سبد خرید شما خالی می باشد.
تفاوت رنگ موی مشکی و  پرکلاغی

اغلب خانم ها و حتی برخی از آقایان به دنبال این هستند که موهای خود را مشکی کنند. مشکی کردن موها دشواری هایی دارد. اغلب کسانی که موهای خود را مشکی می کنند می دانند که دکوپاژ کردن رنگ سیاه از روی مو به تخصص و مهارت بالایی نیاز دارد با این حال جذابیت رنگ مشکی باعث شده است که این رنگ همواره طرفداران خود را داشته باشد. تفاوت عمده رنگ موی مشکی و مشکی پرکلاغی در تناژ آن هاست. رنگ مشکی پرکلاغی دارای تناژ سورمه ای پررنگ است به گونه ای که اگر زیر آفتاب بایستید این رنگ را سورمه ای می بینید در حالی که مشکی طبیعی باعث می شود موهای شما طبیعی به نظر برسند. انتخاب رنگ مشکی و یا مشکی پرکلاغی بسته به سلیقه و خواسته مشتری است. رنگ های مشکی طبیعی و مشکی پرکلاغی می توانند تحولی عظیم در چهره شما ایجاد کنند. به طور کلی رنگ موهای مشکی باعث می شوند چهره جوان تر و شاداب تر به نظر برسد از این رو اغلب کسانی که موهای سفید زیادی دارند تمایل دارند از این رنگ برای پوشش دهی موهایشان استفاده کنند. اگر قصد دارید موهای خود را مشکی یا مشکی پرکلاغی کنید در ادامه این مقاله با مانی نی همراه باشید.

رنگ موی مشکی چه شماره ای است؟

رنگ موی مشکی چه شماره ای است؟

رنگ موهای مشکی طبیعی و مشکی پرکلاغی دارای شماره های متفاوتی هستند. این رنگ در سطح مختلفی به اجرا درمی آید. با استفاده از رنگ موی مشکی طبیعی و یا پرکلاغی به راحتی می توانید موهای سفید خود را پوشش دهید و چهره خود را جوان تر و شاداب تر کنید. اگر قصد دارید که ظاهری یکنواخت به موهای خود بدهید و رنگ موی شما طبیعی و یکدست به نظر برسد باید از رنگ موی شماره N1  استفاده کنید. در واقع منظور از رنگ موی مشکی طبیعی همین رنگ مو است. رنگ موی مشکی N1 را می توان با رنگ های دیگر ترکیب کرد و رنگ های جذابی را به وجود آورد. رنگ موی مشکی هم برای آقایان و هم برای خانوم ها مناسب است. رنگ مشکی دارای تناژهای گرم و سرد است. رنگ طبیعی مشکی نچرال یا همان N1 برای آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است قبل از خرید ابتدا تناژ رنگ مشکی مورد نظر خود را مشخص کنید و سپس به خرید این محصول اقدام نمایید. استفاده از رنگ مشکی معمولا دشواری خاصی ندارد و شما به راحتی و در منزل می توانید این رنگ را بر روی موهای خود اجرا کنید. برخی افراد نیز ترکیبی از دو رنگ مشکی پرکلاغی و مشکی طبیعی را بر روی موهای خود می زنند که  رنگی بسیار جذاب است.

معمولا در استفاده از رنگ مشکی طبیعی باید یک و نیم برابر رنگ از اکسیدان مرغوب استفاده کنید و موهای خود را به طور یکنواخت با آن پوشش دهید. بهتر است برای از بین بردن رفله های مزاحم رنگی از  دو سانت واریاسیون آبی و دو سانت واریاسیون نقره ای در ترکیب رنگ خود استفاده کنید. زمان مکث این رنگ بین 15 تا 30 دقیقه متغیر است.

رنگ موی پر کلاغی چه شماره ای است؟

رنگ موی پر کلاغی چه شماره ای است؟

در بین رنگ های مشکی، مشکی پرکلاغی یک رنگ زیبا، جذاب و فانتزی محسوب می شود. دلیل زیبایی این رنگ، میزان براق بودن و درخشندگی بالای آن است که به چهره جلوه خاصی می دهد. رنگ پر کلاغی از رنگ هایی است که به عنوان یک رنگ خنثی شناخته می شود یعنی برای هر نوع رنگ پوستی مناسب است. رنگ پرکلاغی را اغلب با شماره  C1 نشان می دهند. رنگ موی پرکلاغی دارای ترکیب های بی نظیری است اما متداول ترین نوع ترکیب که باعث می شود موها دارای درخشش و براقیت فوق العاده ای شوند عبارت است از:

  • رنگ موی C1  به اندازه 100 میل
  • واریاسیون آبی 10 میل
  • واریاسیون نقره ای 20 میل
  • اکسیدان شماره 1

دقت کنید که رنگ مشکی پرکلاغی دارای تناژ سرمه ای و آبی است. چنانچه قصد دارید این تناژ بیشتر به چشم بیاید می توانید مقدار واریاسیون آبی را بیشتر کنید.

توجه داشته باشید که رنگ پرکلاغی دوام بسیار بالایی دارد و معمولا تا 6 ماه بر روی موها باقی می ماند. اگر قصد داشته باشید که رنگ موهایتان را عوض کنید باید با استفاده از ریموور این رنگ را از روی موها پاک کنید.

نوشتن دیدگاه