سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی مناسب برای پوست سفید مایل به زرد

انتخاب رنگ مو باید با توجه به فاکتورهای متفاوتی انجام شود تا نتیجه آن رضایت بخش باشد. در واقع رنگ مو همان اندازه که می تواند به زیبایی و شادابی چهره کمک کند انتخاب غلط آن می تواند جذابیت و زیبایی چهره شما را از بین ببرد. با این تفاسیر توصیه می شود برای انتخاب رنگ مو اطلاعات دقیقی در مورد انواع طیف رنگ مو، انواع رنگ پوست، تناژهای پوستی و ... داشته باشید و براساس آن ها بهترین و مناسب ترین رنگ مو را انتخاب نمایید. تشخیص رنگ پوست کار دشواری نیست و با توجه به چند نکته به آسانی می توان آن را تشخیص داد. در اینجا قصد داریم با رنگ موی مناسب برای پوست سفید مایل به زرد آشنا شویم. با مانی نی همراه باشید.

افرادی که پوست سفید دارند اغلب دارای طبیعت سردی هستند از این رو با استفاده از رنگ های سرد ممکن است چهره آن ها سردتر به نظر برسد. در نتیجه رنگ موهای گرم برای افرادی که پوست سفید دارند بسیار مناسب هستند. اما دقت داشته باشید که رنگ پوست سفید خود دارای چندین تناژ رنگی متفاوت است از این رو توصیه می شود هنگام انتخاب رنگ مو به تناژ پوستی نیز دقت کنید. از آن جایی که در ایران افراد زیادی هستند که پوست سفید مایل به زرد دارند آشنایی با رنگ موی مناسب برای پوست سفید مایل به زرد بسیار حائز اهمیت است. در واقع گستردگی انتخاب رنگ مو برای این دسته از تناژ پوستی بیشتر است و اغلب رنگ های گرم مانند قرمز، قهوه ای، شکلاتی و ... برای این افراد مناسب هستند. به طور کلی انتخاب رنگ موی مناسب برای پوست سفید مایل به زرد کار دشواری است و باید با دقت بالا انجام شود زیرا عدم انتخاب صحیح می تواند چهره شما را زردتر و بی روح تر کند.

5 ترکیب رنگ مو مناسب پوست سفید مایل به زرد

5 ترکیب رنگ مو مناسب پوست سفید مایل به زرد

همانطور که در مطلب بالا اشاره شد رنگ پوست برای انتخاب رنگ مو نقش بسیار اساسی دارد و باید براساس رنگ پوست و تناژ پوستی بهترین رنگ مو را انتخاب کرد. در این مطلب با معرفی 5 ترکیب رنگ مو مناسب پوست سفید مایل به زرد به افرادی که این تناژ پوستی را دارند کمک می کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشند:

  • رنگ موی شکلاتی

این رنگ مو طیف های سرد و گرم بسیاری دارد که اکثر آن ها برای پوست سفید مایل به زرد مناسب و کاربردی هستند. در زیر به یکی از ترکیب های مناسب برای پوست سفید مایل به زرد اشاره شده است:

مو با پایه 7

رنگ موی طبیعی شماره 6: نصف تیوپ

رنگ موی شکلاتی شماره 6: یک چهارم تیوپ

رنگ موی دارچینی: یک هشتم تیوپ

رنگ موی فالونی شماره 6.66: یک هشتم تیوپ

واریاسیون بنفش: 2 سانت

اکسیدان 6 درصد: به میزان لازم

  • رنگ موی بلوند کاراملی

این رنگ مو برای افرادی که پوست سفید مایل به زرد دارند با هر تکنیکی که اجرا شود زیبایی فرد را دو چندان می کند. از این رو در زیر برای آشنایی بیشتر به ترکیب آن اشاره شده است:

مو با پایه 7

رنگ موی کاراملی شماره 7: نصف تیوپ

رنگ موی طبیعی شماره 7: یک چهارم تیوپ

رنگ موی عسلی شماره 6: یک هشتم تیوپ

رنگ موی قرمز فالونی شماره 6.66: یک هشتم تیوپ

واریاسیون بنفش: 2 سانت

واریاسیون دودی: 2 سانت

اکسیدان 6 درصد: به میزان لازم

  • رنگ موی قرمز یاقوتی

در کل رنگ موی قرمز یاقوتی جلوه بی نظیری به چهره می دهد. این رنگ مو جزء رنگ های قرمز سرد محسوب می شود و برای افرادی که پوست روشن و یا سفید مایل به زرد دارند، انتخاب مناسبی است. در زیر به فرمول رنگ موی قرمز یاقوتی اشاره شده است:

مو با پایه 7

رنگ موی قرمز یاقوتی: نصف تیوپ

رنگ موی قرمز گیلاسی: نصف تیوپ

واریاسیون قرمز: 4 سانت

واریاسیون بنفش: 4 سانت

واریاسیون آبی: یک بند انگشت

اکسیدان 6 درصد: به میزان لازم

رنگ موهای جذاب برای پوست سفید مایل به زرد

رنگ موهای جذاب برای پوست سفید مایل به زرد

  • رنگ موی عسلی

یکی از زیباترین رنگ موها عسلی است که با طیف های متفاوتی اجرا می شود. این رنگ مو برای پوست سفید با تن گرم بسیار مناسب است و زردی پوست آن ها را تشدید نمی کند از این رو به وفور برای این افراد مورد استفاده قرار می گیرد. در زیر به یکی از فرمول های رنگ موی عسلی اشاره شده است

رنگ موی مسی شماره: نصف تیوپ

رنگ موی طلایی شماره 8: نصف تیوپ

رنگ موی دودی شماره 7: یک هشتم تیوپ

واریاسیون آبی: 2 سانت

واریاسیون بنفش: 2 سانت

اکسیدان شماره 2: به میزان لازم

  • رنگ موی قهوه ای روشن

استفاده از رنگ موی قهوه ای روشن چهره شما را شاداب تر و جوان تر می کند از این رو بیشتر افرادی که رنگ پوست سفید مایل به زرد دارند برای شادابی بیشتر از این رنگ مو استفاده می کنند. در زیر به فرمول رنگ موی قهوه ای روشن اشاره شده است:

رنگ موی طلایی شماره 6: 70 میل

رنگ موی طبیعی شماره 6: 50 میل

واریاسیون طلایی: 5 سانت

اکسیدان شماره 2: به میزان لازم

با استفاده از فرمول های فوق می توانید بهترین رنگ مو را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید.

نوشتن دیدگاه