سبد خرید شما خالی می باشد.
از بین بردن زردی مو بعد از کراتین

یکی از مشکلاتی که معمولا بعد از کراتینه کردن موها برای افراد پیش می آید، زرد شدن موهاست. به طور کلی، بهترین روش برای جلوگیری از بروز این مشکل این است که قبل از کراتینه کردن موها، از رنگ هایی استفاده کنید که نه خیلی روشن و نه خیلی تیره هستند. معمولا آرایشگرها توصیه می کنند که افراد حداکثر 1 درجه موهای خودشان را روشن تر یا تیره تر کنند. با این حال پس از اینکه موهای خودتان را کراتینه کردید و دچار زردی مو شدید، بهترین راه این است که از روش های از بین بردن زردی مو بعد از کراتین استفاده کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با روش های رفع صد در صدی زردی مو پس از کراتینه کردن آشنا کنیم. با مانی نی همراه باشید.

رفع صد در صد زردی مو بعد از کراتین

رفع صد در صد زردی مو بعد از کراتین

این روزها پیدا کردن یک روش موثر برای صاف کردن موها، چالش بسیار بزرگی برای خانم ها است. کراتین یک نوع پروتئین خاص است که می تواند برای صاف کردن و لخت کردن موهای شما فوق العاده باشد. با این حال مشکلی که پس از کراتینه کردن موهای خودتان احتمالا با آن مواجه می شوید، تغییر رنگ موهایتان است. به طور کلی، این مشکل برای افرادی که دارای رنگ موهای طبیعی هستند، پیش نمی آید. ولی افرادی که به تازگی موهای خودشان را رنگ کرده اند، باید انتظار روشن شدن موهای خودشان را داشته باشند.

زردی مو بعد از کراتین، یک مشکل رایج در میان خانم هاست. اگرچه بسیاری از خانم ها تصور می کنند که می توانند با شامپوهای رنگساژ و ترکیبات دیگر، زردی موهای خودشان را از بین ببرند؛ اما واقعیت این است که این روش ها کاربردی برای رفع زردی ندارند. بهتر است که قبل از کراتینه کردن موهای خودتان، موهای خود را یک درجه تیره تر کنید تا در زمان روشن تر شدن رنگ مو، شاهد زردی روی موهای خودتان نباشید.

روش های موثر برای رفع صد در صد زردی مو بعد از کراتین

روش های موثر برای رفع صد در صد زردی مو بعد از کراتین

اگر کار از کار گذشته است و دیگر با زردی مو پس از لخت کردن موها مواجه شده اید، می توانید از روش های موثر برای رفع صد در صدی زردی مو بعد از کراتینه کردن کمک بگیرید. در ادامه به 4 روش موثر برای رفع زردی مو پس از لخت کردن مو با پروتئین اشاره می کنیم.

  • استفاده از شامپو ضد زردی

یکی از روش های از بین بردن زردی مو بعد از کراتین، استفاده از شامپوی ضد زردی است. این محصولات با تنوع بالایی در بازار وجود دارند و شما می توانید بر اساس نیاز خودتان، هر کدام از این شامپوها را تهیه کنید. شامپوهای ضد زردی برای کاهش زردی مو پس از رنگ کردن هم قابل استفاده می باشند. قبل از مصرف این محصولات، دستور مصرف آن ها را مطالعه کنید و بر اساس آن ها از این شامپوها استفاده نمایید.

  • استفاده از اسپری مو ضد زردی

اسپری ضد زردی مو یکی دیگر از محصولاتی است که دارای ترکیبات مشابه با شامپو ضد زردی می باشد. این اسپری ها می توانند زردی مو پس از کراتینه کردن را از بین ببرند. به طوری که روی سر اسپری می شوند و کم کم اثربخشی خود را نشان می دهند. برای استفاده از این اسپری ها نیز باید دستور مصرف آن ها را مطالعه کنید. چون هر چقدر دقیق تر از آن ها استفاده کنید، می توانید اثربخشی بهتری از آن ها ببینید.

  • استفاده از کرم ضد زردی مو

کرم ضد زردی مو یکی از بهترین محصولاتی است که می توانید به سادگی برای از بین بردن زردی مو پس از کراتین کردن موهای خودتان استفاده کنید. این کرم ها باعث می شود تا موهای شما زیباتر شوند. درخشندگی موها، یکی از اثربخشی های اصلی این کرم ها محسوب می شوند. البته باید توجه داشته باشید که این محصولات مانند ماسک مو روی مو استفاده می شوند و معمولا نیازی به شستشو ندارند. بهتر است که دستور مصرف آن ها را قبل از مصرفشان مطالعه کنید تا اثربخشی آن ها را بررسی کنید.

  • استفاده از رنگ موی بدون آمونیاک (پس از 10 روز)

رنگ موی بدون آمونیاک یکی از رنگ موهای موجود در بازار است که می توانید برای کاهش زردی مو بعد از کراتین استفاده کنید. اگر موهای خودتان را پروتئینه کردید و شاهد زرد شدن آن ها هستید و از طرفی می خواهید که در مراسم های مختلف شرکت کنید، راهی بهتر از رنگ کردن موهای خودتان نیست. می توانید پس از گذشت 10 روز از کراتینه، از هر ترکیب رنگ دلخواهی که بدون آمونیاک تولید شده است، استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه