز از پایه 5 به بالا برسید. فرمول ترکیبی شرابی قرمز بدون دکلره را در ادامه شرح داده‌ایم:

شرابی پایه 6: سه چهارم تیوپ.

ماهاگونی پایه 6 یا 7: یک چهارم محصول.

پودر دکلره رنگی شرابی: یک پیمانه پر.

اکسیدان 9 درصد: به میزان لازم.

در حالی که فرمول به دست آوردن ماهاگونی با دکلره به شرح زیر است:

شرابی پایه 6: سه چهارم محصول.

قرمز پایه 6: یک چهارم تیوپ.

واریاسیون بنفش: دو سانت.

واریاسیون آبی و قرمز: یک سانت.

اکسیدان 6 درصد: به اندازه کافی.

همچنین لازم به ذکر است که در این شرایط باید موهای شما به پایه دکلره 8 رسیده باشد.

قانون استفاده از واریاسیون بنفش برای رنگ موی شرابی

قانون استفاده از واریاسیون بنفش برای رنگ موی شرابی

برای اینکه در تارهای موی خود رده‌هایی از بنفش را مشاهده کنید، باید از واریاسیون برای رنگ شرابی بهره بگیرید. علاوه بر این، این محصول آرایشی خاصیت زردی دارد و تن زردی و نارنجی مو را پس از دکلره و پیش از اجرای تناژهای پایه دودی از بین می‌برد. در صورتی که قصد پیاده‌سازی طیف‌های متنوع مسی، شامپاینی و ماهگونی را روی گیسوان خود دارید، از این نوع فرآورده برای افزایش ماندگاری و درخشندگی بیشتر تناژ قرمز آن استفاده نمایید.

در موهای رنگ شده که ریشه آن‌ها در نیامده است، باید یک تا دو بند انگشت از این محصول را با سه قاشق غذاخوری اکسیدان و دو قطره شامپو مخلوط کنید. در صورتی که گیسوان شما دارای مش یا هایلایت است، تنها کمی شامپو را به همراه یک یا دو بند انگشت واریاسیون ترکیب کرده و روی موهای خیس خود بمالید. برای موهایی هایلایت شده که ریشه آن‌ها درآمده است، می‌توانید از ترکیب مقدار مناسب این فرآورده با رنگ مو استفاده کنید. در این شرایط باید گیسوان خود را پس از 30 الی 45 دقیقه شانه زده و مجددا بعد از 10 دقیقه آن‌ها را بشویید.

امکان استفاده از این فرآورده شیمیایی به اندازه 1 الی 10 سانت وجود دارد. برای انتخاب مناسب اندازه این محصول باید یک قانون را رعایت کنید. قانون معروف این فرآورده تحت عنوان R12 شناخته می‌شود. این قانون به نحوه استفاده و میزان اندازه واریاسیون برای تناژ یا خنثی کردن تناژ مو اشاره دارد. این قانون بر اساس پایه رنگ 12 عمل می‌کند. شما باید پایه رنگ مورد نظر خود را از این عدد کم کرده و میزان دقیق این ماده مورد نیاز را به دست آورید. برای مثال با در نظر گرفتن فرآورده شیمیایی بنفش، اگر پایه رنگ طبیعی شما 7 باشد، در نتیجه باید 5 سانت از این ماده را خریداری کنید.  

نوشتن دیدگاه