سبد خرید شما خالی می باشد.
کاتالوگ رنگ موی آیون پلکس
اگر آسیب دیدن موهایتان برای شما اهمیت دارد. اگر عموما هر رنگ مویی زده اید به رنگ دلخواهتان نرسیده اید یا موها آسیب دیده و کدر شده است می توانیم بگوییم که این مطلب مناسب شما است. یکی از جدیدترین رنگ موهایی که در بازار یافت می شود آیون پلکس است. این رنگ مو مزیت های بسیاری به نسبت رنگ موهای معمولی دارد. کارشناسان این زمینه که اطلاعات فراوانی در زمینه رنگ مو و تاثیرات آن ها بر مو دارند تاکید دارند که از رنگ موهای پلکس شده استفاده کنید. استفاده از یک رنگ موی حرفه ای می تواند آسیب مو را به حداقل برساند و هزینه های بعدی برای تقویت مو را از روی دست شما بردارد. در ادامه در رابطه با این رنگ مو و کاتالوگ رنگ موی آیون پلکس توضیحات بیشتری خواهیم داد. 
کاتالوگ رنگ موی آیون پلکس

کاتالوگ رنگ موی ion

همیشه نگرانی بانوان برای رنگ زدن دائمی به موهایشان در وهله اول آسیب یدن مو و در مرحله بعد نرسیدن به رنگ دلخواه است. نسل جدید رنگ موهای حرفه ای را می توان این رنگ موها در نظر گرفت. این رنگ موها تنها رنگ هایی هستند که حاوی سویا پلکس پیگمنت گیاهی با براقیت و شفافیت فوق حرفه ای است. این رنگ مو یک محصول وارداتی از آلمان است که در بازار ایران به صورت نمایندگی در اختیار فروشندگان قرار می گیرد. و به دلیل کیفیت و کاتالوگ رنگ متنوعی که دارد شهرت پیدا کرده و دست آرایشگران را در ترکیب کردن و ساخت رنگ ها کاملا باز می گذارد. درصد بالایی از مواد اولیه این محصول گیاهی است که همین موضوع باعث می شود آسیب وارده به مو به حداقل رسد و تازه باعث تقویت مو نیز می شود. این محصول برای افرادی که پوست سر حساس دارند بسیار کاربردی است. همچنین به دلیل گسترده بودن بازه رنگی در این برند خرید را برای مصرف کنندگان راحت کرده است. 

کاتالوگ رنگ موی ion

از مزایای این رنگ مو می توان گفت:

  1. این رنگ مو از قرمزی مو جلوگیری می کند. 
  2. دارای ویتامین C در ترکیبات خود است که از آسیب دیدن مو جلوگیری می کند.
  3. کمترین میزان آمونیاک را دارا است. 
  4. در ترکیبات خود آبرسان دارد که باعث آبرسانی به موها می شود. 
  5. بیشتر میزان پوشش دهی را دارد و در زمان شستشو تغییر رنگ نمی دهد. 

این برند کاتالوگی وسیع از انواع رنگ ها را دارد که به شما در هرچه زیباتر شدنتان کمک می کند. 

کاتالوگ رنگ موی ion

آلبوم رنگ موی آیون پلکس

آلبوم رنگ مو این برند به قدری گسترده است که تمام موها در انواع پایه ها را می تواند به رنگ دلخواه برساند. ترکیبات این رنگ ها موها را براق و درخشان می کند و پوششی بی نظیر به موها می دهد. شما در آلبوم رنگ مو آیون پلکس می توانید انواع رنگ ها از جمله رنگ موهای قرمز و شرابی، انواع رنگ های بلوند زیبا، انواع تناژهای قهوه ای و دیگر رنگ های فانتزی را شاهد باشید که دست شما را در انتخاب و رسیدن به رنگ دلخواهتان باز می گذارد.

ممکن است تا به حال از این رنگ استفاده نکرده باشید و تصمیم گیری برای شما سخت باشد. اما ما به شما این اطمینان را می دهیم که رنگ موی ایون پلکس یک برند حرفه ای است که شما را پشیمان نخواهد کرد. 

نوشتن دیدگاه