سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی دوماسی ساخت کجاست

برند دوماسی به تولید انواع رنگ مو معروف است. این برند تمام رنگ مو های خود را از ترکیبات و مواد اولیه با کیفیت فرانسوی تولید کرده است. تمام رنگ مو های تولید شده این برند از انواع روغن های طبیعی چون روغن بادام، روغن کنجد، روغن نارگیل، روغن زیتون و انواع ویتامین تهیه می شود تا دوستدار و محافظ پوست و موی شما عزیزان باشد. رنگ مو دوماسی تولید شده شرکت نو اندیشان ماد است که در سال 1386 در ایران این برند را ارائه کردند و با عرضه برترین رنگ مو ها جزو بهترین برند های رنگ مو شناخته می شود.

رنگ موی دوماسی ساخت کجاست

ویژگی رنگ مو دوماسی

رنگ مو دوماسی با این که تولید داخلی است ولی با بهترین برند های رنگ مو در دنیا برابری می کند، چرا که رنگدانه مناسب و پوشانندگی بالایی دارد و هیچ گونه حساسیت و خارشی را ایجاد نمی کند. تمام رنگ موهای دوماسی سازگار با انواع جنس مو و پوست سر است و فاقد مواد مضر شیمیایی است تا مو خشک، وز و شکننده نشود. کیفیت استاندارد، ترکیبات گیاهی و تنوع محصولات این برند، هر ساله باعث جذب مشتریان بیشتر می‌شود و برند دوماسی یک انتخاب مناسب برای مصرف خانگی و مصرف سالن‌های آرایشی و مراقبت از مو خواهد بود. با رنگ مو های این برند هیچ وقت موی وز، خشک و شکننده ای نخواهید داشت و نرمی و لطافت را تجربه خواهید کرد.

ویژگی رنگ مو دوماسی

خرید رنگ موی دوماسی

مشاهده تمامی رنگ مو های برند دوماسی در فروشگاه مانی نی امکان پذیر است. با مراجعه به بخش محصولات برند دوماسی در مانی نی می توانید رنگ مد نظر خود را انتخاب و با قیمتی مناسب بخرید. فروشگاه مانی نی نمایندگی رسمی برند دوماسی است. با مانی نی رنگ موردعلاقه خود را بخرید. تمامی رنگ مو های این برند ضد قرمزی است و مشابه با کاتالوگ ارائه شده توسط این برند است. با خیال راحت از این برند ایرانی رنگ موی مورد علاقه خود را بخرید و موهای خود را به رنگ دلخواه خود در آورید.

نوشتن دیدگاه