سبد خرید شما خالی می باشد.
تفاوت رنگ شرابی و ماهاگونی

انتخاب رنگ موی مناسب کاری دشوار است که با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار چالش‌های خاص خود را دارد. شرابی یا بورگاندی بسیار جذاب است که در روزهای سرد زمستان ظاهری زیبا به شما می‌بخشد. ماهگونی نیز در دسته الوان قهوه‌ای مایل به قرمز قرار می‌گیرد که به شرابی شباهت زیادی دارد. البته بهتر است که برای دستیابی به نتیجه بهتر ماهاگونی را با فرآورده‌های دیگر ترکیب و استفاده کرد. در این مطلب از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی مانی نی تفاوت رنگ شرابی و ماهاگونی از لحاظ فرمول تهیه و سایر زمینه‌ها مطرح شده است.

رنگ موی شرابی چگونه بدست میاد؟

برای رسیدن به فرآورده موی بورگاندی ترکیب‌های مختلفی قابل استفاده است. اگر تمایل به تغییر ظاهر موهای خود با شرابی روشن دارید، در ابتدا باید آن‌ها را به پایه 6 تا 9 برسانید. البته در صورتی که بخواهید هایلایت‌های تیره‌ای از بادمجانی و تنباکویی را روی گیسوان خود اجرا کنید، می‌توانید به بورگاندی بدون دکلره دست یابید.

در این شرایط باید 2 سانت واریاسیون بنفش و آبی را به همراه اکسیدان 9 درصد ترکیب کنید. سپس یک تیوپ کامل از فرآورده آرایشی شرابی پایه را به مخلوط ارائه شده اضافه کرده و ترکیب نهایی را روی زلفان پایه 5 و 6 بمالید. دقت داشته باشید که برای داشتن موهایی با تناژ روشن‌تر باید مراحل ذکر شده را به دو مرحله افزایش دهید. لازم به ذکر است که امکان رسیدن به رنگ بورگاندی روی موهای زیتونی وجود ندارد. بورگاندی بدون دکلره زیبایی و جذابیت زیادی را برای زلفان شما به ارمغان می‌آورد. 

رنگ موی شرابی چگونه بدست میاد؟

برای اجرای شرابی فانتزی روشن با دکلره باید گیسوان خود را با کمک پودر دکلره آبی و بنفش حداقل به پایه 8 برسانید. سپس یک تیوپ کامل از بورگاندی پایه 6 را با 2 سانت واریاسیون آبی و بنفش ترکیب کرده و به آن اکسیدان 6 درصد اضافه کنید. پس از 40 دقیقه برای شستشوی گیسوان خود تنها از آب سرد استفاده نمایید. البته در این شرایط می‌توانید از نرم‌کننده نیز کمک بگیرید.

رنگ موی ماهاگونی چگونه بدست میاد؟

ماهگونی که رنگی بین قرمز و قهوه‌ای است، به عنوان ترند زنانه سال شناخته می‌شود. شما با تغییر تناژ و میزان مواد مورد استفاده در فرمول دستیابی به این فرآورده می‌توانید آن را روشن‌تر یا تیره‌تر کنید. سایه‌های مختلف شامل قهوه‌ای، قرمز، بنفش و ارغوانی این محصول هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. برای رسیدن به فرمول ترکیبی ماهاگونی باید از دستور زیر استفاده بفرمایید:

  • رنگ موی شکلاتی.
  • رنگ موی فندقی شماره 6.
  • اکسیدان شماره 2.

لازم به یادآوری است که برای اجرای ترکیب روی گیسوان خود باید در ابتدا آن‌ها را به پایه دکلره 6 برسانید. پس از اینکه حدود 30 الی 45 دقیقه مخلوط بالا روی زلفان شما قرار گرفت، می‌توانید آن را با آب ولرم خالی یا به همراه نرم‌کننده بشویید. این در حالی است که ماهاگونی روشن را باید روی گیسوان روشن شده تا پایه 8 اجرا کرد. فرمول به دست آوردن طیف روشن ماهگونی به شرح زیر است:

  • محصول آرایشی شکلاتی: 40 میل.
  • رنگ موی طبیعی شماره 6: 40 میل.
  • ماهاگونی روشن: 20 میل.
  • واریاسیون نقره‌ای: 5 سانت.
  • اکسیدان شماره دو: به میزان لازم.

رنگ موی ماهاگونی چگونه بدست میاد؟

تفاوت رنگ موی شرابی و ماهاگونی

رنگ موی بورگاندی طیف گسترده‌ای از رنگ قرمز تیره تا بنفش تیره، شرابی آبی، شاه بلوطی و شرابی قهوه‌ای را شامل می‌شود. به طور کلی این محصول در دسته رنگ موهای بنفش تیره قرار می‌گیرد. تفاوت رنگ شرابی و ماهاگونی را نیز می‌توان در همین ته رنگ بنفش موجود در شرابی در نظر گرفت. 

بورگاندی هم طیف سرد و هم طیف گرم دارد و برای رسیدن به آن هم می‌توان از دکلره استفاده کرد و هم بدون آن به نتیجه دلخواه رسید. در حالی که ماهاگونی که در آن تناژ قرمز قوی‌تر از آبی است، در گروه الوان گرم قرار می گیرد. این نوع فام گرم نیازی به دکلره گیسوان یا پایه بالا ندارد، البته با دکلره نتیجه بهتری خواهید گرفت. ماهگونی به دلیل گرم بودن شفاف‌تر و زنده‌تر به نظر می‌رسد و چشم انسان آن را زودتر تشخیص می‌دهد.  

از آنجایی که شرابی در دسته الوان سرد قرار می‌گیرد، برای پوست‌های تیره، گندمی و سبزه مناسب است. به همین دلیل این محصول در کشورهای آسیایی، آفریقایی و آمریکای لاتین طرفداران زیادی دارد. در صورتی که ماهگونی تقریبا با انواع تناژ پوستی سازگار است و با فرمول‌های ساده تهیه می‌شود.

 

نوشتن دیدگاه