سبد خرید شما خالی می باشد.
هایلایت برای پوست سبزه

در سالهای اخیر هایلایت کردن موها نسبت به رنگ کردن آن ها طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است و افراد با تناژ پوستی متفاوت از هایلایت کردن موهای خود استقبال کرده‌اند. یکی از باورهای غلطی که برای افراد وجود دارد این است که برخی از افراد فکر می کنند هایلایت کردن فقط برای پوستهای روشن مناسب است و اگر پوست سبزه ای دارند نمی توانند موهای خود را هایلایت کنند. در این مقاله قصد داریم به هایلایت برای پوست سبزه بپردازیم، بنابراین اگر پوست سبزه ای دارید و دوست دارید موهای خود را هایلایت کنید در این مقاله با مانی نی همراه باشید.

معرفی 5 فرمول هایلایت مناسب برای پوست سبزه

معرفی 5 فرمول هایلایت مناسب برای پوست سبزه

برای ایجاد یک هایلایت زیبا برای پوست سبزه، فرمول های زیادی وجود دارد. در اینجا با 5 فرمول مهم هایلایت برای این رنگ پوست آشنا می شویم:

  • فرمول شماره 1

در فرمول شماره یک در ابتدا باید موهای خود را با استفاده از رنگ شکلاتی رنگ کنید. رنگ شکلاتی که برای این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرد باید از رنگ های متوسط باشد. در نهایت با استفاده از هایلایت عسلی چند تکه هایلایت روی موهای خود درآورید. هایلایت عسلی روی موهای شکلاتی، هایلایتی بی نظیری برای پوست سبزه است. برای به دست آوردن هایلایت عسلی باید رنگ موی طبیعی پایه 9 یک چهارم تیوپ، رنگ موی دودی پایه 8 یک چهارم تیوپ، هایلایت نقره ای یک چهارم تیوپ، هایلایت طلایی یک چهارم تیوپ، واریاسیون بنفش دو سانت و اکسیدان 6 درصد را با یکدیگر ترکیب کنید. این ترکیب باید روی موهای شما که از قبل با استفاده از دکلره به پایه شماره ۸ رسیده‌اند قرار داده شود.

  • فرمول شماره ۲

هایلایت یخی یکی دیگر از هایلایت های مناسب برای پوستهای سبزه است.‌ برای به دست آوردن این هایلایت در ابتدا باید بلوند نقره ای c9 به اندازه 10 سانت، واریاسیون خاکستری به اندازه 3 سانت، واریاسیون نقره ای 0.22 به اندازه 3 سانت، اکسیدان شماره 1 به اندازه 30 سی سی را با یکدیگر ترکیب کنید و سپس هایلایت را روی موهای خود در بیاورید.‌

در مورد ترکیب بالا یکی از مهمترین نکات این است که هرچه تعداد هایلایت یخی روی موهای طبیعی شما بیشتر باشد، زیبایی و جلوه آن بیشتر خواهد بود. اگر نمی‌خواهید بیش از اندازه برای هایلایت کردن موهایتان هزینه کنید، می توانید هایلایت یخی را در قسمتهای جلوی مو در بیاورید. با پخش شدن آن در قسمتهای مختلف مو، چهره شما جلوه ویژه ای می گیرد.

جذاب ترین فرمول های هایلایت برای پوست سبزه

جذاب ترین فرمول های هایلایت برای پوست سبزه

  • فرمول شماره ۳

هایلایت کنفی یکی دیگر از هایلایت های مناسب برای پوستهای سبزه است.‌ برای به دست آوردن هایلایت کنفی روی موها باید رنگ موی طبیعی پایه 7، رنگ موی طلایی یا کنفی و واریاسیون طلایی را با یکدیگر ترکیب کنید و بعد از دکلره کردن قسمت هایی از مو، رنگ مو را روی موهای دکلره شده قرار دهید.

این هایلایت نسبت به سایر انواع هایلایت، کمی تیره تر است.‌ به همین دلیل استفاده از آن باعث می شود سن شما کمتر نشان داده شود و برای خانم ها در تمامی سنین مناسب است.‌

  • فرمول شماره ۴

در فرمول شماره ۴ قصد داریم هایلایت بژ را به شما معرفی کنیم‌. برای به دست آوردن هایلایت بژ باید بژ پایه ۷  را نصف تیوپ، هایلایت صدفی، یک چهارم تیوپ، طبیعی 8، یک چهارم تیوپ، واریاسیون بنفش و نقره ای یک بند انگشت و اکسیدان ۶ درصد را با یکدیگر ترکیب کنید. این ترکیب باید روی موهایی که با استفاده از دکلره به پایه شماره ۹ رسیده‌اند، قرار داده شود. این هایلایت معمولاً بعد از مدت زمان حدودی یک ربع روی موها باز می شود و می توانید از زیبایی آن لذت ببرید. اگر هایلایت پر باشد زیبایی و جلوه آن بیشتر است.

  • ترکیب شماره ۵

در ترکیب شماره ۵ که آخرین ترکیبی است که در این مقاله به آن پرداخته می‌شود، هایلایت کاراملی را برای پوست تیره به شما پیشنهاد می کنیم.‌ هایلایت کاراملی همخوانی مناسبی با پوست تیره دارد و به همین دلیل افرادی که پوست تیره دارند می‌توانند با آسودگی خیال از این هایلایت استفاده کنند.‌

برای به دست آوردن هایلایت کاراملی در ابتدا باید موها با استفاده از دکلره به پایه شماره ۷ برسند. در نهایت رنگ های بلوند کاراملی پایه 7 به اندازه نصف تیوپ، طبیعی پایه 7، یک چهارم تیوپ، عسلی پایه 6، یک هشتم تیوپ، قرمز فالونی 6.66 به اندازه یک هشتم تیوپ، واریاسیون بنفش و دودی یک بند انگشت، اکسیدان 6 درصد با یکدیگر ترکیب شده و روی موها قرار داده شوند.

نوشتن دیدگاه