سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی دودی به چه کسانی میاد

رنگ موی دودی یکی از رنگ‌ های بسیار منعطف است که در ترکیب با سایر رنگ ها طیف وسیعی از رنگ موهای مختلف را به وجود می آورد. به عبارت دیگر شما با هر تناژ پوستی اعم از تناژهای سرد پوست و یا گرم پوست به راحتی می توانید از ترکیبات مختلف رنگ دودی بهره مند شوید. به عنوان مثال اگر که تناژ رنگ پوست شما حالت سرد دارد می توانید از ترکیب رنگ دودی و صدفی استفاده کنید. همچنین اگر که تناژ رنگ پوست شما گرم است به راحتی می توانید از ترکیب رنگ دودی و زیتونی بهترین بهره را ببرید. بنابراین فرقی نمی‌ کند که تناژ پوست شما سرد باشد و یا گرم؛ در هر صورت می توانید از ترکیبات مختلف رنگ دودی استفاده کرده و موهای خود را به زیباترین حالت ممکن در بیاورید.

همه چیز درباره رنگ موی دودی

همه چیز درباره رنگ موی دودی

همانطور که گفتیم رنگ دودی طیف‌ های مختلفی دارد و می توان آن را در ترکیب با رنگ های صدفی و یا زیتونی به کار برد. اما در کل این رنگ خود به تنهایی شامل سه دسته می شود که شامل رنگ دودی بلوند، رنگ دودی متوسط و رنگ دودی تیره است.

  • دودی بلوند

برای رسیدن به دودی بلوند شما باید موهای خود را به پایه ۸ دکلره برسانید. فرمول ترکیب این رنگ به صورت زیر است.

پایه مو: ۸

پایه لایت: ۹

رنگ مو دودی شماره ۸ به علاوه رنگ مو خاکستری شماره ۸ و رنگ مو نسکافه ای شماره ۸

۱۰ سانت دودی به اضافه ۵ سانت طلایی  و ۲ سانت بنفش

اکسیدان ۹ درصد

  • دودی تیره

این رنگ مو تا کنون هم مورد پسند خانم های جوان و هم مورد پسند خانم های مسن قرار گرفته است. رنگ دودی تیره به دلیل سایه های بسیار زیبایی که ایجاد می کند ظاهر بسیار شیک و زیبایی را نیز به موهای شما می دهد. اما به خاطر داشته باشید که استفاده از این رنگ مو برای خانم های مسن بیشتر پیشنهاد می شود و بهتر است خانم های جوان از رنگ های روشن تر آن استفاده کنند. زیرا رنگ دودی تیره کمی سن آن ها را بالاتر نشان خواهد داد. این رنگ برای افرادی که چشم های سیاه و درشت دارند نیز بسیار ایده آل است. به دلیل اینکه باعث زیباتر شدن ظاهر و چهره آن ها می شود. فرمول ترکیب دودی تیره به صورت زیر است:

پایه مو با دکلره ۸

شستن دکلره با شامپوی ضد زردی

یک تیوپ رنگ دودی بلوند شماره ۸

یک چهارم تیوب هایلایت کروماتیک

دو بند انگشت واریاسیون دودی و خاکستری

اکسیدان ۶ درصد

البته اگر قصد داشته باشید که دودی تیره بدون دکلره استفاده کنید نیز می توانید مطابق با فرمول زیر عمل کنید. ترکیب رنگ موی بدون دکلره برای کسانی که نگران آسیب به موهای خود هستند مناسب تر است. البته قطعا موی بدون دکلره تیرگی بیشتر خواهد داشت.

رنگ دودی شماره ۸ و ۸.۳۲

رنگ زیتونی e7

واریاسیون نقره ای

اکسیدان ۶ درصد

رنگ موی دودی دخترانه

  • دودی متوسط

تمام طیف رنگ های دودی نقایص پوستی از جمله آکنه، عروق پوستی، جوش های پوستی و کک و مک را برجسته تر می کنند. این مسئله در مورد دودی متوسط بیشتر صدق می‌ کند. بنابراین اگر از این مشکلات پوستی رنج می برید بهتر است از رنگ دودی نیز صرف نظر کنید، مگر اینکه به صورت مداوم از این کرم های پوشش دهنده آرایشی استفاده نمایید. رنگ دودی متوسط برای کسانی که به طور طبیعی موی بلوند دارند مناسب تر است. این رنگ باعث زیباتر شدن چهره آن ها می شود و پوشش دهی بسیار خوبی برای موهای روشن دارد. فرمول ترکیب رنگ دودی متوسط به شرح زیر است:

رنگ موی دودی شماره ۸ و ۸.۳۲

رنگ زیتونی شماره ۷

اکسیدان ۶ درصد

همچنین شما می‌ توانید رنگ دودی متوسطه را کمی روشن تر نیز آماده کنید. فرمول این رنگ نیز به صورت زیر است‌؛

پایه ۸ دکلره

یک تیوپ رنگ دودی شماره ۷

یک دوم تیوپ رنگ بلوند نقره ای

دو بند انگشت واریاسیون بنفش

یک بند انگشت واریاسیون دودی و نقره ای

نکات مهم در مورد رنگ موی دودی

چند استثنا در زمینه استفاده از رنگ دودی وجود دارد. به عنوان مثال: اگر صورت سرخ گلگون دارید بهتر است از رنگ دودی استفاده نکنید. همچنین افرادی که گودی زیر چشم و یا سیاهی زیر چشم دارند بهتر است از رنگ دودی استفاده نکنند، زیرا باعث می شود گودی و سیاهی زیر چشم آن ها بیشتر جلب توجه کند. رنگ دودی برای پوست های کک و مک دار نیز مناسب نیست.   با در نظر گرفتن تمامی موار فوق می توانید رنگ دودی زیبایی را داشته باشید.

نوشتن دیدگاه