سبد خرید شما خالی می باشد.
نحوه استفاده از رنگ موی دوماسی

بسیاری از خانم‌ها برای ایجاد تغییر در چهره‌شان، موهای خود را رنگ می‌کنند. رنگ موی دوماسی یک برند ایرانی باکیفیت است که نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. با توجه به اینکه امروزه هزینه‌های زندگی افزایش یافته است، بسیاری از خانم ها به جای رفتن به آرایشگاه، این کار را در خانه انجام می‌دهند. اگر شما هم به این گروه از خانم‌ها تعلق دارید، ممکن است برایتان جالب باشد که نحوه استفاده از رنگ موی دوماسی را بدانید. برای آشنایی بیشتر با این محصول با مانی نی همراه باشید.

مراحل استفاده از رنگ موی دوماسی

مراحل استفاده از رنگ موی دوماسی

برای رنگ کردن مو با رنگ دوماسی، ابتدا اکسیدان، رنگ مو، کاسه رنگ، فرچه رنگ، دستکش، پیش بند، کلاه رنگ و کلیپس مو را آماده کنید. در ابتدای کار، موهای خود را به طور کامل با برس صاف کنید تا یکدست شود. بهتر است پشت گوش‌ها و کل صورت، دست‌ها و گردن را با کرم نرم‌کننده چرب کنید. موها را به چهار قسمت مساوی تقسیم کنید و هر بخش را با کلیپس، ثابت نگه دارید. حالا رنگ دوماسی و اکسیدان را با هم مخلوط کنید. مقدار و نسبت اکسیدان و رنگ مو به برند رنگ شما بستگی دارد که این مورد روی جعبه رنگ دوماسی درج شده است. برای رنگ‌های روشن از اکسیدان ۹%، برای رنگ‌های تیره از اکسیدان ۶% و برای رنگ‌های متوسط از ترکیب اکسیدان ۹% و ۶% به مقدار مساوی استفاده کنید. برای ترکیب رنگ دوماسی و اکسیدان حتما از یک ظرف غیرفلزی استفاده کنید. رنگ کردن مو را از پشت سر شروع کنید و بعد سراغ جلوی سر و کنار گوش بروید. رنگ موی دوماسی را از ۲ سانتی‌متر مانده به ریشه مو به موهای‌تان بزنید (اگر ریشه موهایتان سفید است رنگ را از ریشه روی مو بگذارید.) برس را از سمت ریشه به نوک مو بزنید. بعد از پایان رنگ کردن، موهای خود را ماساژ بدهید تا تمام قسمت‌ها خوب رنگ بگیرند. سپس موها را جمع کنید و روی موها کلاه یا یک کیسه پلاستیکی بگذارید.

فراموش نکنید که هر قسمت از موهایتان که سفید یا خاکستری است رنگ کردن مو را از آنجا شروع کنید چون موهای سفید و خاکستری دیرتر رنگ می‌گیرند. وقتی موی سفید ندارید یا موهای سفیدتان کم است و موهای نازکی دارید، رنگ موی دوماسی باید 20 دقیقه روی سرتان بماند. اما اگر موی سفید و خاکستری زیاد دارید یا موهای‌تان ضخیم است، بهتر است 45 دقیقه صبر کنید. به هیچ وجه برای شستن مو از شامپو استفاده نکنید. بهتر است موهای خود را با تثبیت‌کننده رنگ موی دوماسی بشورید و آبکشی کنید.

راهنمای خرید برند دوماسی و نحوه استفاده از رنگ موی با قیمت مناسب

راهنمای خرید برند دوماسی و نحوه استفاده از رنگ موی با قیمت مناسب

با توجه به استقبال گسترده از محصولات برند دوماسی، این مجموعه در حال گسترش بازار محصولات خود است. از ویژگی های بارز رنگ موی دوماسی می‌توان به قیمت مناسب، کیفیت خوب و طول عمر بالای آن اشاره کرد. رنگ موهای دوماسی بر اساس رایحه‌های منحصر به فرد، تولید و عرضه می‌شود. با استفاده از رنگ موی دوماسی می‌توانید زیبایی و جذابیت خود را چند برابر کنید.

شامپو رنگساژ دوماسی 300 میل شماره 7/93 آبی فیروزه ای یکی از محصولات برند دوماسی است که در بسته‌بندی پمپی به فروش می‌رسد. این نوع شامپو به عنوان رنگ موقتی استفاده می‌شود. با استفاده از آن می‌توانید رنگ موی خود را تغییر دهید و رنگ قبلی خود را برگردانید. همچنین این محصول دوماسی از قابلیت تغذیه مو و نرم‌کنندگی خوبی برخوردار است. شامپو رنگساژ دوماسی در 20 نوع رنگ طبیعی تولید شده است که این تنوع رنگ، سلیقه تمام افراد را در بر می‌گیرد. رنگ دهی این محصول در حدود 10 الی 20 دقیقه است و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

از دیگر محصولات این برند رنگ مو دوماسی سری دودی شماره 7.1، حجم 120 میلی‌لیتر، رنگ بلوند، دودی متوسط است. این محصول برای خانم‌ها طراحی شده است. داشتن ویتامین C، عصاره روغن بادام و نرم‌کننده از ویژگی‌های خاص این رنگ مو است.

رنگ موهای دوماسی به دلیل وجود رنگدانه‌های گیاهی مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارند. این محصولات با داشتن طول عمر بالا و کیفیت خوب از قیمت مناسبی برخوردارند. بنابراین اگر به دنبال حصولات باکیفیت و قیمت مناسب هستید، برند دوماسی جزء برندهایی است که می تواند نیاز شما به یک رنگ مو را به خوبی مرتفع کند.

 

نوشتن دیدگاه