سبد خرید شما خالی می باشد.
بهترین مارک شامپو رنگ گیاهی زنانه

رنگ کردن موها یکی از بهترین راه ها برای تنوع دادن به چهره افراد است و معمولاً در بین خانم‌ها طرفداران بیشتری دارد. بروز حساسیت و آسیب به موها از جمله مشکلاتی هستند که با رنگ کردن موها اتفاق می افتد. به همین دلیل با استفاده از روش‌هایی مانند استفاده از شامپو رنگ گیاهی می توان تا حدود زیادی از این موضوع جلوگیری کرد. در این مقاله از مانی نی قصد داریم به بهترین مارک شامپو رنگ گیاهی بپردازیم و شما را با ۱۰ مورد از بهترین شامپوهای رنگ گیاهی آشنا کنیم.

10 تا از بهترین شامپو رنگ مو گیاهی را بشناسید!

10 تا از بهترین شامپو رنگ مو گیاهی را بشناسید!

شامپو رنگ های گیاهی موجود در بازار تنوع زیادی دارد. اغلب برندهای معروف به دلیل استقبال زیاد افراد، اقدام به تولید این نوع محصول کرده اند. برخی از بهترین شامپو رنگ های گیاهی موجود در بازار عبارتند از:

۱‌. شامپو گلینت

شامپو گلینت یکی از پرطرفدارترین انواع شامپو رنگ مو گیاهی است که در ترکیبات آن از عصاره منحصر به فرد گیاهان استفاده شده است. وجود عصاره گل های مختلف و عصاره soapwort باعث شده است شامپو گلینت عصاره منحصر به فردی داشته باشد. به طور کلی شامپو گلینت دارای پایه رنگ موی خاکستری است و استفاده از آن باعث ایجاد سنگینی روی موها نمی شود. وجود مولتی ویتامین های مختلف در ساختار این شامپو باعث رویش مجدد موها و تقویت آن ها می شود.

۲. شامپو رنگ مو مارال

این شامپو یکی از تولیدات کشور ایتالیاست که دارای پایه کاملا گیاهی است و در ایران طرفداران زیادی دارد. افرادی که بعد از انجام دکلره روی موهایشان احساس زردی می کنند با استفاده از شامپو رنگ مو مارال می‌توانند به صورت کلی زردی را برطرف کنند و به موهای خود رنگ زیبایی ببخشند.

۳. شامپو رنگ مو تونیکا

این محصول در کشور روسیه تولید شده است. شامپو رنگ مو تونیکا به دلیل دارا بودن ترکیبات لایه‌بردار می‌تواند شفافیت ویژه‌ای به رنگ مو بدهد. همچنین این محصول رنگ مویی که با گذشت زمان از بین رفته است را احیا می‌کند. به دلیل عدم وجود آمونیاک و الکل در ترکیب این شامپو رنگ به صورت یکنواخت در سراسر نقاط مو توزیع می شود. این شامپو محصولی مناسب برای از بین بردن موهای سفید است. استفاده از روغن های گیاهی در ترکیب شامپو رنگ تونیکا باعث جلوگیری از موخوره می شود و در نهایت تمامی مزایایی که در بالا به آنها اشاره شد، باعث می شود این شامپو به عنوان بهترین شامپوی رنگ موجود در بازار شناخته شود.

۴. شامپو رنگ مو فاربن

ترکیبات موجود در شامپو رنگ مو فاربن باعث می‌شود این محصول نه تنها برای خانم ها بلکه برای آقایان نیز کاربرد داشته باشد. یکی از مشکلاتی که اکثر افراد برای رنگ کردن مو با آن مواجه هستند عدم وجود وقت کافی برای مراجعه به  آرایشگاه است، در این گونه موارد شامپو رنگ فاربن با قدرت رنگدهی بالا و قدرت پوشانندگی زیاد می‌تواند برای موها مورد استفاده قرار بگیرد.

شامپوهای رنگ مو معروف و با کیفیت 

شامپوهای رنگ مو معروف و با کیفیت 

۵. شامپوی رنگ مو سوبارو

شامپو رنگ مو سوبارو تولید کشور انگلستان است و در مدت زمان ۵ تا ۷ دقیقه می تواند موها را به صورت کامل مشکی کند. خانم هایی که با بالاتر رفتن سن موهایشان سفید شده است می توانند با خرید و استفاده از شامپوی رنگ مو سوبارو سفیدی موهایشان را به صورت کامل از بین ببرند و موهای مشکی داشته باشند. هر بسته بندی شامپو سوبارو دارای دو عدد شامپوی ۲۰۰ میلی لیتری است که هر دو به دلیل دارا بودن عصاره جنسینگ برای افزایش دوام رنگ مو مناسب هستند.

۶. شامپو فارا

شامپو فارا به داخل کوتیکول های مو نفوذ پیدا نمی کند و تنها با چسبیدن به آنها رنگ موها را عوض می‌کند به همین دلیل کمترین میزان آسیب و حساسیت را به وجود می آورد. از آنجایی که با استفاده از شامپو گیاهی فارا نیازی به استفاده از اکسیدان روی موها وجود ندارد، هیچ گونه مشکلی برای بافت مو به وجود نمی‌آید.

۷. شامپو رنگ مو دوماسی

استفاده از این شامپو باعث نرمی و لطافت موها می‌شود و شانه کردن موها را تسهیل می‌کند. یکی از مهمترین مزایای شامپو رنگ مو دوماسی وجود طیف های رنگی مختلف در این شامپو است که باعث می‌شود افراد بتوانند مطابق با سلیقه خود موهای خود را رنگ کنند.

۸. شامپو رنگ مو بس

شامپو رنگ مو بس دارای پایه رنگ روشن است به همین دلیل باید روی موهای دکلره شده مورد استفاده قرار بگیرد. بعد از استفاده از این محصول روی موها بعد از شش تا هشت بار حمام رفتن رنگ از روی موها پاک می شود و مجدداً باید تمدید شود.

۹. شامپو رنگ مو استار لیدی

در ترکیبات این شامپو رنگ مو از عصاره های گیاهی مانند روغن آرگان استفاده شده است و همین موضوع باعث دو چندان شدن زیبایی موها می‌شود. یکی از مهمترین مشکلاتی که در شامپو رنگ استارلیدی با آن روبه‌رو هستیم، کم بودن طیف های رنگی آن است زیرا این شامپو تنها دارای طیف رنگ قهوه ای است.

۱۰. شامپو رنگ مو بدگرل

اگر به دنبال استفاده از رنگ های فانتزی روی موهای خود هستید شامپو رنگ مو بدگرل می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. این شامپو با ترکیبات کاملا گیاهی خود می تواند رنگ های فانتزی مختلفی به موهای شما بدهد.

نوشتن دیدگاه