سبد خرید شما خالی می باشد.
ایا شامپو رنگ نیاز به دکلره دارد

شامپو رنگ یکی از انواع شامپوهای نیمه دائم است که بعد از شستن ۶ تا ۸ بار به صورت کامل از بین می رود و دوام آن متوسط است. در هنگام استفاده از شامپو رنگ یکی از مهمترین سوالاتی که برای افراد پیش می‌آید این است که آیا شامپو رنگ نیاز به دکلره دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت پایه دکلره برای رنگ کردن موها به رنگ شامپو رنگ بستگی دارد. برای مثال اگر می خواهید از رنگ های خیلی روشن روی موهای خود استفاده کنید حتماً باید قبل از رنگ کردن موها از دکلره استفاده کنید، اما اگر می خواهید از شامپو رنگ تیره استفاده کنید، نیازی به انجام دادن دکلره نیست. در این مقاله از مانی نی قصد داریم با شامپو رنگ به طور کامل آشنا شویم.  

صفر تا صد استفاده از شامپو رنگ

صفر تا صد استفاده از شامپو رنگ

سالهای اخیر استفاده از انواع مختلف رنگ روی موها در بین افراد مختلف به خصوص جوانان رواج زیادی پیدا کرده است و افراد از انواع مختلف رنگ مو به خوبی استقبال می‌کنند. یکی از بهترین روش هایی که با استفاده از آن می توان در سریعترین زمان ممکن موها را به رنگ دلخواه درآورد استفاده از شامپو رنگ روی موهاست. اگر شما از جمله افرادی هستید که وقت رفتن به آرایشگاه را ندارید شامپو رنگ به عنوان گزینه‌ای مناسب می‌تواند به موهای شما رنگ تازه‌ای ببخشد.

شامپو رنگ برای افرادی که حوصله و وقت رفتن به آرایشگاه را ندارند و نمی‌خواهند هزینه زیادی برای رنگ کردن موهایشان بپردازند یا موهای شکننده و حساسی دارند که با رنگ کردن از بین می رود، کاملاً مناسب است. این محصول با دارا بودن طیف های رنگی مختلف می‌تواند نظر تمامی افراد را به خود جلب کند. حس بالای تنوع طلبی یکی دیگر از دلایل استفاده از شامپو رنگ است، زیرا با استفاده از این محصول می توانید در هر بار حمام رفتن موهای خود را به رنگ جدیدی در بیاورید.

اگر بخواهیم به صفر تا صد رنگ کردن موها با استفاده از شامپو رنگ بپردازیم، در مرحله اول یکی از مهمترین نکات، دقت به رنگی است که می خواهید آن را روی موهای خود بگذارید. اگر شامپو رنگ شما دارای رنگ خیلی روشنی است حتماً باید قبل از رنگ کردن موها از دکلره استفاده شود. در این مرحله به شما توصیه می شود دکلره کردن موها را به آرایشگر ماهر بسپارید زیرا عدم دکلره مناسب باعث سوختن موها و از بین رفتن آنها خواهد شد.

در مرحله بعد کافیست به حمام بروید و مقدار مناسبی از شامپو رنگ را روی دست خود ریخته و سپس موهای خود را با آن ماساژ دهید. بعد از گذشت مدت زمان حدودی ۵ دقیقه شامپو رنگ روی موهای شما تاثیر خود را می گذارد و می توانید آن را بشویید. یکی از نکاتی که در این زمینه باید به آن توجه شود این است که شامپو رنگ هم برای رنگ کردن موها و هم برای تمیز کردن چربی از روی آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل برای شستن شامپو رنگ از روی موها به هیچ عنوان نیازی به استفاده از شامپو نخواهید داشت.

چقدر می توان از شامپو رنگ مو استفاده کرد؟

چقدر می توان از شامپو رنگ مو استفاده کرد؟

استفاده بیش از اندازه از شامپو رنگ مو ضررهای زیادی برای مو و پوست سر شما خواهد داشت. اگر بیش از اندازه از شامپو رنگ مو استفاده کنید ممکن است در هنگام شستن موهایتان متوجه شوید که موها ریزش شدیدی پیدا کرده‌اند، به علاوه استفاده بیش از اندازه از شامپو رنگ می‌تواند خطر ابتلا به بیماری های پوستی را بیشتر کند.

افرادی که بیش از اندازه از شامپو رنگ استفاده کنند، بیش از سایرین در معرض ابتلا به سرطان قرار می گیرند. با توجه به تمامی این موارد یکی از مهمترین سوالاتی که برای افراد پیش می آید این است که هر چند وقت یکبار می توانیم از شامپو رنگ استفاده کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت: بهتر است هر دو هفته یکبار از شامپو رنگ استفاده شود تا موها دچار ریزش نشوند و به مشکلات پوستی دچار نشوید. در صورتی که برای دفعه اول از شامپو رنگ استفاده می کنید باید در ابتدا مقدار کمی از آن را روی موها امتحان کنید اگر حساسیت نداشتید می توانید آن را استفاده کنید. اگر میزان حساسیت کم باشد حداکثر ماهی یکبار می توانید از شامپو رنگ روی موها استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه