سبد خرید شما خالی می باشد.
شامپو رنگساژ چی خوبه

اگر موهای خود را تا به حال رنگ کرده اید، شاهد بوده اید که بعد از مدتی رنگ مو شفافیت اولیه خود را از دست می دهد و کدر می شود. شامپو رنگساژ برای جلوگیری از کدر شدن رنگ مو استفاده می شود و با فرمولاسیون خاص خود باعث ترمیم و احیای رنگ مو می شود. البته از رنگ های ژله ای هم برای دوام بیشتر رنگ مو استفاده می کنند. اما آیا می دانید شامپو رنگساژ چی خوبه؟ این محصول با برندها و رنگ های مختلفی تولید می شوند و اکثرا نیازی به ترکیب شدن با اکسیدان ندارند.  در این مقاله از مانی نی قصد داریم با این محصول بیشتر آشنا شویم.

ویژگی های یک شامپوی رنگساژ خوب

ویژگی های یک شامپوی رنگساژ خوب

بهترین شامپو رنگساژ باید ویژگی های زیر را داشته باشد تا علاوه بر ترمیم و احیای مو، مضرات و عوارض کمتری داشته باشد. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • بدون آمونیاک باشد: نداشتن آمونیاک باعث سبکی بیشتر رنگ، روی موها می شود. آمونیاک سلامتی مو را به خطر می اندازد و شوینده های فاقد آمونیاک به نگهداری و حفظ سلامت موها کمک بیشتری می کنند.
  • نرم کننده داشته باشد: مو بعد از رنگ و دکلره خشک می شود و حالت نمدی پیدا می کند. به همین خاطر بهتر است حاوی نرم کننده باشد تا موها لطافت پیدا کند.
  • حاوی ویتامین باشد: اگر شستشو دهنده های مو حاوی انواع ویتامین ها باشد باعث تقویت مو خواهد شد. به ویژه ویتامین های گروه ب در این محصولات باعث سلامت مو می شوند.

توجه داشته باشید شوینده های مو به دو مدل موقتی و دائم تقسیم می شوند. البته باید گفت: رنگ موهای دائمی، مضرات و عوارض بیشتری دارند. به همین خاطر بهتر است از رنگ موی موقتی استفاده شود. اما در بین انواع برندها و طرح های مختلف سر شویه ها در ایران؛ شامپو رنگساژ دوماسی معروف ترین و معتبرترین برند در بین انواع برندهای این محصول است. طبق آزمایش های انجام شده مضرات این برند از مدل های دیگر بسیار کمتر است. در ادامه این محصول را به طور دقیق تر مورد بررسی قرار می دهیم.

معرفی شامپو رنگساژ دوماسی

معرفی شامپو رنگساژ دوماسی

برای معرفی شامپو رنگساژ دوماسی باید گفت: این محصول از نوع رنگ موهای موقتی به حساب می آیند. تنوع محصولات دوماسی بسیار زیاد است و شما با هر گونه سلیقه ای از این برند می توانید برای مقاوم کردن موهای خود استفاده کنید. کیفیت بسیار بالا، تنوع رنگ های فانتزی و چند برابر کردن زیبایی رنگ مو از ویژگی های رنگ موی دوماسی است. داشتن مواد مغذی و نرم کننده در این محصول باعث شده نه تنها عوارضی مانند خشکی مو نداشته باشد؛ بلکه باعث لطافت بیشتر موها نیز می شود.

علی رغم اینکه دوماسی از نوع رنگساژهای موقتی است اما ماندگاری آن منحصر به فرد است. البته نباید از شوینده های موقتی، انتظار ماندگاری دائم داشت چراکه بعد از چند بار شستشو، مو تغییر رنگ پیدا می کند. البته اگر از سرشویه های حاوی مواد شیمیایی قوی برای شستشوی سر، استفاده نکنید؛ اثر بخشی، دوام و ماندگاری شامپو رنگساژ دوماسی بیشتر خواهد شد. این محصول در محفظه های ۳۰۰ میلی لیتری به صورت پمپی، تولید و به بازار عرضه می شود. این محصول که توسط متخصصان ایرانی تولید می شود و شامل بیش از ۲۴ مدل و طرح است در رنگ های مختلفی به فروش می رسد.

توجه داشته باشید بر روی شامپو رنگساژ دوماسی کلیه آزمایشهای مربوطه از جمله آزمایش های بهداشتی انجام شده است و این محصول مورد تأیید وزارت بهداشت است. هر مدل و طرح از محصول های دوماسی دارای کد و شماره اختصاصی است تا امکان ساخت محصولات تقلبی با نام مشابه برای افراد سودجو فراهم نشود.

کلام آخر

در ما نی نی انواع سرشویه ها و تقویت کننده ها برای موهای شما از جمله شامپو رنگساژ دوماسی موجود است. توضیحات کامل در مورد همه ی برندها، امکان مقایسه مدل های مشابه، روش استفاده و نگهداری از محصولات نیز درج شده است. برای خرید این محصول کافیست نام آن را در سایت جستجو کرده و خرید خود را انجام دهید. لازم به ذکر است که علاوه بر انواع شامپو رنگساژ؛ کلیه ملزومات کودک، انواع پوشاک، محصولات بهداشتی کودک، انواع لوازم بهداشتی، آرایشی، لوازم تغذیه کودک، لوازم تغذیه کودک با شیر مادر و غیره نیز در وب سایت ما موجود است.

نوشتن دیدگاه