سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی استخوانی به چه پوستی میاد؟

رنگ موی استخوانی به چه پوستی میاد؟ این سوال بیشتر افرادی است که به این رنگ علاقه مند هستند. چرا که با هماهنگی بین رنگ پوست و رنگ مو می توانید انتخابی شایسته داشته باشید و در نهایت زیبایی شما دوچندان می گردد. این مقاله از مانی نی صرفا برای افرادی جمع آوری شده است که علاقمند به این رنگ هستند اما از هماهنگی و سازگاری آن با رنگ های مختلف پوست بی اطلاع هستند.  

رنگ موی استخوانی به پوست من میاد؟

رنگ موی استخوانی به پوست من میاد؟

یکی از چالش های رنگ موی استخوانی برای افراد، عدم وجود هماهنگی آن با رنگ پوست است. هر چند این رنگ از رنگ های جذاب و پر طرفدار است. اما هر رنگی تکنیک خاص خود را دارد. در گذشته با این تصور که این رنگ نشانه ای از مسن بودن شخص است، رنگ استخوانی کمتر مورد استقبال واقع می شد. اما امروزه این رنگ بیشتر در بین افراد کم سن و سال مورد توجه قرار می گیرد.

رنگ موی استخوانی رنگی منحصر به فرد است که در گروه رنگ های بژ روشن جای دارد. گاهی از آن به عنوان رنگ پلاتینه و یخی بلوند نام برده می شود. این رنگ را می توان در قالب کرم مایل به رنگ روشن نیز قرار داد. علاقمندان به این رنگ می توانند با توجه به سلیقه و هماهنگی با پوست از طیف های تیره و روشن آن بر روی موی خود اجرا نمایند و زیبایی خاصی را به چهره خود هدیه دهند. در جواب این سوال که رنگ موی استخوانی به پوست من میاد؟ ابتدا شخص باید تناژ پوست خود را بشناسد. برای تشخیص این تناژ راهکارهای زیادی وجود دارند که در ادامه مطالب به برخی از آنها خواهیم پرداخت:

  • بهره گیری از نور خورشید

برای تشخیص رنگ پوست رو به خورشید بایستید مچ دست خود را بالا نگه دارید تا خورشید به آن بتابد حال به رگ های خود دقت کنید. افرادی که از تناژ رنگ سرد برخوردار هستند رگ های آنها به رنگ بنفش اما طیفی نزدیک به آبی می باشد. اما اگر تناژ پوست شما گرم باشد این رنگ طیفی نزدیک به سبز خواهد داشت. اگر طیف رنگ بنفش رگ شما در بین سبز و آبی قرار گیرد شما از تناژ رنگ خنثی بهره مند هستید.

  • استفاده از روش ورقه سفید

در مقابل یک آینه بایستید در همین حالت یک برگه سفید رنگ را در کنار صورت خود نگه دارید. افرادی که رنگ پوست آنها از تناژ گرم بهره مند است، رنگ پوستشان در این شرایط مایل به زرد است. اما اگر رنگ پوست شما از تناژ سرد برخوردار باشد در این تست رنگ پوست شما رنگی مایل به هلو یا صورتی به خود می گیرد. اگر رنگ پوست شما رنگی طوسی یا خاکستری به خود بگیرد در این حالت رنگ پوست از تناژ زیتونی بهره مند است.

برای افراد علاقمند به رنگ موی استخوانی که از تناژ های گرم و سرد رنگ پوست اطلاع ندارند یادآور می شویم:

  • اگر رنگ پوست شما از فاصله طیف رنگ هلویی تا طلایی و زرد قرار داشته باشد، شما دارای پوست تناژ گرم هستید.
  • اگر رنگ پوست شما در فاصله طیف رنگ صورتی و مایل به آبی است در نتیجه رنگ پوست شما سرد است.
  • اما اگر رنگ زیرین و سطح روی پوست شما از یک رنگ برخوردار باشد از رنگی طبیعی برخوردار هستید.

نکات مهم در مورد هماهنگی رنگ موی استخوانی و پوست صورت

نکات مهم در مورد هماهنگی رنگ موی استخوانی و پوست صورت

افرادی که داری تناژ پوستی گرم هستند و رنگ پوست آنها گندمی و سبزه می باشد بی شک از اجرای رنگ موی استخوانی پشیمان نخواهند شد. آنها می توانند با اجرای رنگ آمیزی کل مو، مش و هایلایت چهره خود را بی نظیر کنند. این افراد باید دقت کنند به دلیل داشتن رنگدانه های مو باید این رنگ را با دکلره شروع کنند تا پایه مو به زمینه لازم برسد. اگر در حین دکلره کردن رنگ موی شما مایل به قرمز شد باید فرایند دکلره را طی چند روز انجام دهید تا به پایه لازم برسید.

افرادی که دارای پوست گندمی یا سبزه هستند در زمان اجرای رنگ موی استخوانی بهتر است موی خود را کمی کوتاه کنند. چراکه این رنگ نیاز به مراقبت بیشتری دارد. همچنین شاید لازم شود هر چند وقت یک بار این رنگ را تمدید نمایید. توصیه می شود اگر موهای ظریف و شکننده دارید این رنگ را بر روی موهای خود اجرا نکنید.

نوشتن دیدگاه